Mistä edullisia/hyviä äitiysvaatteita netissä?

  • Viestiketjun aloittaja Kaisuli_
  • Ensimmäinen viesti
Kaisuli_
Heippa,

mistä olette ostanu hyviä äitiysvaatteita? Osaatteko suositella hyviä ja edullisia nettikauppoja? Oon ajatellu tilata H&M:ltä, mutta valikoima tuntuu aika suppealta. Mitään kalliita en viittis kattella kun ei niitä kuitenkaan niin kauaa tuu pidettyä.

Kiitos etukäteen!
 
huutonetistä
Huuto.netistä löytyy yllättävän paljon äitiysvaatteita, esim. farkut eivät juurikaan kulu noin lyhyen käytön aikana ja saa paljon edullisemmin kuin uutena.
Jos siis käytetyt kelpaavat=)
 
Vauvan äippä
Minä myös suosittelen huutonettiä yms. mistä saa käytettyjä. Äitiysvaatteet ovat melko kalliita ja - valitettavasti - usein aika rumia. Myös käyttöikä on äitiysvaatteilla melko lyhyt, joten löytyy todella hyväkuntoisia käytettyjä.

Itse ostin uutena vain yhdet farkut ja kaikki loput käytettynä. Varsinaisia äitiysvaatteita tarvitsee loppujen lopuksi aika vähän (paitsi tietysti jos kasvaa ihan hervoton maha), joten niitä ei ihan oikeasti kannata hirveän paljon ostaa.
 
Vauvan äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Vauvan äippä;11355204:
Minä myös suosittelen huutonettiä yms. mistä saa käytettyjä. Äitiysvaatteet ovat melko kalliita ja - valitettavasti - usein aika rumia. Myös käyttöikä on äitiysvaatteilla melko lyhyt, joten löytyy todella hyväkuntoisia käytettyjä.

Itse ostin uutena vain yhdet farkut ja kaikki loput käytettynä. Varsinaisia äitiysvaatteita tarvitsee loppujen lopuksi aika vähän (paitsi tietysti jos kasvaa ihan hervoton maha), joten niitä ei ihan oikeasti kannata hirveän paljon ostaa.

Lisään vielä edelliseen, että itse ainakin tykkäsin Mamalicious-vaatteista. Ovat kivannäköisiä ja edullisia eivätkä liian mammamaisia. Varsinkin farkut ovat hyvin istuvia, niitä tekisi melkein mieli käyttää, vaikka ei olekaan raskaana. Henkkamaukan äitiysvaatteet jäivät mulla kaupan hyllylle. Ovat jotenkin huonosti istuvia ja tylsiä.
 

Yhteistyössä