Mistä älykölle fuckbuddy?

  • Viestiketjun aloittaja Il dottore
  • Ensimmäinen viesti
Il dottore
On se sitten vaikeaa. Elän yksin ja pärjään hyvin niin. Olen kuitenkin suhteellisen seksuaalinen olento, eikä tee se itse -metodi riitä. Haluaisin silloin tällöin miehen, jonka kanssa suomeksi sanoen naida aivot pihalle. Koska kuitenkin olen älykköluonne, minusta aivot ovat miehen seksikkäin elin, en ihan baarista näitä uroita löydä.

Mitä siis tehdä? Kyllä minusta näkee päällekinpäin, että olen laatulady, mutta en halua sotkea elämääni seurusteluilla enkä halua kenenkään rakastuvan itseeni. Haluan vain hyvää seksiä. Miten ihmeessä tämän yhtälön saisin toteutettua? Osaan opastaa kyllä uutta miestä kanssani siihen, mistä pidän seksissä ja mistä en. Kuitenkin on mukavampaa, kun on se sama mies uudelleen - hän on jo oppinut alkeet siitä, miten minä toimin.

What to do?
 
Keskivertoa tollompi
Jos oikeasti olisit "älykkö" niin et kyselisi neuvoja täältä idioottien palstalta vaan olisit jo itse ratkaissut mitättömän ongelmasi. Antropologian tai kehitysmaatutkimuksen maisterin tutkinto ei tarkoita että olisit älykkö.

Miksi oletat että juuri baari olisi paikka löytää miehiä? Eikö kannattaisi mennä mensan vuosikokoukseen miestä etsimään?
 
Ap.
Jos oikeasti olisit "älykkö" niin et kyselisi neuvoja täältä idioottien palstalta vaan olisit jo itse ratkaissut mitättömän ongelmasi. Antropologian tai kehitysmaatutkimuksen maisterin tutkinto ei tarkoita että olisit älykkö.

Miksi oletat että juuri baari olisi paikka löytää miehiä? Eikö kannattaisi mennä mensan vuosikokoukseen miestä etsimään?
Enhän oletakaan, että baarista miehiä löytäisin. Mensasta taas löytyy ns. fakki-idiootteja, eli ihmisiä, jotka tietävät yhdestä asiasta paljon, mutta kaipaamani maailmanmiehisyys puuttuu. Kokeiltu on. Itse tulen sujuvasti toimeen suolla, savusaunassa jos New Yorkin vilinässäkin ja viihdyn niissä kaikissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Jos oikeasti olisit "älykkö" niin et kyselisi neuvoja täältä idioottien palstalta vaan olisit jo itse ratkaissut mitättömän ongelmasi. Antropologian tai kehitysmaatutkimuksen maisterin tutkinto ei tarkoita että olisit älykkö.

Miksi oletat että juuri baari olisi paikka löytää miehiä? Eikö kannattaisi mennä mensan vuosikokoukseen miestä etsimään?
Miksi olisin pelkkä maisteri ja noin höpsöiltä aloilta? Ei kannata olettaa mitään, jos ei tiedä mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Ei kai se ole olennaista se määrittely. Dosentin arvo ja ÄO noin 170. Miehen seksikkäin elin on aivot... :)

Olisiko nyt jollakulla hyviä ehdotuksia kysymykseeni eikä kyseenalaistusta kysymykseni olemassaololle? Thx.
 
Onnistuva mies.
V
On se sitten vaikeaa. Elän yksin ja pärjään hyvin niin. Olen kuitenkin suhteellisen seksuaalinen olento, eikä tee se itse -metodi riitä. Haluaisin silloin tällöin miehen, jonka kanssa suomeksi sanoen naida aivot pihalle. Koska kuitenkin olen älykköluonne, minusta aivot ovat miehen seksikkäin elin, en ihan baarista näitä uroita löydä.

Mitä siis tehdä? Kyllä minusta näkee päällekinpäin, että olen laatulady, mutta en halua sotkea elämääni seurusteluilla enkä halua kenenkään rakastuvan itseeni. Haluan vain hyvää seksiä. Miten ihmeessä tämän yhtälön saisin toteutettua? Osaan opastaa kyllä uutta miestä kanssani siihen, mistä pidän seksissä ja mistä en. Kuitenkin on mukavampaa, kun on se sama mies uudelleen - hän on jo oppinut alkeet siitä, miten minä toimin.

What to do?
Voiko hyvää seksiä saada rakastumatta?
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Voi. Olen sen kokenutkin parin ihmisen kanssa. Sen verran ystävyyttä ihmisten välillä pitää olla, että pystyy aidosti puhumaan haluistaan ja tarpeistaan. Minä ainakin pystyn siihen ja rohkaisen toistakin kertomaan, mitä hän haluaa ja mistä pitää. Rajat vedän tiettyyn pisteeseen ja jos se ei toista miellytä, silloin mennään vaarallisille vesille.
 
Hahaa
En paheksu, vaan hymyilen jutuillesi. Mutta, kuinka ylimielinen pitää olla, että pitää esim. Mensan miehiä fakki-idiootteina? Ja itseä maailmannaisena. Kuka nykynainen EI pärjäisi suolla JA New Yorkissa? Tai suolla, metsässä ja Nigeriassa niin kuin jotkut suominaiset.
On tässä tullut käytyä yliopistoja itsekin. Silti, lähtökohtaisesti, pidän kaikkia muita ihmisiä itseäni fiksumpina. Ehkä juuri siksi ei tarvitse etsiä fuckbuddya Ellien keskustelupalstoilta. Hihihi...
 
koulutettu nainen myös
Etkö ole koskaan kuullut, että pahat pojat ovat parhaita seksissä ja niillä tuskin on kovin suuri älykkyysosamäärä. Koita nyt päättää, haluatko saada hyvää seksiä vai hyvää keskusteluseuraa. Jos haluat nauttia upeasta seksistä, niin kannattaa noita kriteerejäsi hieman tarkistaa.

Parhaat panot olen saanut yliopistoja käymättömiltä miehiltä ja keskustelutkin ovat olleet silti erittäin antoisia eli olen muutenkin viihtynyt heidän seurassaan.
 
Hannakka
En etsi seuraa Elleistä. Kysyin vinkkiä, mistä sitä voisi löytää. Sisälukutaitoa, kiitos.

Toisekseen, moni ei ota haltuun taitoja maalla, merellä, mökillä, ja sitten vielä - noh, ole yksi alansa huippu Euroopassa. Kyllä se ymmärrettävästi pelottaa. Ei ole kyse pelkästään siitä, että osaisi kipitää korkkareissa Manhattanilla tai kumppareissa hillassa suolla. Jos lähden lintukiväärin kanssa metsälle, mitä mies silloin ajattelee?

Kouluttamattomat miehet eivät sytytä minua. Kuten sanottua, aivot ovat miehen seksikkäin elin. Keski-Euroopassa tapaa monia vähän itseni kaltaisia yhdistelmiä, ja jostakin syystä viihdyn siellä sangen hyvin.

Mutta kiitos keskustelusta. Hyvää syksyä kaikille.
 
Hahaa
Oletan, ettet ole käynyt armeijaa.
Vasta kun nainen on käynyt intin ja saanut muutaman kunniamerkin ampumisesta, voi kehuskelka erätaidoillaan. Nimittäin suominaiset osaavat mitä vain! QUOTE="Hannakka, post: 11736672"]En etsi seuraa Elleistä. Kysyin vinkkiä, mistä sitä voisi löytää. Sisälukutaitoa, kiitos.

Toisekseen, moni ei ota haltuun taitoja maalla, merellä, mökillä, ja sitten vielä - noh, ole yksi alansa huippu Euroopassa. Kyllä se ymmärrettävästi pelottaa. Ei ole kyse pelkästään siitä, että osaisi kipitää korkkareissa Manhattanilla tai kumppareissa hillassa suolla. Jos lähden lintukiväärin kanssa metsälle, mitä mies silloin ajattelee?

Kouluttamattomat miehet eivät sytytä minua. Kuten sanottua, aivot ovat miehen seksikkäin elin. Keski-Euroopassa tapaa monia vähän itseni kaltaisia yhdistelmiä, ja jostakin syystä viihdyn siellä sangen hyvin.

Mutta kiitos keskustelusta. Hyvää syksyä kaikille.[/QUOTE]
 
Ap.
Oletan, ettet ole käynyt armeijaa.
Vasta kun nainen on käynyt intin ja saanut muutaman kunniamerkin ampumisesta, voi kehuskelka erätaidoillaan. Nimittäin suominaiset osaavat mitä vain! QUOTE

Armeija ei ole todellakaan ainoa paikka oppia ampumista. Jotkut oppivat sitä lapsesta pitäen kotitiluksillaan. Hirvimerkki pitää suorittaa joka syksy, lintumetsältä jos kannetaan kotiin lintukiväärillä tiputettua saalista, se on vähän eri asia kuin armeijan joka miehen-naisen koulutus. Voi jopa kuulua seuraan, jossa harrastaa ampumista.

Hahaa haluaa pilkata, nolata ja tehdä asioista yksioikoisia sekä kyseenalaistaa koko aloituksen. Armeijassa ei erätaitoja opita, missä ihmeessä armeijan koulutussuunnitelmissa niin lukee, Hahaa?
 
Viimeksi muokattu:
Peter
Olen myös älykköseksin kannattaja. Vieläkin muistelen lämmöllä rakastajatartani, joka väitteli suhteemme aikana. Keskustelu oli aina inspiroivaa aiheesta kuin aiheesta. Sattuneesta syystä yhteydenpitomme oli pääasiassa seksuaalissävytteistä. Avoin luonne, vilkas mielikuvitus ja varmuus heittäytymisestä mitä kiihkeimpiin kokeiluihin oli kyllä jälkeenpäin ajatellen huikeaa. Yleensä kiihotimme toisiamme verbaalisesti ennen tapaamisia lähes sekopäisiksi. Tuli kokeiltua kaikkea mitä mieleen juolahti, sitomisesta ja piiskaamisesta alkaen. Ehkä unohtumattomin muistikuva kuitenkin on kun olin varannut meille huoneen promootion jälkeisenä päivänä. Tiukka kroppainen tohtori peppu pystyssä ja tuore tohtorin hattu päässä on aika ikimuistoinen näky :)
 
Hahaa
tällä palstallahan on hauskoja juttuja..repesin Smurffipojan viestistä.

Armeijan käynti naisena/ vapaaehtoisena kertoo eniten asenteesta. Siinä on monella parannettavaa. En tiedä, oletko onnellinen ja tyytyväinen? Minusta et kuulosta siltä. Sinun pitää alkaa arvostaa muita.
 
Ap.
On se hassua, että kun kysyy yhdestä aiheesta, saa vastauksia toisesta aiheesta. Jostakin syystä ihmiset olettavat kirjoittajan tilanteeseen paljon muuta kuin mitä kirjoittaja itse kertoo. Tällainen kaikki on pelkkää arvailua.

Tietenkin netti on netti ja näin tapahtuu. Vieläpä nimimerkillä "Hahaa" toisen neuvominen elämänasioissa on hassua, kun aloittaja itse kysyy neuvoa vain yhteen asiaan. Aloittaja ei anna tietoja onnellisuudestaan tai suhteestaan muihin ihmisiin/arvostuksiin. No, näin tietenkin avoimella foorumilla tapahtuu, ja sille ei mitään voi. Hahaan tulisi muistaa, että myös näköjään hän arvostaa ihmisiä täysin omasta näkövinkkelistään käsin: armeijan käyminen on hänelle naisen mitta.Minulle see ei sitä ole. Todellakaan.

Joten jos metsä kysyy, niin eikös yritetä vastata metsälle siihen, mitä se kysyy?

Hyvää Pyhäinpäivää kaikille - muistelkaa kaikkia rakkaitanne lämmöllä.
 
Ap.
En edes viitsi laskea Hahaattelijan kirjoitusvirheitä. Siispä jälleen höpsis hänelle.

Minä kirjoitan Pyhäinpäivän isolla siksi, koska läheiset poisnukkuneet ovat minulle todella tärkeitä. Kutsunpa ko. päivää vieläpä Pyhäinmiestenpäiväksi ollen todella vanhanaikainen.

"On olemassa elävien maa ja poismenneiden maa ja siltana niiden välillä on rakkaus, ainoa, joka jää jäljelle, ainoa, jolla on merkitystä."

Hän, joka tuon elävästi itse on kokenut, vasta tajuaa, miksi joku voi haluta kirjoittaa pyhäinpäivän isolla alkukirjaimella.
 
Hannakka
No jos olet dosentti, niin miten olisi ihan joku opiskelijapoju sieltä yliopistolta?
Hyi yök. Miehen pitää olla mies eikä "poju" tai poika, jätkä, jäppinen, tyyppi, juippi, miekkonen jne..

En syty millään tavalla nuorista miehistä enkä näistä diminutiivi-"miehistä". Oikea mies on mies, joka katsoo suoraan silmiin eikä häpeä itseään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä