Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä meikit edullisesti?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Strawberry kallistunut, 28.02.2009.

1. Mistä Ellit ostatte merkkimeikit edullisimmin? Aiemmin Strawberryltä sai suht edullisesti, mutta nykyään tuntuu, että ovat nostaneet hintojaan...

2. Ambra Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mäkin ihmettelin, kun käyttämäni silmävoiteen hinta oli noussut Strawberrynetissä 39 eurosta 49 euroon! Onneksi mies menee ensi viikolla työmatkalle, katsotaan mitä sama maksaa lentokentällä. Vai kantisko Englannista tilata, kun punta on edelleen aika edullinen?

3. Strawberryllä oli sentään aiemmin halvemmat hinnat mitä Tallinnan laivoilla, mutta nyt on selvästi toisinpäin. Mielestäni joku kosteusvoide oli nyt jopa viitisen euroa kalliimpi Strawberryllä mitä Sokkarin Emotion-liikkeessä.

4. Joo, ihan käsittämättömän paljon on Strawberry kallistunut. Eipä kannata enää tilata sieltä. Itsekin vertasin Viking Linen hintoja Strawberryyn ja kyllä laivalla oli halvempaa. Toisin oli vielä vähän aikaa sitten. :(

Mutta, edelleen vinkkejä, mistä saisi nyt edullisimmat laatumeikit?

5. lama vie Vierailija

Jos ei niissä hinnoissa enää paljoa eroa, niin miksei vedettäisi vähän kotiinpäin ja ostettaisi Suomesta? Saatais jonkun työpaikka silläkin pidettyä.

6. em ei-kirj. Vierailija

Viikkarille vain risteilemään, se kulkee sentään vielä Suomen lipun alla! Tosin laivan puodeista tulee sitten ostettua paljon muutakin, joten se siitä edullisuudesta.

7. toimiiko Vierailija

Millaisia kokemuksia teillä on eBaystä? Mitä kosmetiikka- ym. merkkejä kannattaa etsiä, entäpä postarit ja toimitus?

8. Ellii Vierailija

Ostaisin kyllä muuten mutta kun se asiakaspalvelu on niin syvältä että periaatteesta en enää osta mitään täkäläisiltä kosmetiikkaosastoilta!

Ostan siis tuotteet mieluiten ulkomailta. Kuten monet ovat tällä palstalla todenneet niin osaavat valita jokaiselle oikeat tuotteet, ja antavat runsaasti näytteitä mukaan.

9. nettailija* Vierailija

Ebay toimii! Itse tilasin Elizabeth Ardenin yövoiteen ja tyytyväinen olen ollut. Hinta rutkasti halvempi kuin Suomessa ja postikulut kohtuulliset. Kyllä eBaysta uskaltaa tilata, kunhan kiinnittää huomiota myyjään. Jos on kokenut myyjä ja saanut hyvää palautetta niin suosittelisin!

En minä ainakaan työpaikkojen säilyttämisen takia Suomesta osta. Jos hintaeroa on ratkaisevasti, niin tuntuu hullulta maksaa kovin paljon enemmän.

10. ,., Vierailija

Strawberryn hinnat ovat tosiaan kohonneet aivan tolkuttomasti. Itse olen tehnyt ostokseni feelunique.comista, joka lähettää paketit ilman toimitusmaksua. Olen tilannut useamman kerran ja paketit tulevat nopeasti. Ainut muistettava asia on, että ei tilaa yli 45 euron, jos haluaa selvitä ilman lisäkustannuksia. Toinen kiva paikka mistä olen nyt alustavasti kerran tilannut on cheapsmells. Heillä oli jonkinverran postimaksua, mutta tuotteita ihan hyvillä hinnoilla. Itse ostin Biothermin eau pure vartalotuoksun 17,95 punnalla (n 20 euroa), kun aikoinaan katselin mansikkalasta samaa tuotetta ja hintaa oli n 35 euroa.

11. utelee Vierailija

Millä alalla olet itse, kun uskallat sanoa noin, ja karkottaa mahdollisesti sinullekin palkan maksavat ihmiset oman työsi ääreltä..?

Ei ole ihan sama, mistä päättää ostaa. Kun työttömyys kasvaa, laskee bruttokansantuote, ja yhteiskunta joutuu kiristämään verotusta tai nostamaan esim terveyspalvelujen hintoja. Se säästö iskee omaan nilkkaan vähän jälkijunassa, mutta iskee kuitenkin.

12. verkki Vierailija

Mieluummin jälki- kuin etujunassa eli säästän mieluummin omissa kuluissani nyt ostan samaa kamaa halvimmasta paikasta kuin maksaisin välistävetäjille tuplahinnan.

13. utelee Vierailija

Onko se sitten välistävetoa jos hinnan päälle tulee omasta työpanoksesta hinta? Eihän voi olettaa, että Suomesta voi ostaa tukkuhinnalla tuotteita, jotka kuljetetaan maapallon halki ja käytetään siihen omaa logistiikkaa, myymälätiloja ja ennen kaikkea työaikaa?

Olen itse yrittäjäperheen lapsi, ja aina saanut kuulla tuttujen valitusta siitä, että heille ei anneta ilmaiseksi tai halvemmalla. Mitä jää enää itselle käteen, jos ei yhtään arvosta omaa työtään? Voihan siinä laittaa myös pillit pussiin, ja siinä menee sekin verokertymä pois valtiolta ja kaikkien yhteisestä pussista.

14. marttiina Vierailija

Aikavanha topicci, mutta kuitenkin ajankohtainen aina. Välistävedosta kun puhuitte, niin itse tein juuri eilen tilausken uuteen tuttavuuteen beautycel.com verkkokauppaan, josta löytyi todella sopuhintaan laatu meikkejä sekä muuta kivaa!

15. vierailija Vierailija

Essence on todella edullinen saksalainen brändi. Laadukkaita tuotteita. Samoin Catrice.

16. vierailija Vierailija

Essence- tuotteissa paljon valinnanvaraa meikeissä. Hinnat 2-4 €, esim
    ripsivärit, huulipunat, peitevoide, kulmakynä, TOKMANNI- tavaratalot ainakin myyvät näitä.
    Miksi maksaa liikaa!

17. meikit netistä Vierailija

Halvimmat meikit saa, kun tilaa netistä.
    Wish, Ali Express- verkkokaupoista.
    Maksaa voi vasta, kun tuote on toimitettu.
    Samoin ihonhoitotuotteet ovat edullisia.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri