Mistä mustaa miestä?

  • Viestiketjun aloittaja sari80
  • Ensimmäinen viesti
Maaliman kansalainen
Minä rakastan mustia, valkoisia, punaisia, keltaisia, vihreitä, oransseja ja harmaitakin tyyppejä.

Muistakaa ihmiset, ketkä rasistisia ajatuksia viljelette, että suomalaisia on ulkomailla asumassa aika helvetin monia. Mitä ajattelette jos suomalainen raiskaa tai pahoinpitelee ulkomailla? Valkoiset liberaalijenkit tappaa Afganistanissa siviilejä sen kuin ehtii. Suomalaiset tappelevat keskenään ja raiskaavat kotona ja kaduilla.

Lukekaa Somalian ja Afganistanin historiaa ja tutustukaa ihmisiin ennenkuin astutte median kaivamaan kuoppaan, juntit.

Yleensä on, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa. Suomalainen mies juo kännin ja haisee hielle, käyttää verkkareita ja ölisee joutavia. Yleensä ulkomaalaiset miehet tuoksuvat hyvälle, käyttäytyvät kuin herrasmiehet ja rakastelevat jumalaisesti. Näin se vaan on, sori.

Ja tumma ihonväri on kaunis, valkoinen palaa helposti, ärtyy helposti, punoittaa ja pönöttää.

Näilläkin palstoilla sen taas huomaa, mistä suomalainen mies on tehty. Onneksi suomalaisistakin löytyy niitä rohkeita, ketkä seisovat heikommassa asemassa olevien takana, miehiä sekä naisia.

Tervetuloa Suomeen, ulkomaalaiset, älkää välittäkö näistä junttikirjoittelijoista, näitä on loppupeleissä tosi vähän.
 
Meri-Hannele
Minä rakastan mustia, valkoisia, punaisia, keltaisia, vihreitä, oransseja ja harmaitakin tyyppejä.

Muistakaa ihmiset, ketkä rasistisia ajatuksia viljelette, että suomalaisia on ulkomailla asumassa aika helvetin monia. Mitä ajattelette jos suomalainen raiskaa tai pahoinpitelee ulkomailla? Valkoiset liberaalijenkit tappaa Afganistanissa siviilejä sen kuin ehtii. Suomalaiset tappelevat keskenään ja raiskaavat kotona ja kaduilla.

Lukekaa Somalian ja Afganistanin historiaa ja tutustukaa ihmisiin ennenkuin astutte median kaivamaan kuoppaan, juntit.

Yleensä on, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa. Suomalainen mies juo kännin ja haisee hielle, käyttää verkkareita ja ölisee joutavia. Yleensä ulkomaalaiset miehet tuoksuvat hyvälle, käyttäytyvät kuin herrasmiehet ja rakastelevat jumalaisesti. Näin se vaan on, sori.

Ja tumma ihonväri on kaunis, valkoinen palaa helposti, ärtyy helposti, punoittaa ja pönöttää.

Näilläkin palstoilla sen taas huomaa, mistä suomalainen mies on tehty. Onneksi suomalaisistakin löytyy niitä rohkeita, ketkä seisovat heikommassa asemassa olevien takana, miehiä sekä naisia.

Tervetuloa Suomeen, ulkomaalaiset, älkää välittäkö näistä junttikirjoittelijoista, näitä on loppupeleissä tosi vähän.
Kannattaakuitenkin olla varovainen sen AIDS:in takia, ne on voineet saada sen jo äidiltään, ennen syntymäänsä, ja vaikka suomessa syntyneetkin. AIDS aika pahana Afrikassa jo vuosi kymmeniä.
 
Viimeksi muokattu:
Maalimankansalainen
Kannattaakuitenkin olla varovainen sen AIDS:in takia, ne on voineet saada sen jo äidiltään, ennen syntymäänsä, ja vaikka suomessa syntyneetkin. AIDS aika pahana Afrikassa jo vuosi kymmeniä.
Totta puhut, kuten kannattaa olla varovainen kenen tahansa uuden seksikumppanin kanssa. HIV on uhka myös meidän suomalaisten keskuudessa. Viron seksiturismi kukoistaa, samoin itärajan tuolla puolen.

Kannattaa nähdä metsä puilta ;-) Ei ole olemassa "NE", vain ja ainoastaan "ME".
Meidän kaikkien keskuudessa se HIV kukoistaa. Se voi olla kenellä tahansa, eikä se ihonväriä tai kansalaisuutta kysy.
 
Viimeksi muokattu:
valkoinen mies
Minä rakastan mustia, valkoisia, punaisia, keltaisia, vihreitä, oransseja ja harmaitakin tyyppejä.

Muistakaa ihmiset, ketkä rasistisia ajatuksia viljelette, että suomalaisia on ulkomailla asumassa aika helvetin monia. Mitä ajattelette jos suomalainen raiskaa tai pahoinpitelee ulkomailla? Valkoiset liberaalijenkit tappaa Afganistanissa siviilejä sen kuin ehtii. Suomalaiset tappelevat keskenään ja raiskaavat kotona ja kaduilla.

Lukekaa Somalian ja Afganistanin historiaa ja tutustukaa ihmisiin ennenkuin astutte median kaivamaan kuoppaan, juntit.

Yleensä on, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa. Suomalainen mies juo kännin ja haisee hielle, käyttää verkkareita ja ölisee joutavia. Yleensä ulkomaalaiset miehet tuoksuvat hyvälle, käyttäytyvät kuin herrasmiehet ja rakastelevat jumalaisesti. Näin se vaan on, sori.

Ja tumma ihonväri on kaunis, valkoinen palaa helposti, ärtyy helposti, punoittaa ja pönöttää.

Näilläkin palstoilla sen taas huomaa, mistä suomalainen mies on tehty. Onneksi suomalaisistakin löytyy niitä rohkeita, ketkä seisovat heikommassa asemassa olevien takana, miehiä sekä naisia.

Tervetuloa Suomeen, ulkomaalaiset, älkää välittäkö näistä junttikirjoittelijoista, näitä on loppupeleissä tosi vähän.
Toden totta ! Suomalaiset naiset kuuluvat mustille miehille. Kaikki valkoiset miehet pitää hävittää!
En voi valkoisen värini ja suomalaisuuteni takia olla parisuhteessa, enkä harrastaa seksiä mutta myös olemassaolonikaan ei ole naisten mielestä oikeutettua. Miksi siis olen olemassa ?
 
Viimeksi muokattu:
Suomen kansalainen
Minä rakastan mustia, valkoisia, punaisia, keltaisia, vihreitä, oransseja ja harmaitakin tyyppejä.

Muistakaa ihmiset, ketkä rasistisia ajatuksia viljelette, että suomalaisia on ulkomailla asumassa aika helvetin monia. Mitä ajattelette jos suomalainen raiskaa tai pahoinpitelee ulkomailla? Valkoiset liberaalijenkit tappaa Afganistanissa siviilejä sen kuin ehtii. Suomalaiset tappelevat keskenään ja raiskaavat kotona ja kaduilla.
.

Aivan, mutta tunnet suomalaiset ja osaat varoa oikeita = vääriä tyyppejä. Suvaitsevaisuususkossasi luulet, että kaikki ulkomaalaiset on hyviä, etkä tajua suojautua. Sitt en kun napsahtaa pahasti ja elimistössäsi jyllää tauti, torttu vuotaa hilloa 24/7. tai rahat on viety ja kännyllä tehty isoa tiliä, on turha ulvoa. Sait mitä tilasit.
 
Viimeksi muokattu:
Myös valk.
Toden totta ! Suomalaiset naiset kuuluvat mustille miehille. Kaikki valkoiset miehet pitää hävittää!
En voi valkoisen värini ja suomalaisuuteni takia olla parisuhteessa, enkä harrastaa seksiä mutta myös olemassaolonikaan ei ole naisten mielestä oikeutettua. Miksi siis olen olemassa ?
Ehdotan, että menet kotiisi töiden jälkeen ja mietit vain sitä kun musta panee valkoisia.
Ilmeisesti sinusta EI ole muuhun !!!!
Ai niin - ehkä siivoamaan ;) Joten koti apulaiseksi valkoiselle naiselle ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tumma suomalainen mies.
Miten musta tuntuu, että osa naisista yrittää jotenkin kostaa nykyään suomalaisille miehille hakemalla jännitystä ulkomaisista miehistä?

Olen mies ja minua on taas aina kiinnostaneet iranilaiset naiset, intiaani-tytöt sekä italialaiset naiset, haaveissani. He ovat kauniita. Onhan suomalaisissa naisissakin jotain muutakin kuin se luonne.

Suomalainen "yleinen" nykynainen ei sytytä kun ne vaan vetää sidukkaa ja kieroilee, jos tässä nyt ruvetaan yleistämään.

Siis ne tulevat aikuiset suomalaiset pissikset! Katsokaa brittien teini-mummoja, ihan samanlaista kohta täällä!

Kokeilkaa naiset tantraa sen miehenne kanssa, saattaa aueta muutakin kuin kolmas silmä ;)
 
N36
Kyllä Helsingissä mustaa saa hyvinkin helposti. Itse olen saanut jo 20 vuoden ajan, vaikka seurustellut aina valkoisen kanssa. Aluksi käytiin kaverin kanssa baarissa, jossa oli meidän lisäksi pelkästään mustia miehiä. Sitten ruvettiin käymään reggae-bileissä. Nykyään on useita klubeja, joissa käy lähinnä mustia miehiä ja valkoisia naisia. Kesäisin riittää, kun lähtee ovesta ulos mini-shortseissa ja tiukassa paidassa ilman aviomiestä.
 
vierailija
Seurustelen ihanan pojan kaa. Hän on hyvä sängyssä, mutta hänellä on melko pieni. Olemme seurustelleet muutaman vuoden. Hänen ehdotti, että kokeilisimme kolmen kivaa mustan hyvin varustetun miehen kaa.Kelan konttorista
Aluksi ajatus tuntui vieraalta, mutta nykyään tulen ihan kosteaksi ajatellessani isoa mustaa miestä sisälläni samalla kun poikaystävänikin nauttii musta.

Missä Helsingin ravintoloissa/ravintolassa mustia miehiä nykyään liikkuu?


Entä löystyykö paikat jos on useasti isokokoisen kaa?

Haluan vastauksia vain jotain asiasta tietäviltä en rasistisia tai muita herjaavia ja epäkypsiä kommentteja.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mustat miehet kyllä liikkuvat sinne missä on hyvännäköisiä valkoisia naisia.

Mulle on mustat miehet sanonut, että valkoiset naiset on parhaimman näköisiä ja tiukkoja. Itse kyllä treenaan peppua miellyttääkseni mustia miehiä. Teen myös sellaisia liikkeitä, jotka pitävät paikkani tiukkoina.
 
vierailija
Parisuhteessa elävä saa ilman pettämistä mustaa, punaista, sinistä ja moniväristä miestä, kun hankkii eri värisiä lateksi catsuitteja. Näin minä olen ratkaissut ongelman. Valitsen vaatehuoneesta haluamani värisen lateksipuvun ja mies pukeutuu siihen. Toimii oikein hyvin aivan kuin olis eri seksi kumppani eikä aina tunnu samalta mieheltä.
Mies on täysin antautunut osaansa ja minä nautin kiihkoisena miehestä.
 

Yhteistyössä