Mistä löytyis parhaat deitit varatuille?

  • Viestiketjun aloittaja Tsääre Pori
  • Ensimmäinen viesti
Tsääre Pori
Nyt tuntuu, et vois käydä vieraissa. Millä deittipalstalla on parhaat tarjokkaat meille varatuille? Vituttaa, kun kaiken maailman sinkut täyttävät kaikki yleisimmät senssisivut. Kai ne ettivät jo ens kesän rinsessahäihinsä sitä unelma-ylkää.
Eli sitä itseään pitäs olla tarjolla , eikä muuta.
 
Apua tässä
Miksihän nuo vittuilijat tunkevat tähänkin ihan asialliseseen aiheeseen? Mutt asitten asiaan:
Kerran sain pesää ihan oikeasti yheltä YH:lta , joka oli Iskuri.netissä. Sihteeriopisto on kiva paikka, mutta ovat maksullisia. Sinkut palstalla pitää valhdella olevansa sinkku vaikka ei ole.
 
Just joo!!!
Teikäläiset "asialliset" valehtelijat sitten pilaavat siellä toisten asiallisen seuranhaun, aiheuttavat harmia, sotkua ja pettymyksiä. Hitto soikoon pysykää omilla Pettäjä-palstoillanne jossain missä lie ja perustakaa, ellei muka ole. Sinkku on sinkku, tuollaiset kusipäät pilaavat vaan kaiken ja kaikilta! Hakekaa kaatopaikkanne muualta kuin tulemalla valehtelemaan ihan väärille palstoille. Kyllä Suomesta kaatopaikkoja löytyy.
 
Paikallislehdet ja muut lehdet?
Eikös alalaidat ole täynnä ilmoituksia tuon tyyppisille tyypeille. Jos ei muuta ole vailla, sitä itteensä kyllä näyttäis niistä löytyvän. Kohta ei mistään lehdestä viitsi lukea edes uutisia kun hanskat kädessä ja desinfiointiainepullo vieressä...
 
läpinäkyvää
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!!!:
Teikäläiset "asialliset" valehtelijat sitten pilaavat siellä toisten asiallisen seuranhaun, aiheuttavat harmia, sotkua ja pettymyksiä. Hitto soikoon pysykää omilla Pettäjä-palstoillanne jossain missä lie ja perustakaa, ellei muka ole. Sinkku on sinkku, tuollaiset kusipäät pilaavat vaan kaiken ja kaikilta! Hakekaa kaatopaikkanne muualta kuin tulemalla valehtelemaan ihan väärille palstoille. Kyllä Suomesta kaatopaikkoja löytyy.
Ottaako päähän kun itse et saa yhtään miestä / naista ja toisilla on useampia kumppaneita?
 
Minulla on kumppani
Ei ole tarvinnut etsiä. Tyrkyllekin olisi ollut. Mutta näitä palstoja luettuaan viimeistään tietää, miten paljon itkuja ja mielenmurhetta tuollaiset kusipäät toisille aiheuttavat. EI ole muuten tarvinnut itse hakea palstoilta koskaan, ja kotoakin on jopa haettu vastoin kaikkia sanontoja! :)
 
Apua tässä
Sinkkujen deittisivuja vaan rohkeasti käyttämään! Kaikkihan siellä ovat jollakin tavoin sitoutuneita.
Aviossa olevana käytän aina termiä " olen eroamassa" ja aina on mennyt läpi, kuin väärä raha. Periaatteessahan eromassa olenkin, aikataulu vain on vielä lukkoon lyömättä. Kun ei muita deittisivuja ole niin käytetään sitten niitä. mitä on.
 
Selkärankainen
Alkuperäinen kirjoittaja läpinäkyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!!!:
Teikäläiset "asialliset" valehtelijat sitten pilaavat siellä toisten asiallisen seuranhaun, aiheuttavat harmia, sotkua ja pettymyksiä. Hitto soikoon pysykää omilla Pettäjä-palstoillanne jossain missä lie ja perustakaa, ellei muka ole. Sinkku on sinkku, tuollaiset kusipäät pilaavat vaan kaiken ja kaikilta! Hakekaa kaatopaikkanne muualta kuin tulemalla valehtelemaan ihan väärille palstoille. Kyllä Suomesta kaatopaikkoja löytyy.
Ottaako päähän kun itse et saa yhtään miestä / naista ja toisilla on useampia kumppaneita?
Just joo laittoi täyttä asiaa. Ne joilla on _selkärankaa_, ymmärtävät mistä on kyse. Halveksunnasta. :)

 
halveksunta=oikeasti kateus
Alkuperäinen kirjoittaja Selkärankainen:
Alkuperäinen kirjoittaja läpinäkyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!!!:
Teikäläiset "asialliset" valehtelijat sitten pilaavat siellä toisten asiallisen seuranhaun, aiheuttavat harmia, sotkua ja pettymyksiä. Hitto soikoon pysykää omilla Pettäjä-palstoillanne jossain missä lie ja perustakaa, ellei muka ole. Sinkku on sinkku, tuollaiset kusipäät pilaavat vaan kaiken ja kaikilta! Hakekaa kaatopaikkanne muualta kuin tulemalla valehtelemaan ihan väärille palstoille. Kyllä Suomesta kaatopaikkoja löytyy.
Ottaako päähän kun itse et saa yhtään miestä / naista ja toisilla on useampia kumppaneita?
Just joo laittoi täyttä asiaa. Ne joilla on _selkärankaa_, ymmärtävät mistä on kyse. Halveksunnasta. :)
Uusi nimitys kateudelle :)
 
Kuule!
Alkuperäinen kirjoittaja halveksunta=oikeasti kateus:
Alkuperäinen kirjoittaja Selkärankainen:
Alkuperäinen kirjoittaja läpinäkyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!!!:
Teikäläiset "asialliset" valehtelijat sitten pilaavat siellä toisten asiallisen seuranhaun, aiheuttavat harmia, sotkua ja pettymyksiä. Hitto soikoon pysykää omilla Pettäjä-palstoillanne jossain missä lie ja perustakaa, ellei muka ole. Sinkku on sinkku, tuollaiset kusipäät pilaavat vaan kaiken ja kaikilta! Hakekaa kaatopaikkanne muualta kuin tulemalla valehtelemaan ihan väärille palstoille. Kyllä Suomesta kaatopaikkoja löytyy.
Ottaako päähän kun itse et saa yhtään miestä / naista ja toisilla on useampia kumppaneita?
Just joo laittoi täyttä asiaa. Ne joilla on _selkärankaa_, ymmärtävät mistä on kyse. Halveksunnasta. :)
Uusi nimitys kateudelle :)
Ei kaikkia kiinnosta kahlata paskassa... Silkkiä ja ruusujakin on katsos tarjolla. Siinä sulle kateudesta, kulta pieni...
 
uin silkissä, kulta pieni
Alkuperäinen kirjoittaja Kuule!:
Alkuperäinen kirjoittaja halveksunta=oikeasti kateus:
Alkuperäinen kirjoittaja Selkärankainen:
Alkuperäinen kirjoittaja läpinäkyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!!!:
Teikäläiset "asialliset" valehtelijat sitten pilaavat siellä toisten asiallisen seuranhaun, aiheuttavat harmia, sotkua ja pettymyksiä. Hitto soikoon pysykää omilla Pettäjä-palstoillanne jossain missä lie ja perustakaa, ellei muka ole. Sinkku on sinkku, tuollaiset kusipäät pilaavat vaan kaiken ja kaikilta! Hakekaa kaatopaikkanne muualta kuin tulemalla valehtelemaan ihan väärille palstoille. Kyllä Suomesta kaatopaikkoja löytyy.
Ottaako päähän kun itse et saa yhtään miestä / naista ja toisilla on useampia kumppaneita?
Just joo laittoi täyttä asiaa. Ne joilla on _selkärankaa_, ymmärtävät mistä on kyse. Halveksunnasta. :)
Uusi nimitys kateudelle :)
Ei kaikkia kiinnosta kahlata paskassa... Silkkiä ja ruusujakin on katsos tarjolla. Siinä sulle kateudesta, kulta pieni...
Jos hyvä mies JA kaksi hyvää rakastajaa ei ole "silkkiä ja ruusuja" niin mikä sitten?
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja uin silkissä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuule!:
Alkuperäinen kirjoittaja halveksunta=oikeasti kateus:
Alkuperäinen kirjoittaja Selkärankainen:
Alkuperäinen kirjoittaja läpinäkyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo!!!:
Teikäläiset "asialliset" valehtelijat sitten pilaavat siellä toisten asiallisen seuranhaun, aiheuttavat harmia, sotkua ja pettymyksiä. Hitto soikoon pysykää omilla Pettäjä-palstoillanne jossain missä lie ja perustakaa, ellei muka ole. Sinkku on sinkku, tuollaiset kusipäät pilaavat vaan kaiken ja kaikilta! Hakekaa kaatopaikkanne muualta kuin tulemalla valehtelemaan ihan väärille palstoille. Kyllä Suomesta kaatopaikkoja löytyy.
Ottaako päähän kun itse et saa yhtään miestä / naista ja toisilla on useampia kumppaneita?
Just joo laittoi täyttä asiaa. Ne joilla on _selkärankaa_, ymmärtävät mistä on kyse. Halveksunnasta. :)
Uusi nimitys kateudelle :)
Ei kaikkia kiinnosta kahlata paskassa... Silkkiä ja ruusujakin on katsos tarjolla. Siinä sulle kateudesta, kulta pieni...
Jos hyvä mies JA kaksi hyvää rakastajaa ei ole "silkkiä ja ruusuja" niin mikä sitten?
tehdään testi; veikkaan, että uit huomenna hangessa. Tule kertomaan sitten miten kävi.

 
rehellistä pettämistä
Pettäminen on aina enemmän tai vähemmän epärehellistä, mutta miksi sitä kulissia täytyy pitää pelkissä panosuhteissakin? Jos on niin luuseri, ettei uskalla erota puolisostaan, niin eikö silloin kannattaisi hankkia panokaveriksi pelkästään toisia samanlaisia pettäjiä? Silloin ei tarvitse pelätä, että kumpikaan luulee suhteesta liikaa, vaan kyse on vain ja ainoastaan puhtaasta seksistä eikä mistään muusta.

Minulla oli joskus sinkkuna nettiprofiilissani, että etsin vain tositarkoituksella suhdetta enkä seikkailua. Silti varmaankin noin neljännes vastanneista oli varattuja, jotka etsivät seksiseuraa. Jäi oikein ärsyttämään, että onko varatuilla miehillä kaikilla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia vai ovatko he todella niin epätoivoisia, että on pakko yrittää saada keneltä hyvänsä?

Netistä saa myös pelkkää seksiseuraa. Esimerkiksi Suomi24.fi sivuston seksipalstalta löytää myös seksiseuraa. Olen itsekin sitä joskus käyttänyt. Jos on lähettää kuva itsestään ja osaa selkeästi ilmaista itseään, niin on hyvät mahdollisuudet saada sieltä seuraa. Varmasti on muitakin sivustoja, mutta en ole asiaan perehtynyt, kun ei ole pitkään aikaan ollut tarvetta seksiseuralle, kun on jo oma kulta sänkyä lämmittämässä.

En kannata pettämistä, mutta kaksinaismoralismiinkaan on turha ryhtyä. Jos kaksi varattua haluaa pettää keskenään puolisoitaan, niin mitäpä sitä saa asioita muuttumaan, vaikka kuinka huutaisi ja kiroilisi. Uskon, että jokainen saa kuitenkin ansionsa mukaan ennemmin tai myöhemmin.
 
pilipali
On muuten jokseenkin ällöttävää ja naurettavaa että varatut miehet käyvät erinäisillä deittisivustoilla hakemassa vain panoseuraa. Ja vaikka ilmoitukseensa laittaa ettei etsi seksiseuraa niin johan sieltä pärähtää yksi jos toinenkin näistä varatuista "herroista" vonkaamaan. Heille voisi keksiä jonkun ihan oman paikan jonne sitten voisi mennä sellaiset naiset joiden tekee mieli vain pibulaa, ei muuta.
 
sinkku......
Varatut miehet on säälittäviä vonkareita. Niillä on aina ne samat reppana-selitykset "olen kulissiliitossa" - "olen kylmässä liitossa" jne. Jos avio-onni noin pahasti tökkii, kannattais sinkkupalstoilla vonkumisen sijaan harkita avioeroa. Mikään nykypäivänä ei pakota olemaan avioliitossa, jos se ei toimi. Ja ne jotka käyttävät lapsia tekosyynä siihen ettei voi erota, ovat kaikista säälittävämpiä.
Jos on noin kova tarve eikä vaimo kiinnosta, niin tumputtakaa mieluummin kuin tulette sinkkupalstoille riehumaan.
 
Toini Ensio
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku......:
Varatut miehet on säälittäviä vonkareita. Niillä on aina ne samat reppana-selitykset "olen kulissiliitossa" - "olen kylmässä liitossa" jne. Jos avio-onni noin pahasti tökkii, kannattais sinkkupalstoilla vonkumisen sijaan harkita avioeroa. Mikään nykypäivänä ei pakota olemaan avioliitossa, jos se ei toimi. Ja ne jotka käyttävät lapsia tekosyynä siihen ettei voi erota, ovat kaikista säälittävämpiä.
Jos on noin kova tarve eikä vaimo kiinnosta, niin tumputtakaa mieluummin kuin tulette sinkkupalstoille riehumaan.
Ei se noin mee. Muijalta saadaan perus-piparia. Kyllä se tumputuksen voittaa.
Vieraissa käynti on sit extraa siihen päälle ju nou?.Vieras nuolee pallitkin.
Onko se joltain pois?
 
Varjotar
Erotkaa ensin jos on niin kova halu juosta pökkimässä vieraita ihmisiä!! Todella halveksittavaa ja raukkamaista pettää "seikkailun " tai jännityksen vuoksi, yleensäkään yhtään mistään syystä! Tekee peruuttamatonta vahinkoa petetylle!
 
sosiaalinenmies
Lähes kaikki pettävät. Kyse on lähinnä siitä, mitä katsotaan pettämiseksi. Jos aviopuoliso ei tee kotihommia, niin mielestäni hän pettää. Jos aviopuoliso käyttää kaiken aikansa ansiotyöhönsä, hän pettää. Viidenkymmenen aviovuoden aikana taatusti kaikki pettävät jossain vaiheessa henkisesti. Mahdoton tehtävä. Moni kykenee olemaan pettämättä fyysisesti. Silti parisuhde voi olla hieno ja luottamus hyvä.

Lopettakaa toisten mollaus. Ihminen joka ei petä fyysisesti puolisoaan voi silti olla täysi paska jos ei perheelleen niin muille. Mitä helvettiä toisten mollaaminen tähän keskusteluun kuuluu.
 

Yhteistyössä