Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä älykölle fuckbuddy?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Il dottore, 20.10.2014.

1. Hannakka Vierailija

Siis heh, luettelin omia mielipiteitäni välittämättä siitä, mistä aloittaja mahdollisesti voisi pitää: uskon kuitenkin, ettei aikuista naista mitkään pojut tai jätkät kiinnosta. Miehille se tietysti on niin, että kuta nuorempaa, sen parempaa, mutta minä naisena koen iljettävänä ajatuksenkin "pojuista".

2. Hahaa Vierailija

Eikö kaksvitonen ole mies? Se kuule riippuu. Ja on paljon keski-ikäisiä kakaroita. Itselleni kelpaisi kyllä nuori komistus yliopistolta tuohon sinun tarkoitukseesi. Mutta kun on tuo ukko. Ei viitsi edes ajatella muita.
    Laita ilmoitus Hesariin? Mielellään sivun kokoinen.

3. Kokenut kotirouva Vierailija

Mene iskuri.net -sivuille. Laita oma ilmoituksesi, joka voi olla myös tällä otsikolla kuin täällä olet laittanut viestiä. Varaudu siihen että vastauksia tulee paljon ja poista kaikki munankuvalla varustetut viestit heti pois.

Tulet varmasti löytämään tuolta hakemasi ja mitä olen itse tapaillut aikoinaan sinkkuna niin sieltä löydät juuri etsimäsi kaltaisia henkilöitä. Varaudu tapaamaan kahvilassa ennen seksiä, niin feikit jää pois.

Onnea metsästykseen! Täältä palstalta tuskin löydät mitään muuta kuin naurunaihetta.

4. IdioottiÄijä Vierailija

Älykkö ei kyselisi näin tyhmiä!

5. Imupimuja Vierailija

6. aivotpihalle Vierailija

Eikös nämä fuckbuddyt yleensä nykyään netistä hankita? Ei pitäisi naiselle olla suurikaan homma, jos edes vähän ulkonäöstään pitää huolta. Kirjoittelemalla ja vaikka kahvilla käynnillä varmasti aika helposti selviää, onko mies tarpeeksi älykkö tai muuten sopiva. Mistä sitä seuraa sitten kannattaa netistä hakea? Näiltä sivustoilta löytyy panoseuraa miehille ja naisille. Tuosta pääsee hyvin liikkeelle.

7. Mies ja älykäs Vierailija

Ciao donna!

Olen 37-v tutkija.

Mukava ja viriili.

Laita postia

voimakasvoima@gmail.com

Niin puhutaan muusta kuin Dantesta ja Donna Leonista.

8. vierailija Vierailija

Laita viestiä niin katsotaan sopiiko kemiat? inochishirazu@hotmail.com

9. vierailija Vierailija

ärsyttää kun menivät pilaamaan tuon iskuri.net seksiseurahaun

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri