Mistä kolmas pyörä kimppaan?

  • Viestiketjun aloittaja keeram
  • Ensimmäinen viesti
keeram
Mistä te muut olette löytäneet kolmannen pyörän kimppaan / toisen pariskunnan mukaan petipuuhiin? Kiinnostaisi mieheni kanssa kokeilla yhdistelmiä 2 naista + mies, 2 miestä + nainen ja/tai pariskunta + pariskunta. Sellaisia kavereita ei ole, joita luontevasti voisi tai haluaisi pyytää (harvalla varmaan on...). Baarista etsiminen tuntuu hakuammunnalta, emmekä myöskään etsi mitään kännisekoilua. Netti vasta onkin se kuuluisa heinäsuova, josta penkoo neulaa. Onko joku löytänyt netistä asiallista ja luotettavaa seksiseuraa? Miten muiden kokeilut ovat sujuneet? Kaikenlaisia kommentteja ja neuvoja innolla odotellen!
 
mareek
Aivan kuin minun viestini, olemme kumppanini kanssa aivan samassa tilanteessa, juuri noita ollaan mietitty. Eli haluaisimme kokemuksia ja nautintoja juuri mainitsemallasi tavalla. Ei mitään kännisekoiluja, vaan eri tavoilla nauttien.
Olis hienoa vaihtaa ajatuksia, tällä sivustolla ei kuitenkaan kannata sitä yrittää.
Mitenkähän saisimme toisiimme yhteyttä....? Ehdotuksia?
 
mareek
Nämä sivustot ovat mitä ilmeisemmin vaan heittoja täynnä. Ei täällä kukaan lähde mukaan kimppoihin. Mutta Iskurista saa kiinni vakavammin otettavia. Yleensä näissä nettijutuissa on kovin pinnallista kaikki, todellisia nautiskelijoita harvemmassa.
Kimppajutut ovat niin suljettuja ja niistä ei kirjoitella näin yleisesti.
Niin muuten, olemme teitä niin paljon vanhempia, kun etsitte suht ikäisiänne.
 
keeram
^Juu en ajatellut täältä löytää varsinaisesti seuraa, vaan kysellä muiden kokemuksia. Jännä juttu, että se on näköjään liian tabu tälle pastalle (?). Siksi muuten oman ikämme tuohon laitoin kun päättelin teidän olevan vanhempia, ettet turhaan odottele yhteydenottoja :) Kiitos kuitenkin kun kommentoit.
 
mareek/keeram
Jotain hienoja kokemuksia minulla kyllä olisi, jos haluat niistä kirjoitella?
Mutten kuitenkaan täällä halua niitä avata. Jos kiinnostaa niin kirjoita rangerover ja Suomi24.fi
 
Qwerty69
Ihan samanlaisen pulman parissa askarrellaan täälläkin; toinen nainen on siis hakusessa. Olemme 35&40 -pari ja tämä on ollut yhteinen fantasiamme jo pitkään. Meillä rouva on hyvin vahvasti bi-henkinen, minun ollessa sitten hiukan "rajoittuneempi". Toteutuksen asteelle emme ole vielä toistaiseksi milloinkaan päässeet. Yhden hyvinkin potentiaalisen ehdokkaan kanssa olimme s-postiyhteydessä jonkin aikaa, mutta kun homma alkoi mennä ensimmäisestä tapaamisesta sopimiseen, lopetti hän syystä tai toisesta yhteydenpidon, harmi.
 
pari 40 @ 39
Paras keino löytää sopiva on laittaa ilmoitus seksi lehteen tai senssi palstalle. Me etsittiin vaimolle kolmatta pyörää. Eka yrittämällä ei tullut oikein sopivia. Sitten otin vaimosta valokuvan seksikkäissä alusvaatteissa. Se jälkeen oli ehdokkaita riittämiin, vastattiin vain niille jotka lähettivät valokuvan. Ja vaimoni valitsi 5 mielestään sopivinta " työhaastatteluun". Eka kaveri teki oharin, eikä saapunut tapaamiseen. Toinen ehdokas oli nuori lukiolaiskaveri, siisti ja hyvin kohtelias ja huomaavainen. Sama kaveri on kävi meillä pari kuukautta melkein joka viikonloppu. Sitten hän ilmoitti kohteliaasti, että oli löytänyt tyttöystävän, eikä voisi enään tulla. Viime viikonloppuna kävi ekaa kertaa parikymppinen sotapoika. Sellaisia tapauksia meillä.
 
Pikku Nina
Minulla on ollut ilmoitus useamman kerran ja valitettavasti siellä on vain itseään kehuvia törkymöykkyjä. Löysimme Mukavan kaverin festareilta viime vuonna. Hiljainen rauhallinen, melko tavallisen näköinen, pienikokoinen, paitsi sieltä ja kestävä. Kolme kertaa illassa on normijuttu. Mieheni kanssa käyvät kalassa, silloin kun olemme mökillä. Ja saunovat kilpaa tietysti. Lauantai-iltaisin urheiluruudun jälkeen he ryhtyvät toimeen. Laskevat leikkiä kumpi aloittaa ja kumpi tekee sen useammin. Minä istuskelen alasti sohvalla ja odottelen että tärkeimmät urheilu-uutiset on kuultu. Ja sitten on minun vuoroni saada huomiota. Voisin väittää olevani tyytyväinen seksielämääni.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Nina:
Minulla on ollut ilmoitus useamman kerran ja valitettavasti siellä on vain itseään kehuvia törkymöykkyjä. Löysimme Mukavan kaverin festareilta viime vuonna. Hiljainen rauhallinen, melko tavallisen näköinen, pienikokoinen, paitsi sieltä ja kestävä. Kolme kertaa illassa on normijuttu. Mieheni kanssa käyvät kalassa, silloin kun olemme mökillä. Ja saunovat kilpaa tietysti. Lauantai-iltaisin urheiluruudun jälkeen he ryhtyvät toimeen. Laskevat leikkiä kumpi aloittaa ja kumpi tekee sen useammin. Minä istuskelen alasti sohvalla ja odottelen että tärkeimmät urheilu-uutiset on kuultu. Ja sitten on minun vuoroni saada huomiota. Voisin väittää olevani tyytyväinen seksielämääni.
Ihan piti ajatuksella lukea.Onhan tollanen sekstailu kimpassa kiihottavaa,ei siinä mitään.Tuleeko naiselle koskaan mieleen,hän on vain panopuu,miehet nauttivat porukalla seksistä sinun kanssa.Entä jos kyllästyvät sinun auliisti tarjoamaan seksiin,haluavat oikean ,uskollisen naisen kumppaniksi?Haluaisitko itsellesi miehen, kuka haluaa toisen naisen sinun lisäksi seksipuuhiin?
 
keeram
^eipäs sotketa moraalia ja eroottisia leikkejä keskenään :) Jos asiat on yhteisesti sovittu ja yhteisestä toiveesta toteutettu, ei siinä kukaan ole mikään "panopuu". Sitäpaitsi, uskollisuus ja yksiavioisuus eivät ole sama asia yleisestä harhaluulosta huolimatta. Uskollinen voi olla, vaikka harrastaakin yhteisesti kimppaleikkejä. Sehän on nimenomaan yhteistä tekemistä, ei pettämistä.

Kiva että tämä aihe heräsi edes hieman eloon. Lisää vaan kokemuksia, neuvoja ja mielipiteitä!
 
Sivhos
Miten naiset,haluatteko miehelle lisäjutuksi toisen naisen kolmen kimppaan?Entä pikku lesboilu siinä ohessa,kun oikein on kiimainen olo?Minulle ainakin sopisi tuollainen.Jos olisi vakisuhde,sitten luultavasti tyytyisin siihen vakkariin.Olen sellaista yhden naisen sorttia.Fantasiat ovat lisänä rikka rokassa.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja keeram:
^eipäs sotketa moraalia ja eroottisia leikkejä keskenään :) Jos asiat on yhteisesti sovittu ja yhteisestä toiveesta toteutettu, ei siinä kukaan ole mikään "panopuu". Sitäpaitsi, uskollisuus ja yksiavioisuus eivät ole sama asia yleisestä harhaluulosta huolimatta. Uskollinen voi olla, vaikka harrastaakin yhteisesti kimppaleikkejä. Sehän on nimenomaan yhteistä tekemistä, ei pettämistä.
Ei mene läpi tässä yhteisössä ajatus siitä, että uskollisuus ei sisältäisi myös ehdotonta yksiavioisuutta.

Netissä on ainakin yksi parinvaihtoon ja kolmansien pyörien hakemiseen erikoistunut sivusto, se on maksullinen. Huonosti ylläpidetty ja kökköinen sivu, ei mielestäni hintansa arvoinen. Löydät sivun hakusanalla finswingers. Sieltä löydät myös ilmoitukset pidettävistä bileistä, joihin osallistuvat tietävät miksi ovat siellä ja miksi muut ovat siellä.
 
miekkonen34_
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Ei mene läpi tässä yhteisössä ajatus siitä, että uskollisuus ei sisältäisi myös ehdotonta yksiavioisuutta.

Netissä on ainakin yksi parinvaihtoon ja kolmansien pyörien hakemiseen erikoistunut sivusto, se on maksullinen. Huonosti ylläpidetty ja kökköinen sivu, ei mielestäni hintansa arvoinen. Löydät sivun hakusanalla finswingers. Sieltä löydät myös ilmoitukset pidettävistä bileistä, joihin osallistuvat tietävät miksi ovat siellä ja miksi muut ovat siellä.
Jep jep, kyllä ylläkirjoittanut taas jaksaa täällä moralisoida toisten moraalisuutta.

Noh, ottamatta sen kummemin kantaa voiko parisuhteessa naida toisia, niin totean, että monelle fantasia olisi ollut parempi juttu kuin toteuttaminen. Semminkin kuin tyytyväisiäkin tietysti on.

Tosin hiukan pistää mietityttämään silloin, kun jo lähtökohtaisesti toinen osapuoli suhtautuu asiaan varautuneemmin kuin toinen. Onko silloin edes odotettavissa onnistunutta kokeilua?
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen34_:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Ei mene läpi tässä yhteisössä ajatus siitä, että uskollisuus ei sisältäisi myös ehdotonta yksiavioisuutta.
Jep jep, kyllä ylläkirjoittanut taas jaksaa täällä moralisoida toisten moraalisuutta.
Jos olisi lukenut tarkkaan ja sisäistänyt asian, olisi voinut huomata, että kirjoittamaani ei sisältynyt mitään muuta kuin toteamus.

Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen34_:
Noh, ottamatta sen kummemin kantaa voiko parisuhteessa naida toisia, niin totean, että monelle fantasia olisi ollut parempi juttu kuin toteuttaminen. Semminkin kuin tyytyväisiäkin tietysti on.
Kuten missä tahansa tavassa harrastaa seksiä, on punnittava syyt ja seuraukset sekä arvioitava se, pystyykö elämään päätöksiensä ja tekojensa kanssa.

Tärkeintä kai kuitenkin on, että kukin tulee tyytyväiseksi valitsemallaan tavalla.
 
Pikku Nina
Kun haluan seksiä kahden miehen kanssa, miten olisin hyväksi käytetty panopuu. Minä haluan..." Jumalakin uskoo siihen, jos nainen haluaa" sanotaan vanhassa viisaudessa. En mitenkään voi tuntea itseäni hyväksi käytetyksi.. tai en ymmärrä miksi myös miehet eivät saisi nauttia seksistä kanssani ??? Ja miksi mieheni jättäisi minut, seksin takiako? Ja enkö ole uskollinen miehelleni, kun teen tämän hänen tietensä ja luvallaan? Luulenpa , että niitä "ns. uskollisia vaimoja saatetaan jättää useammin tylsän seksielämän takia. Ja lopuksi, kyllä miehelläni on ollut myös kolmas nainen, eikä jostakin kumman syystä ole ahdistanut lainkaan. Mutta ymmärrän kyllä, että nuttura tai pipo voi olla tiukalla jollain. Vahtikaa Vaimojanne ja Miehiänne, etteivät käy salaa vieraissa, olkaa mustasukkaisia ja omistushaluisia.
 
