Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä hyvä häämeikki Espoo/Helsinki?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä morsian00, 28.08.2008.

1. morsian00 Vierailija

Missä laittauttaisin kasvoni hääpäivänä, onko antaa hyviä vinkkejä Espoon tai Helsingin suunnalla? :)

2. morsian00 Vierailija

Toporiina on tosi kallis! Miksi morsiusmeikki on aina paljon kalliimpi kuin juhlameikki?

3. kosmetologi Vierailija

Minut laitettiin v 2000 Inkeri Harrilla Tapiolassa. Tosin tuo kampaaja/meikkaja on nykyään Tapiolan Toporiinassa työssä. Jos hyvää haluaa niin silloin tarvii maksaa.

4. Kirsi! Vierailija

Kirsi Tyylissä Helsingin Punavuoressa on todella taitava meikkaaja. Ainakin omaani ja edellisen potilaan naamaan olin tyytyväinen :)

5. Niin täällähän ei saa mainostaa uutta liikettään.

6. uusi morsian Vierailija

Minulle tuli kotiin GMC-Studiolta sekä meikkaaja että kampaaja kotiin hääaamuna(luxusta...). Molemmista tuli tosi hienot ja säästin huimasti aikaa ja hermoja hääpäivänä (meillä oli myös 3 kaasoa joille tuli meikki ja kampaus...). Asun pääkaupunkiseudulla ja matkakustannuksia ei tullut hintoihin lainkaan, muutenkin hinta oli edullinen verrattuna palveluihin joihin olisi pitänyt matkustaa paikanpäälle. Voin suositella lämpimästi! Ainiin ja tilattiin samasta paikasta vielä valokuvaajakin... :)

7. Karoliina K Vierailija

Minä en käytä meikkitaiteilijoiden palveluita päivittäin, enkä edes kuukausittain, jotein tein häämeikkinikin itse. En halua näyttää siltä, että joku muu on maalannut naamani tärkeänä päivänäni, kun jokaisella on kuitenkin oma kädenjälkeni. Jos käyttäisin meikkitaiteilijan palveluita joka aamu, tilaisin häneltä toki häämeikkinikin. Mutta olen tottunut meikkaamaan aamuisin itse itseni. Miksi ette meikkaa itse itseänne jos ette arkenakaan tarvitse meikkitaiteilijoiden apua? Siinähän menee ihan hepuliksi koko häävalmistelut kun saa stressata meikkitaiteilijasta, jos ei ole sellaisia tottunut käyttämään.

8. ruohonjuuri Vierailija

En tiedä sitten muista, mutta minä haluan ainakin nauttia hääpäivänäni täysillä ja satsata meikkaajan ja kampaajan palveluun. Jos se kerran on vielä mahdollista omassa kotona tai hotellilla ennen vihkimistä niin vielä parempi. En halua stressata omista ja kaasojen aikatauluista yhtään enkä liioin juoksuttaa koko seuruetta (kolme kaasoa ja minä=morsian) ympäri kaupunkia eri paikoissa kammattavana ja meikattavana. Valokuvaaja tulee myös paikanpäälle jo aamusta, joten saan muistella sitten tuota aamun valmistautumista myöhemmin kuvien muodossa. Ihanaa! Hääpäivänäni aion vain nauttia ja ehkä ottaa lasin kuohuvaa! ;)

9. vierailija Vierailija

Meille tuli myös kotiin GMC-Studiolta Minna meikkaamaan minut (morsiamen) sekä kaasoni. Meidän ulkonäkö vanheni 10 vuodella. Pienellä fixailulla siitä tuli ihan ok.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri