Mistä voisi johtua pian 1-vuotiaan yhtäkkinen yöunille nukahtamisen vaikeus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Aiemmin nukahtanut iteksiään sänkyynsä. Nyt alkaa itkettämään kovasti. Sylissä rauhoittuu kun silitän ja istun tyttö sylissä, mutta ei siihen nukahda. Alkaa itku taas kun lasken sänkyyn ja teen huoneesta lähtöä. Mitenkähän tässä tulisi toimia, että toimisi viisaasti? Ei kuitenkaan rauhoitu nukkumaan vaikka samassa huoneessa olisin tai sylissä pitäisin.

Voih, saman asian kanssa painittu tässä pari viikkoa |O Enkä tiedä mikä auttais kun nukahtaminen kestänyt aina n. 1,5-2h :headwall: Ja tosissaan ennen nukahtanut itsekseen sänkyyn.

Nyt kun on parina yönä suostunut nukahtamaan n. vartissa (syliin nukutettuna ) niin sitten on yöt mennyt persiilleen: 30min-1h välein saa nousta tuttia antamaan ja rauhoittelemaan! On tää raskasta, keinoja en oikeen oo keksinyt :/

Olisikohan tämäkin siis yksi niistä vaiheista....

´Meillä tyttö tosiaankin rauhoittuu kun itse olen vieressa ja vaikka silitän, mutta heti alkaa itku kun lähden pois. Eikä siinäkään jos nukahtaisi kun olen siinä vieressä, mutta alkaa vaan kikkailemaan kaikkea. Väsynyt kyllä on, ei nuku kuin yhdet 1,5 h päikkärit.

Noh, jospa se sitten joskus taas onnistuisi... Meillä kun ei tyttö osaa viereenkään nukahtaa, kun ei siihen ole tottunut.

Niin ja lisään vielä, että meillä ei kuitenkaan päivisin missään tilanteessa ole ainakaan selvää eroahdistusta esiintynyt. Tai siis, ainakin jää mieluusti myös isin tai mummonkin hoiviin.

Joo meilläkään ei nyt ole ainakaan eroahdistuksesta kyse, sitä ilmeni kovastikin n.8kk iässä...

Ja meillä jätettiin ihan sen takia toiset päikkärit pois kun nukkumaan meno iltaisin alkoi tuntumaan niin vaikealta, mutta eipä ole auttanut :/ Tänään näköjään taas vaihteeksi vaikea ilta, mies yrittää sänkyyn nyt tuota neitoa nukuttaa..

*huokaus* kumpa vaan tääkin vaihe menis pian ohi. Mutta ymmärtäähän sen, että ei nui meinaa tulla kun pienessä päässä ja kropassa tapahtuu niin paljon kerralla :|

Yhteistyössä