Mistä yh-äippä löytää miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oon 31v yhden lapsen äiti ja kaipaisin elämääni miestä... Olen 1.5v ollut yksin ja nyt olisi kiva, jos olisi joku jota halata ja pussata ja joku joka tekisi saman mulle <3 Ei oo paljon mahdollisuuksia käydä baareissa ja netistä en löydä sellasta joka kolahtais... Harva mies tuntuu haluavan totaaliyhärin, sellasen jolla ei ole yhtään omaa aikaa :(
Olen nätti, hieman pyöreä kylläkin... Siinäkö vika ettei sopivaa miestä löydy?
Mistä te muut olette löytäneet miehenne?

Sieltähän niitä miehiä löytyy, mistä yleensäkin niitä löytyy: baareista, harrastuksista, töistä, netistä jne... Se, että sattuu olemaan YH ei oikein vaikuta tähän.

Missään tapauksessa pieni pyöreys EI vaikuta tähän asiaan. Uskokaa tai älkää rakkaat siskot: miehet ei ole ollenkaan niin ronkeleita ulkonäön päälle kuin mitä me naiset luullaan.

Käyn harvoin baareissa ja silloin kuin käyn en löydä ketään, en kyllä osaa ketää iskeäkään vaan odotan et joku tulee iskemään mut :D No joo, sinne nurkkapöytään missä istun kaverini kanssa ei oo helppo tulla :D :D

useammin viihteelle vaan, käyt vaikka sitä ennen kampaajalla niin saat hyvän fiiliksen päälle, itsevarmuus huokuu.... :) sit vältät niitä nurkkapöytiä ja kierrä välillä baari ihan yksin, ei kaverin kans.. en usko että sun tarvii ketään alkaa iskemään, mutta kun sulle tullaan puhumaan niin asiat voi edetä..

Mä löysin netistä ihanan miehen, kesällä mennään naimisiin. suosittelen nettiä, esim. suomi 24 tai vastaava. En ole baarissa kävijä ollenkaan, mutta netin kautta pääsin treffeille ja näkemään mitä tarjolla on. Varovainen pitää olla ja rehellinen heti alusta alkaen niin hyvin menee. OLEN IKI ONNELLIEN!!!!

Myös minä olen löytänyt oman mieheni suurinpiirtein samanikäisenä yhden lapsen yh:na netistä. Naimisissa ollaan oltu pian 8 vuotta, ja meillä on 2 yhteistä lastakin.

mitenkä tärkeää luulette miehelle olevan,että ulkopuoliset ei suoraan näe,että "tapailen yh äitiä" vaan että näytätte tavallaan sille,että lapset ovat yhteisiä? vaikeasti selitetty.
itselläni on kaksi tummaihoista lasta ja nyt miehen kuolemasta on 4vuotta, pikkuhiljaa voisin kuvitella aloittavani uuden suhteen. Mutta koen vaikeaksi muutenkin miehen "etsimisen" .Baareissa en käy, ja jotenkin tuo netti kauhistuttaa miehen etsimismielessä. Pelkään myös sitä,että kun mies saa sitten tietää lasteni olevan tummaihoisia, he lähtevät karkuun.

Miehen löytäminen on helppoa, suhteen rakentaminen ja ylläpitäminen hankalaa, yleensä siis. :) Netistä löysin omani, baareihin en ole joutanut pariin vuoteen (kohta 30v ja reilut 2v tyttö minulla).

Miehen kuolemasta on neljä vuotta, joten sen puoleen uusi suhde voisi olla paikallaan. Mutta (iso sellainen) minusta on tullut lapsen myötä ihan ylivarovainen. Ei tulisi mieleenikään tuoda kotiini vennonvierasta, josta ei tiedä minkä sortin tallaaja on. Niin paljon olen nähnyt epäonnistuneita uusperhekokeiluja, että ainakin toistaiseksi meidän perhe on vaan poika ja äiti.
Mutta ainahan se voi onni osua kohdalle kun sitä vähiten odottaa...

Yhteistyössä