Filo Soffi
Kyllä kivittäjiä aina löytyy, ja myös sen ensimmäisen heittäjiä. Viestiäsi lukiessa varmasti monen nuppia kutistaa, niin miesten kuin naistenkin. Miksi emme voisi olla iloisia ja onnellisia myös siitä että ihmiset ovat osanneet järjestää elämänsä haluamakseen. Vai olemmeko kateellisia toisten hyvästä olosta? Tuo on Sinun tapasi toteuttaa seksuaalisuuttasi, eikä se loukkaa ketään asianosaisia. Vaikka kyllä herättää närää ulkopuolisissa. Olisiko jotenkin hyväksyttävämpää harrastaa yhden illan juttuja?
 
Sivhos
Miksi seksiasiat on kuten ne ovat?Seksi voisi periaatteessa olla vapaata,spontaania.Voi sekstailla kenen kanssa hyvänsä.Vaikka kauppareissulla tapaa jonkun ja ykskaks haluu seksiä .Samoin porukalla seksiä ihan tuosta noin.Pikku huppelissa voi nauttia seksistä tuosta vaan.Miksei näin ole kuitenkaan?
 
pirjoliisa,
Naisena olen hakenut seuraa pareista Iskureista ja hyvä flaksi on käynyt. Parit ovat olleet ihan ok ja fiksuja. Olen myös ko palstalta pokannut 2 miestä. Kukaan ei ole koskaan tehnyt ohareita ja säännöt mitä on sovittu, ovat pitäneet.
 
miekkonen34_
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Kuten missä tahansa tavassa harrastaa seksiä, on punnittava syyt ja seuraukset sekä arvioitava se, pystyykö elämään päätöksiensä ja tekojensa kanssa.

Tärkeintä kai kuitenkin on, että kukin tulee tyytyväiseksi valitsemallaan tavalla.
En jaksa tästä taas vääntää. Tietysti pitää asiat punnita, ja pääasia on se, että on tyytyväinen ja että partnerikin on.

Parisuhteessa vaan helposti toinen voi ehkä tahtomattaan olla "pakotettu" tilanteeseen. Nuorilla se voi olla miellyttämisen halua tms. Silloin tietysti lopputulos ei ole toivottava.

 
desireless
Kihlakumppanini kanssa etsitty ja löydetty Iskurissa 3 miestä kimppaan mukaan. Kaikki olleet fiksukäytöksisiä, asiallisia ja hommansa osaavia.
Mitään jatkuvampaa ei ole haettu vaan tapauskohtaisesti menty fiilispohjalta rustaamaan hakemusta ja tärpännyt aina jonkun kanssa. Paljon siellä liikkuu varattuja miehiä, joiden kanssa tapaamisia on hankala järjestää ja jotka ei ehkä ilmitulemisen pelossa kuitenkaan ilmaannu paikalle.
Seksikuvia tai muitakaan rohkeita kuvia emme ole lähetelleet, en tiedä olisiko enemmän tarjokkaita kuvallisena.
 
Kokemusta.
Minulla on kokemuksia tuosta. Ei tilanne ollut mitenkään erikoinen ainakaan minulle. Kiihottavaa siinä oli tapa, jolla toinen nainen katseli miestäni ja flirttaili hänen kanssaan, ei varsinainen akti. Yhdynnän katseleminen ei kiihottanut, sen sijaan minua kiihotti sen kuunteleminen, miten he rakastelivat. Ja myös toisen naisen tyytyväinen ilme ja eleet rakastelun jälkeen.
 
desireless
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Onko naisilla samanlaista haavetta saada miehelle lisää naista,m+2n?
Ei ole, tilanne on näin päin aivan toinen enkä suostuisi mistään hinnasta.
Huom! Mieheni ehdotti kimppaa minulle eli se oli hänen fantasiansa myös. Toinen nainen ei häntä kiinnosta vaan minun nautintoni sekä hänen mahd. mustasukkaiset reaktiot/kiihotus.
 

Yhteistyössä