Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä löysitte miehenne eli mistä löytää mies?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Marianne__, 27.01.2008.

1. Marianne__ Vierailija

Olen 31v sinkku ja nyt kaipaisin suhdetta, baareista tuntuu löytyvän vain varattuja ja netistä seksinperässä olevat ja varatut.
    Mistä löytää siis mies, kertookaas mistä olette löytäneet miehenne?=) Itse asun Hesassa ja tuntuu että kaikki paikat on koluttu..Sitten kun menee toiseen päähän Suomea matkalle, niin heti löytyisi vaikka kuinka monta potentiaalista, mutta kun kaukosuhteetkin jo tympivät, on kokeiltu ja ei ole oikein mun juttu.

Vinkkejä ja kokemuksia siis kaivataan!=)

2. Linus82 Vierailija

Kehä kolmosen ulkopuolellakin miehet tuntuisivat olevan aina varattuja tai sitten todella epäkiinnostavia juntteja. Itse olen tavannut mielenkiintoisia tyyppejä oikeastaan vain työn, koulun tai ystävien kautta. En muista koskaan minkään järkevän jutun lähteneen baarituttavuudesta..Joten huoh, ei kai auta kuin vaihtaa kaupunkia, työpaikkaa ja muuttaa vilkkaammalle seudulle jossa on enemmän potentiaalia.

3. menepä kirjastoon Vierailija

4. Ulkomailta, enkä tarkoita nyt mitään aurinkorantaa, vaan yliopistolta.

5. onnekas__ Vierailija

Firman bileistä löytyi :)

6. kirsikka. Vierailija

Roskapuhetta, ettei baarista löydy kunnon miehiä. Minä ainakin olen löytänyt baarista muutaman sellaisen; yhden kanssa seurustelin seitsemän vuotta. Ihana ihminen, muttei lopultakaan minulle se oikea. Nykyiseni on myös baarista ja ihan aviomiesainesta :)
    Vaikka ihan yhtä hyvin miehen voi löytää normaaleista arkiympyröistä: itseäni on pyydetty treffeille mm. junassa, yliopistolla, pikaruokalassa, lenkkipolulla - ja juurikin siellä kirjastossa :) . Ei muuta kuin silmät auki! Ja jollei mies tee aloitetta, rohkea nykynainen tekee sen itse. Itse en tosin ole näin rohkea, mutta se johtuu ihan omasta luonteestani.

7. Et sinä voi enää sieltä löytää mistä omani otin. Se paikka jäi ihan tyhjäksi. Oli vaan yksi hyvä mies tarjolla siellä. Ja sen ainokaisen nappasin.

8. @ Vierailija

Ei sitä etsimällä löydä.

Kohtaat se sitten kun on se aika.

nice things happend if the time is right. ;)

9. Marianne__ Vierailija

Itse asiassa useampi vuosi jo sitten kirjastossa tapasi tosiaan mielenkiintoisia tyyppejä, tulivat juttelemaan ihan tuosta vaan, täytyy varmaan suunnata takaisin sinne=)
    Baarit olen jo luovuttanut, koska ne miehet ketkä mulle tulee jutteleen on järjestäin varattuja, siis ihan aina. Ihan kun otsassa lukisi kyltti: varatut, tänne päin!

10. miun loyto Vierailija

internetista loysin minun mieheni ja on todellinen aarre mieheksi;)

11. mmmmmmwwwww Vierailija

Kyllä mun mielestä miehen voi löytää hyvin baarista tai netistä jos ei muualla törmää sopiviin. Itse olen mielestäni varsin kunnollinen mutta en taatusti tylsä mies ja molemmissa siis liikun ja ihan vapaasti olen hurmattavissa.

Itse kun liikun yöelämässä niin näen kyllä sopivan oloisia naisia, olen useimmiten selvinpäin ja siksi vähän heikommin tulee mentyä tutustumaan. Mun mielestä naisten pitäis antaa paremmin vinkkiä miehelle jos ovat kiinnostuneita. On tosi vaikee mennä tutustumaan jos ei saa minkäänlaista hyväksyvää merkkiä. Eikä sitä kovin ihmeitä tarvitsisi, edes jonkinlaista silmäpeliä niin kyllä mä sitten ainakin helposti lähestyn. Mutta kun taidan olla vähän herrasmies ja kohtelias niin vaikea mennä tuppautumaan jos ei mitään vinkkiä tule. Eli naiset, olkaa tekin aktiivisia, tämä on molempien sukupuolien asia ja ongelma, yhteispeliä tarvitaan!

Toinen asia mikä mua vähän korpee on se että jos tapaat jonkun vaikka ravintolassa tai netissä ja alatte tutustua. Mä arvostaisin kovasti jos nainenkin osoittaa kiinnostusta ja joskus tekis esim. jotain konkreettista aloitetta seuraavien treffien suhteen. Kyllä mä aloitteita itsekin taatusti teen mutta tuntuis hyvälle kokea olevansa itsekin haluttu. Ja jos ei niitä aloitteita eri alueilla muutenkaan koskaan tule niin mun kiinnostus ja libido kyllä laskee samassa suhteessa. Kerran yksi deitti pyysi mua retkelle, oltiin luonnon helmassa, hän oli ottanut jotain pientä syötävää ja juomaa mukaan. Oli pimeää ja vähän kylmääkin mutta oikein kivaa ja arvostin todella sitä treffikutsua ja järjestelyä. Ja oleellista ei ollut se esim. että mitä oli tarjolla, pieni vaivannäkö ja kiinnostuksen osoitus oli tärkeintä. Kerrottakoon vielä että oli kyllä itse vastaavia kutsuja sitä ennen jo hänelle esittänyt ja järjestänyt, eli en odota saavani jotain mitä en itsekin pysty ja haluan tarjota.

12. 80-luvulla Vierailija

en napannut miestä baarista vaan tanssiravintolasta. Baarimiehet on juoppoja kaljan kittaajia. Näin jo kaukaa kadulta, kun se tuli kolmen kaverinsa kanssa kyseiseen paikkaan. Oli semmonen fiilis, että toi keskimmäinen ois mulle sopiva mies. No, sempä sitten otin ukoksi.

13. opiskelijasinkku Vierailija

Missä kirjastossa te oikein käytte, kertokaa mullekin ;)

14. minä löysin bussipysäkiltä-

15. Baarista Vierailija

Mä löysin exäni baarista. Oltiin 6 vuotta yhdessä. Se on vieläkin sielä baarissa, hae sieltä jos haluat, mutten suosittele.

16. Marianne__ Vierailija

Helsingissä Pasilan kirjastossa ainakin tuntuu olevan säpinää töiden jälkeen ja iltasella=)

17. Ei se Vierailija

hakemalla löydy. Mies on myös ihminen ei hyödyke. Jos mies tulee elämääsi se tulee vaikka nurkan takaa. Lopettakaa rakkaat siskot etsiminen, olkaa avoimia ja luonnollisia suomalaisia naisia,älkää pyrkikö täydellisyyteen älkääkä sitä vaatiko mieheltäkään.

18. sasae Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voisiko sitä silmäpeliä tai jotain merkinantoa harrastaa molemminpuolisesti? Asun ulkomailla, mutta kerran kun olin Suomessa jonkun aikaa, ajattelin leffasta tullessa, että käväsenpä heittämässä tuossa pubissa oluen ja katsastan porukat. No, istuin tiskille ja tilasin oluen. Katselin ympärilleni, ja joka puolella oli suomalaismiehiä, jotka katsoivat leuhkan näköisinä niska takakenossa nenää pitkin niin minua kuin muitakin ihmisiä. Säikähdin niin hirveästi, että horasin sen olueni pikavauhtia huiviin ja otin jalat alleni siitä pubista, saatikka että olisin uskaltanut mihinkään silmäpeliin alkaa. Olin parissa muussa maassa asuessani tottunut siihen, että baarissa olevat miehet ovat yleensä ystävällisen kiinnostuneen näköisiä, jolloin on helppo sanoa jotakin yleistä vieressä baaritiskillä istuvalle miehelle.

19. ulkomailta Vierailija

Minä hain ulkomailta, olin siellä festareilla. Oli jotenkin paljon helpompi tutustua kuin suomalaisiin miehiin.

20. Hippi-Henkka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ihmettele. Ei me suomalaiset miehet pärjätä millään ulkomaisille. Minä esimerkiksi olen jo vanha jätkä enkä osaa vielä edes pelata silmäpeliä. Jonkinlaista vaivautunutta small talkkia saan hyvällä säkällä aikaiseksi.

21. tylsä. Vierailija

tää on ihan paras!!!!!:)))

22. Hauskaa kerrassaan Vierailija

"Mä löysin exäni baarista. Oltiin 6 vuotta yhdessä. Se on vieläkin sielä baarissa, hae sieltä jos haluat, mutten suosittele."
    "tää on ihan paras!!!!!:)))"

Niin mustakin. Kerrassaan riemastuttava kommentti! ;-D

23. sohvis Vierailija

Niin punanenkin.kerrassaan riemastuttava kommentti;-E

24. Baarista Vierailija

No kiva jos kommenttini riemastutti muitakin :) Onneksi osaan itsekkin ottaa huumorilla entiset mokani, ei tästä elämästä muuten järjissä selviä. Mutta mitä sohvis tarkoitat "punasella"..?

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri