Mistä vuodenajasta tykkäät eniten ja miksi? Mikä siinä on erityisen ihanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppii...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

galluppii...

Vieras
Mä tykkään loppukeväästä kun lumet rupeaa sulamaan ja aurinko paistaa. Linnut rupeaa laulamaan ja vihreät kasvit nousemaan maasta. Siinä on ihan oma ihana tunnelmansa. Kevään tuoksu on ihana!!! <3

Ja kesäiltoja odotan kanssa todella paljon. Silloin on ihana nauttia vielä lämpimästä säästä, eikä aurinko kuitenkaan enää porota niin kuumana kuin päivällä. :-)

Kaikista pidän. Talvella on ihanaa kun on paljon lunta ja pakkasta. Pidän lumisateesta ja aurinkoisista pakkaspäivistä. Keväällä on ihanaa luonnon äänet. Purojen solina, lintujen laulu ja kevään tuoksu. Kesällä on ihanaa lämpö kunhan ei ole liian helteistä. Syksyllä on ihanaa myrskyt ja syyssateet sekä ruska. Ihania ovat myös kuulaat aurinkoiset syyspäivät. En haluaisi asua missään muualla juuri tämän luonnon moninaisuuden vuoksi. Olisi kamalaa jos olisi ainainen kesä.

Kevät ja kesä.
Tykkään lisääntyneestä valosta, auringosta ja lämmöstä, linnunlaulusta.
Joskus on ihanaa kävellä pienessä lämpimässä, kevyessä kesäsateessa.
Ihanat, värikkäät ja kauniit kukat, luonnossa sekä parvekkeilla.

Viimeksi muokattu:
Kesästä, kesästä, kesästä! Tykkään lämmöstä, mökkeilystä, kevyistä vaatteista, luonnon kauneudesta, lintujen laulusta, leikatun ruohon tuoksusta, puutarhan antimista, riippukeinussa makoilusta, uimisesta ja siitä, että pyykit kuivuu hetkessä.

Kesä :heart: Vihreys. Kukat. Valo. Lämpö. Hymyilevät ihmiset. Värikkäät vaatteet ihmisten päällä. Pinkit varpaankynnet sandaaleissa. Huurteinen olut terassilla. Hiiligrilli. Bileet.

Kaikista pidän. Toki säiden puolesta huonompaa säätä on kaikkina vuodenaikoina:

Kevät: Ihanaa kun luonto herää eloon. Päivät pitenee ja itsekkin tuntee uudistuvan.
Kesä: No kesä on aina kesä. Ja silloin on kans loma
Syksy: Ihanat pitenevät illat. Joskus megakuraräntää kun tulee niin ihana olla vaan kotosalla. Syksyllä myös kaikki harrastukset tulee kesän jälkeen uudestaan kuvioihin jne.
Talvi: Rakastan talviurheiluja. Loskamömmö harmittaa, mutta voipa ainakin tuntea vahingoniloa duunin ainoan ärsyttävän ihmisen tuskailuista. Sen mielestä kun sää on lähes aina huono ja sitten talvisäät vetää sen ihan pohjamutiin. Toisaalta se on pidemmän päälle sitäkin rasittavampi.

Mä en itse KOSKAAN valita säästä. Ellei nyt sitten se aiheuta jotain muita negaatioita, mutta yleensä sitten tarvii olla jonkin sortin luonnon katstrofi. -35 on ihan ok. Lumimysrky on jees. Ja sitten taas joskus oon ollut ulkomailla 50 asteessa ja sekin oli "kivaa". Toki jos ei terveys kestä, on se kurjaa.

Kesästä. Auringon ja lämmö takia. Kesällä mun mieliala vaan on sata kertaa parempi mitä muina vuodenaikoina. Vaikka menis huonosti niin olen hyvällä tuulella, jos on lämmintä ja aurinko paistaa. Talvella taas saa mennä vaikka kuinka hyvin niin koko ajan ketuttaa siltikin.

Yhteistyössä