Mistä vois hakea taloudellista tukea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Tilanne siis tämä: Mies oli isyyslomalla joulukuun aikana muutaman päivän. Palkkaa tuli alle 400 euroa. Loppukuusta tulee sit vielä toinen tili joka on 800 euroa. Asuntolainan lyhennys odottaa. Minä äitiyslomalla. Mistä vois yrittää hakea jotain tukea tälle kuulle? Normaalisti pärjäämme yksin mut tuo miehen viime kuun isyysloma sotki kaiken niin täydellisesti. Ja en jaksa kuunnella nyt mitään moraalisaarnoja. Haluaisin vain neuvoja. Kiitos jos jaksatte vastailla.

soita pankkiin ja sano että maksatte pelkät korot vaikka tässä ja seuraavassa kuussa. tuleehan sieltä kelalatakin sitten ne rahat aikanaan.. ei minusta teillä ole tarvetta mihinkään tukeen, järjestelykysymys.

Et jaksa kuunnelle moraalisaarnoja? no sepä kiva.
Siis miten helvetissä sä kuvittelet et yhteiskunnan pitäs auttaa sua raukkaa "ku tulot tippuki alle sen muutaman tonnin kuussa" *byhyyy*
Mietitkö ollenkaan että miten ne oikeasti pienituloiset tulee toimeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Sen verran tarkennusta että muuten pärjätään mut tuo asuntolainan lyhennys tuottaa tällä kuulla ongelmia. Mut otan pankkiin yhteyttä ja sovin siellä asioista.

Jos ei pysty lainoja maksamaan sitten täytyy laittaa asunto myyntiin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen verran tarkennusta että muuten pärjätään mut tuo asuntolainan lyhennys tuottaa tällä kuulla ongelmia. Mut otan pankkiin yhteyttä ja sovin siellä asioista.

Voi anna mun kans kaikki kestää. Muuten pärjätään kyllä. Lapsille on ruokaa, yms. Mut TÄLLÄ KUULLA laina tuottaa ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi anna mun kans kaikki kestää. Muuten pärjätään kyllä. Lapsille on ruokaa, yms. Mut TÄLLÄ KUULLA laina tuottaa ongelmia.

No voi voi, eli ette pärjää

Näin :)
Pankit on mun kokemuksen mukaan hyvin yhteistyökykyisiä jos ei ole aikaisemin jättänyt maksuja maksamatta.
Voi pyytää useammankin kuun saman tien lyhennys vapaaksi jos tuntuu et voi tarvita. Ne korot joutuu kyllä yleensä kyllä silläkin ajalla maksamaan.

Yhteistyössä