Mistä lisätuloja?

  • Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
Huolissaan
Moikka,

Olen jäämässä kotiin ja kotihoidon tuen taso on mitä on. Itse valintani teen ja vastuun kannan, selvä se.

Silti kyselen vinkkejä, oletteko keksineet mitään kotoa käsin tehtävää lisätienestin lähdettä ja alentavatko muuten pienetkin lisätulot kotihoidon tukea?

 
Hipsu
kotihoidon tukeen ei vaikuta tulot ollenkaan. Mikäli olet oikeutettu siihen lisään (pienituloisille) niin siihen ne tulot sitten vaikuttaa.
Katso työkkärin sivuilta onko mitään tarjolla vaikka viikonloppuisin. Kirpputorille kun viet tavaraa niin sieltä voi viikossa saada huikeita summia muttei sitä tavaraa varmaan loputtomiin riitä. Jos olet näppärä käsistäsi niin voit alkaa ommella ruokalappuja, wc-paperitelineitä yms. myydä niitä eteenpäin.
Tai sitten jos sinulla on laaja tuttavapiiri niin tupperwarea myymään kerta viikkoon. Sillä voit tienata muutaman satasen kuulle.
 
Aamunen
Minäkin olisin halunnut tehdä jotain pientä lisätienestiä hoitovapaalla, mutta olisin menettänyt kuntamme 200e kuntalisän silloin. Eli eipä oikeen ollutkaan järkevä idea. Kuinkahan moni muuten tietää sitä, että äitiyslomalla saa tehdä sunnuntaitöitä ilman Kelan tukien menetystä, sillä sunnuntailtahan Kela ei maksa mitään tukia muutenkaan.
 
Puikki
Moikka,

Olen jäämässä kotiin ja kotihoidon tuen taso on mitä on. Itse valintani teen ja vastuun kannan, selvä se.

Silti kyselen vinkkejä, oletteko keksineet mitään kotoa käsin tehtävää lisätienestin lähdettä ja alentavatko muuten pienetkin lisätulot kotihoidon tukea?

Ole ystävällinen ja käy katsomassa luotettavasta toiminnasta jossa useita eri mahdollisuuksia toimia:
Katso Hyvinvointineuvoja-koulutus ja hyvinvointituotteet myytäväksi. ja Aloe Vera on terveyttä edistävä, turvallinen ja tehokas luontaistuote
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Itse saan pieniä lisätuloja täyttämällä erilaisia kyselyjä, noin 100e kuukaudessa tulee ekstraa. Kyselyt on kaikki suomeksi ja liittyvät erilaisiin ajankohtaisiin asioihin tai esim. tuotteisiin, josta haluavat tietää mielipiteitä. Enemmänkin mahdollista saada rahaa tämän kautta, jos englanti sujuu ja haluaa tehdä erinäisiä tehtäviä sivuston kautta. Luotettava on, maksut tullu mulle aina ajallaan.

https://www.clixsense.com/?4138951
 
vierailija
Lisätuloja voit tehdä useammalla eritavalla mutta tärkein on kuitenkin kysyä itseltään mitä minä haluan tehdä ja mitkä ovat minun vahvuuteni. Maailmanlaajuisesti kun ajatellaan niin arvokkain asia kokomaailmassa on DATA ja dataa kerätään meistä niin somessa kuin muuallakin verkossa, dataa taas käytetään markkinointiin eli kannattaa miettiä miten voisi hyödyntää omia taitojaan siten että saa oikeasti hyvin lisätuloja vaikka somessa.

Täällä on kerrottu 7 erilaista tapaa tehdä lisätuloja, artikkeli on erittäin pitkä joten kannattaa varata lukuaikaa ainakin 30-45 minuuttia: https://rahakoulutus.fi/lisatulot
 

Yhteistyössä