mistä voi tietää että onko raskaana, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hip

Vieras
ei muista kuukautiskiertoa eikä ole testiä?

Ollut jo muutama päivä yökköolo, ja oon miettiny että voisinkohan olla raskaana. Ei tarkoituksella yritetä lasta, mutta se olis iloinen yllätys jos niin kävisi.

onko jotain merkkejä jota voisi olla?

Testillä se nopeiten selviää. Tai voit odottaa josko maha alkaa kasvaa tai viimestään n. 9kk päästä selviää tuleeko ipana vai ei.
Mitään yleispätevää oiretta eiole, jokainen raskaus yhdelläkin ihmisellä voi olla tosi erilaisia. Sun etominen voi olla raskauspahoinvointia tai vaikka alkavaa mahatautia.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Testillä se nopeiten selviää. Tai voit odottaa josko maha alkaa kasvaa tai viimestään n. 9kk päästä selviää tuleeko ipana vai ei.
Mitään yleispätevää oiretta eiole, jokainen raskaus yhdelläkin ihmisellä voi olla tosi erilaisia. Sun etominen voi olla raskauspahoinvointia tai vaikka alkavaa mahatautia.

kiitos!

Ensimmäinen oire ennen testiä oli PALELU!!!!! Olin aivan jäässä, myös plussa-testin jälkeen vielä pitkään.. Muistin jälkeenpäin tämän, ihmettelin vain että olenkohan kipeeksi tulossa ;)

testin ostoon niin ei tartte miettiä, maksaa vaan muutaman euron.. Mulla on kyllä ollut molemmissa raskauksissa niin huono olo jo ennen kuin on ollut menkat myöhässäkään, ettei oo ollut epäilystäkään ettei plussaa näyttäisi. Ja myös järkky väsymys alkanut heti. Sellainen mihin ei auta mikään määrä unta, vaan elää päivät ihan sumussa. Toivottavasti plussaat jos on lapsi tervetullut!!

just tämän kokenut. en millään olis voinu kuvitellakkaa että raskaana voisin olla, mut etova olo ja väsymys ja "ääni" pään sisällä pakotti testaamaan...plussa tuli :)

Yhteistyössä