Mistä voisin aloittaa etsimisen kun kyseessä on vanha ystävä vuosien takaa?

varvasvälivahvero

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
4 089
0
36
Vuosia on vierinyt reilusti yli kymmenen kun olen viimeksi nähnyt erään ihmisen.

Tiedän hänen etu- ja sukunimensä ( ainakin tyttönimen jos naimisiin on mennyt ). Tämän hetkistä asuinpaikka kuntaa en tiedä. Numerotiedustelusta en saanut tietoa.

Mitä kautta alkaisin häntä jäljittämään? Onko se ylipäätänsä edes mahdollista?
:/

Itsekin olisin facebookia ehdottanut. Etsi kaikkia semmoisia tyyppejä joita muistat hänen tunteneen ja sitä kautta sit. Ellein siis löydy suoraan tyttönimellä.

Hakukoneilla.

Jos tiedät/muistat ystävän syntymäajan eikä ole tietojen luovutuskieltoa, soita väestörekisteriin, sieltä löytyy myös entisellä sukunimellä.

Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Vuosia on vierinyt reilusti yli kymmenen kun olen viimeksi nähnyt erään ihmisen.

Tiedän hänen etu- ja sukunimensä ( ainakin tyttönimen jos naimisiin on mennyt ). Tämän hetkistä asuinpaikka kuntaa en tiedä. Numerotiedustelusta en saanut tietoa.

Mitä kautta alkaisin häntä jäljittämään? Onko se ylipäätänsä edes mahdollista?
:/

Kerropas mistä olet

Kysy osoitepalvelusta:

"Osoitepalvelusta saat helposti kaikkien Suomessa vakinaisesti asuvien henkilöiden ajantasaiset osoitteet joko puhelimitse tai Internetin välityksellä. Haettavien henkilöiden osoitteet löytyvät usein perustiedoilla: etu- ja sukunimi (nykyinen tai entinen) sekä mahdollisimman tarkka syntymäaika riittävät useimmiten, mutta haettavien henkilöiden yksilöinneissä voi myös muu taustatieto (esim. entinen osoite/asuinpaikka) olla tarpeen."

"Puhelinpalvelumme toimii numerossa 0600 0 1000, ja se on avoinna vuoden jokaisena päivänä 24 tuntia."

"Puhelun hinta on 1,6735 euroa/min. + pvm/mpm. Puhelun kesto riippuu tietojesi tarkkuudesta."

Heillä on myös nettipalvelu: http://192.49.222.187/osoitepalvelu/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
olisi kiva, jos joku vanha kaveri kaipaisi minua, itse heitä joskus kaipailen.
1,5 tuntia sitten joku kaipasi mua =) Vanha ystäväni, jota en ole tavannut kohta 17 vuoteen, soitti.

mun tapauksessa vanhat ystävät suuttuvat jostain, en tiedä mistä. ja lakkaavat pitämästä yhteyttä.
Olen muuttunut kyllä tosi paljon, enkä jaksa keskustella enää siitä, miten minä itse olin joskus vuonna kivikirves yh ja väsynyt ja purin väsymystäni puhumalla puuta heinää. Siis en ollut psykoosissa tai masentunut, mutta verbalisoin , heitin tosi mustaa ja rankkaa huumoria.

Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Oli varmasti mukava yllätys?! =)
Oli kyllä =) Hänellä itsellään ollut salainen puhelinnumero ja muutenkin kaikki tiedot salassa, joten en ole näiden vuosien aikana itse muutamasta yrityksestä huolimatta pystynyt tavoittamaan. Mulla taas ei ole koskaan ollu tiedot salassa ja sukunimikin sama kuin syntyessäni.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mun tapauksessa vanhat ystävät suuttuvat jostain, en tiedä mistä. ja lakkaavat pitämästä yhteyttä.
Olen muuttunut kyllä tosi paljon, enkä jaksa keskustella enää siitä, miten minä itse olin joskus vuonna kivikirves yh ja väsynyt ja purin väsymystäni puhumalla puuta heinää. Siis en ollut psykoosissa tai masentunut, mutta verbalisoin , heitin tosi mustaa ja rankkaa huumoria.
Mäkin aikoinaan epäilin, että ystäväni olisi suuttunut jostain. Toisaalta meidän ystävyytemme oli sitä laatua, että sitä ei ihan hevillä katkaista. Niin vaan kuitenkin kävi, sillä ystäväni sotkeutui vaikeisiin ihmissuhteisiin.

Yhteistyössä