mistä voi johtua paha haju yhdynnän aikana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gfg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gfg

Vieras
joskus aiemminkin tätä ollut,nyt välissä vuosia ollut ehkäisynä kondomi ja nyt ollaan harrastettu keskeytettyä yhdyntää ja nyt kuukautisten aikana ja jälkeen on ruvennut seksin aikana haisemaan ihan ns kalalle,hyi hemmetti!!eli siis ennen aktia ei kyllä ole mitään hajuja eikä sen jälkeen kun on pesulla käynyt,mies ei laukea sisälleni eikä häneltä esim tule ainakaan suuria määriä touhutippoja jne..mistä tämä haju voi johtua??
ihanko vaan jostain ettei bakteerikannat sovi yhteen vai?

eli vaikka mies ei laukea niin sili voi haju johtua meidän eritteiden yhteensopimattomuudesta?ihmmeteln tätä vaan kovasti koska tosiaan muuten ei mitään hajua ole!!ei edes vaikka itse hoitelisi itseään..ainoastaan sillon kun mies on käynyt sisällä..ymmärtäisin jos olisi kyse siitä että laukeaa ja nehäb voi toisinaan haiskahtaa mutta että jo parin minuutin touhuamisen jälkeen niin yök..ei ole kivaa.tokihan voi olla että johtuu siitä että just oli menkat ja menee ohi,joskus vuosia sitten muistan että n vko kuukautisten jälkeen oli tälläsitä..

kokemusta on useitakin kertoja tosta bakteerivaginoosista,ja mulla se on kyllä joka kerta oireillut muutenkin kun yhdynnän aikana,ievää kutinaa ja se haju on ns koko ajan..mutta nyt tosiaan se ei ole kun sillon kun on touhuttu..toiv tää nyt menisi vaan itekseen ehi!ja olisi joku hormooni häiriö.

[QUOTE="Niin";28297085]Kannattaa miestä valitessa ottaa huomioon jo se miltä sen mällit haisee. Esim itse en voisi olla semmoisen kanssa jolla haisee.[/QUOTE]

Oikiasti? Luin tässä tätä palstaa nii mietin, että eikö tuo nyt ole aika luonnollista että se tavara mitä sieltä pillusta tai mulkusta tulee, niin saattaa tuoksua tai sitten ei? Ja se että ku valitsette kumppania niin ensin pittää haistella sen mällit,mitä ihmettä!

• Tykkää
Reactions: mörkömamma

Yhteistyössä