Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä löysitte miehenne eli mistä löytää mies?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Marianne__, 27.01.2008.

1. yksi mies vain Vierailija

Ihmettelen suuresti tätä, että miksi pitää olla niin jumalattoman kova karsinta jo ennen ensi treffeille suostumista? Ymmärrän kyllä, että ihan täydet vajakit, pervot ja psykot on hyvä yrittää karsia pois, mutta pitääkö sen miehen muuten olla ihan täysin virheettömäksi todistettu ennen kuin voi edes kahville lähteä? Minun käsitykseni mukaan ensitreffit eivät ole mikään lupaus avioliitosta vielä. Vai ovatko naiset toista mieltä? Itse olen ainakin vielä päässyt aina karkuun epämiellyttäviltä treffeiltä.

En enää ihmette miksi on niin vaikeaa saada treffejä netistä miehenä. Livenä onnistuu paljon helpommin, joten en kai ihan toivoton ole (ja mielestäni myöskin kirjallinen ulosantini kestää tarkemmankin syynin). Valitettavasti vain livenä niin usein sitä katsoo vain ulkonäköä ja pettymys tulee vastaan useimmiten jo noin viiden minuutin keskustelun jälkeen ja tulee ikävä kotia.

En sano, etteikö tiettyä varovaisuutta olisi syytä noudattaa. Eli totta kai ne selvästi sekopäät pitää karsia heti pois, ei kannata antaa omaa koko nimeään, puhelinnumeroaan yms. henkilötietoja ja tapaaminen kannattaa sopia aina julkiselle paikalle. Mutta hei come on, ei se ensitreffeille suostuminen todellakaan ole mikään lupaus loppuelämän jakamisesta yhdessä. Vaikka kieltämättä tästä ketjusta sellaisen kuvan sai, että se sitä naisille olisi. Pitäisikö pelätä?

Tässä on mielestäni asenne kohdallaan. Kyllä sen sitten kasvokkain huomaa synkkaako vai ei. Toki, kuten tuossa sanottiin, kannattaa pitää mieli avoimena, ettei siellä oikeilla treffeilläkään tule dissattua oikeasti potentiaalista ehdokasta ihan typeristä syistä.

2. Ex-etsivä Shrek Vierailija

Miehet jotka etsivät naisia, ihmettelevät mistä naisia löytyy. Mutta ymmärtävät myös, että käytettävissä oleva aika niiden etsimiseen on rajallinen. Viikossa on 168 tuntia joista:

-Työskentelevät 40-60h viikossa, esim. suunnittelijoina kone-/metalliteollisuudessa, toimistossa esim 15 miestä kohti jokaista naista. Työjutut muutenkin vähän liian epävarmoja.

-Nukkuvat 42-56h

-Harrastavat omaksi huviksi kiekkoa tai potkupalloa, 8h vko ja mahdollisesti kuntosalilla menee se 3-5h.

-Joka toinen vkl leikkivät isiä, käytännössä näistä viikoista poistetaan 50h.

-Katselevat heitä kiinnostavia sarjoja (ei mitään realityä) tai lukevat jotakin kirjaa min. 21h.

-Käyttävät aikaa rutiineihin 10h (eivät kokkaa itselleen, ei se ole taloudellisesti ja ajallisesti kannattavaa)

Kiireisellä viikolla miehelle jää noin 8h aikaa, ja huomatkaa, että tästä on jätetty matkustamiseen kulutettu aika, kaupassa käynti, ruokailut jne pois. Periaatteessa jos tuohon lisää 21h omaa aikaa jota käytetään itsensä viihdyttämiseen kirjoilla ja sarjoilla, jää miehelle keskimäärin vähän reilu 4h / vrk vapaata aikaa. Tuo aika on yleensä sitä 4h ennen nukkumaan menoa olevaa aikaa.

Itse olen ainakin kyllästynyt etsimään yhtään mitään. Jos välillä yhdenillanjuttuja irtoo, kun sen muutaman kerran vuodessa käy baarissa, niin se riittää toistaiseksi. Ei se noilla seurustelevillakaan mitään ruusuilla tanssimista tuo elämä näytä olevan.

3. Pekka Ö Vierailija

Miehet menkää lavatanssikursseille. Siellä on aina naisia enemmistö ja paria vaihdetaan tiuhaan. Sieltä minä löysin nykyisen naisystäväni.

4. kokemusta... Vierailija

Mitä tulee kunnollisen miehen löytämiseen tai sen mister oikean, niin kunnollisia miehiä ei löydä ainakaan suomi24-treffit -palstalta eikä muistakaan vastaavista nettitreffisivustoista. Niihin on kerääntyneet vain leftoverit eli ns jäte:
    a) hullut
    b) rumat
    c) sairaat
    d) addiktit
    e) kukasta kukkaan hyppijät
    f) juopot
    g) vieraissa hyppelevät
    h) pedofiilit
    i) murhamarit
    j) mamman pojat
    k) friikit
    l) valehtelijat
    m) jostain muusta syystä epäkelpo miespuolinen saisse.
    Kohtalosta se on kiinni löytääkö sen oikean vai ei. Mutta se on varmaa, että kyllä se vastaan arkielämässä tulee, jos on tullakseen - ei netissä.

5. Akustiina Vierailija

6. Vastaan on tullut muutamia silmäpelin pelaajia, mutta siihen se on jäänytkin. Peliä voisi jatkaa loputtomiin kyseisten miesten kanssa, mutta minua ei kiinnosta! Ainoastaan yksi heistä on tehnyt aloitteen tapaisen siirron. Mutta oltiinkin nuoria. Kun itse olen tehnyt aloitteen, on vastaus ollut ei. En kelpaa muuhun kuin katseltavaksi paremman puutteessa. Eikä tässä mitään teinejä olla puolin eikä toisin. :confused:

7. magneetti Vierailija

Itse löysin mieheni hissistä tullessa. Komea pukumies tuli aina vastaan samaan aikaan. Katseemme kohtasivat, se oli menoa sen siliäntien. Mutta vaikka on sormukset sormessa, niin jotkut epäkelvot yrittää iskeä joko töissä tai kadulla. Luuleeko ne, että vain koristuksena. Olen aika hiljainen tyyppi.

8. hoo moilanen Vierailija

9. hoo moilanen Vierailija

nii joo keskityin tuohon captchaan :) omillaan toimiin tuleva 34-v sinkku mies, lapseton, ellei lasketa 18-v pikkuveljeä. (hänkin tulee omillaan toimeen)

10. hoo moilanen Vierailija

perheen saattasin perustaa, mielestäni voisin jotain naisihmistä hyvänä pitää :) vaikiaa on ollu kyllä.

11. hoo moilanen Vierailija

jaa lähetäänkö treffeille :)

12. Yksin Vierailija

Exän löysin suomi24-treffisivulta. Oltiin 10 vuotta yhdessä, enkä olisi halunnut vieläkään erota.

13. bonbon767676 Vierailija

Minä löysin mieheni ihan vain yhteisten tuttavien kautta, eli tuttavapiiristä.

En ole koskaan ollut innostunut nettideittailemaan: minusta se on aivan liian outoa, enkä toisaalta tahtoisi lähteä kenenkään tuntemattoman kanssa "treffeille". Ensin pitää tuntea mies, ennenkuin mennään treffeille ja miettimään olisiko meistä pariksi: Parisuhteet ovatkin aina syntyneet ystävyys/tuttavuusuhteen kautta.

Tuolla tavalla pääsee myös etenemään paljon nopeammin. Tämän nykyisenkin miehen kanssa oltiin pariskunta jo kuukausi tapaamisen jälkeen.

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri