Mistä älykölle fuckbuddy?

  • Viestiketjun aloittaja Il dottore
  • Ensimmäinen viesti
Hannakka
Siis heh, luettelin omia mielipiteitäni välittämättä siitä, mistä aloittaja mahdollisesti voisi pitää: uskon kuitenkin, ettei aikuista naista mitkään pojut tai jätkät kiinnosta. Miehille se tietysti on niin, että kuta nuorempaa, sen parempaa, mutta minä naisena koen iljettävänä ajatuksenkin "pojuista".
 
Hahaa
Siis heh, luettelin omia mielipiteitäni välittämättä siitä, mistä aloittaja mahdollisesti voisi pit2491ää: uskon kuitenkin, ettei aikuista naista mitkään pojut tai jätkät kiinnosta. Miehille se tietysti on niin, että kuta nuorempaa, sen parempaa, mutta minä naisena koen iljettävänä ajatuksenkin "pojuista".
Eikö kaksvitonen ole mies? Se kuule riippuu. Ja on paljon keski-ikäisiä kakaroita. Itselleni kelpaisi kyllä nuori komistus yliopistolta tuohon sinun tarkoitukseesi. Mutta kun on tuo ukko. Ei viitsi edes ajatella muita.
Laita ilmoitus Hesariin? Mielellään sivun kokoinen.
 
Viimeksi muokattu:
Kokenut kotirouva
Mene iskuri.net -sivuille. Laita oma ilmoituksesi, joka voi olla myös tällä otsikolla kuin täällä olet laittanut viestiä. Varaudu siihen että vastauksia tulee paljon ja poista kaikki munankuvalla varustetut viestit heti pois.

Tulet varmasti löytämään tuolta hakemasi ja mitä olen itse tapaillut aikoinaan sinkkuna niin sieltä löydät juuri etsimäsi kaltaisia henkilöitä. Varaudu tapaamaan kahvilassa ennen seksiä, niin feikit jää pois.

Onnea metsästykseen! Täältä palstalta tuskin löydät mitään muuta kuin naurunaihetta.
 
IdioottiÄijä
On se sitten vaikeaa. Elän yksin ja pärjään hyvin niin. Olen kuitenkin suhteellisen seksuaalinen olento, eikä tee se itse -metodi riitä. Haluaisin silloin tällöin miehen, jonka kanssa suomeksi sanoen naida aivot pihalle. Koska kuitenkin olen älykköluonne, minusta aivot ovat miehen seksikkäin elin, en ihan baarista näitä uroita löydä.

Mitä siis tehdä? Kyllä minusta näkee päällekinpäin, että olen laatulady, mutta en halua sotkea elämääni seurusteluilla enkä halua kenenkään rakastuvan itseeni. Haluan vain hyvää seksiä. Miten ihmeessä tämän yhtälön saisin toteutettua? Osaan opastaa kyllä uutta miestä kanssani siihen, mistä pidän seksissä ja mistä en. Kuitenkin on mukavampaa, kun on se sama mies uudelleen - hän on jo oppinut alkeet siitä, miten minä toimin.

What to do?
Älykkö ei kyselisi näin tyhmiä!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
On se sitten vaikeaa. Elän yksin ja pärjään hyvin niin. Olen kuitenkin suhteellisen seksuaalinen olento, eikä tee se itse -metodi riitä. Haluaisin silloin tällöin miehen, jonka kanssa suomeksi sanoen naida aivot pihalle. Koska kuitenkin olen älykköluonne, minusta aivot ovat miehen seksikkäin elin, en ihan baarista näitä uroita löydä.

Mitä siis tehdä? Kyllä minusta näkee päällekinpäin, että olen laatulady, mutta en halua sotkea elämääni seurusteluilla enkä halua kenenkään rakastuvan itseeni. Haluan vain hyvää seksiä. Miten ihmeessä tämän yhtälön saisin toteutettua? Osaan opastaa kyllä uutta miestä kanssani siihen, mistä pidän seksissä ja mistä en. Kuitenkin on mukavampaa, kun on se sama mies uudelleen - hän on jo oppinut alkeet siitä, miten minä toimin.

What to do?
Laita viestiä niin katsotaan sopiiko kemiat? inochishirazu@hotmail.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä