Hae Anna.fi-sivustolta

mistä mustaa?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä medium, 17.08.2005.

1. ansu Vierailija

urpo hei..et sit viä vastannu et osuko se arkaan paikkaan.:)

2. ff Vierailija

Näitä sivuja on joskus kiva selailla. Halusin osallistua tähän siksi, koska kerran mennessäni poikaystäväni luokse, siellä oli kylässä samanikäinen hänen mustaihoinen kaverinsa. Laitoimme ruokaa ja joimme viiniä. Sauna tietenkin lämmitettiin. Kun olin yksin saunassa, tulivat miehet yhtäkkiä sinne kanssani kylpemään. Vähän ensin kummastelin, mutta kun poikaystäväni äkkiä alkoi hyväilemään minua niin tajusin, että taisi olla suunniteltua. Niinpä annoin jutun edetä. Huomasin, kuinka mustan kaverin kalu alkoi myös kovettua. Poikaystäväni tarttui käteeni ja ohjasi sen mustaa kalua kohti. Sydän pampattaen tartuin siihen ja aloin puristelemaan sitä. Olin ihan litimärkä, kun kookkaan kalun terska osoitti kutsuvasti. Otin sen suuhuni samalla kun poikaystäväni nuoli alapäätäni. Tilanne oli vaan niin kiihottava, että tulin eka kerran jo siinä. Musta kalu sykki myös pian ja lensihän sieltä paksua valkoista spermaa kasvoilleni. Teimme kyllä sitten muutakin vähän myöhemmin.

3. täältä Vierailija

http://niggerworship.com/forum/

http://www.blackandwhitesex.org/

4. Hah Vierailija

Urpoo vituttaa, kun se itse ei saa mustaa. Vitun Urpo.

5. Pette78 Vierailija

Niin.. tässä heti jostain syystä automaattisesti on muka kyse siitä että mustaihoisen kolmannen pyörän olisi oltava mies.. Minusta olisi ihanaa kyllä saada kolmanneksi tummaihoinen nainen.. mut sellaisen löytäminen suomesta on jo täysi mahdottomuus..

6. abu Vierailija

Saatte helposti mustaa Ärrältä. Oikeen Lakua. Nami.

7. Jaahas Vierailija

Satuilijat taas näköjään asialla. Taitaa olla kutakuinkin kaikki tämänkin ketjun kommentit ihan keksittyjä juttuja. Kuka näitä jaksaakin vääntää...

8. vierailija Vierailija

Vai eettä reiden paksuus ja swan kassin kokoisetvpallit.
    Taidat olla sokea kun norsua ja miestä et erota... Haahaahaa XD. Ja se kenelle semmonen menee on löysempi ku ykikään muu... Taitaa olla hauskaa kun on p***u nii löysä et pohjaaki näkee koska tahansa XD kummallisia sekasikiöitä ootte kun löysyydellä kehuskelette. Hyi h****tti. Kepilläkään en tällaisii koskis.

9. vierailijaanniikka. Vierailija

Suomessa on jo aika paljon mustia miehiä.
    Kun menee ravintolaan Hesassa on useampi tyrkyllä tuijottamalla ja pienellä flirtillä tähän asti on saanut ko seuraa .
    Olimme mieheni kanssa palaamassa Hesasta ..ja ravintola vaunussa juttelimme muutaman nuoren miehen kanssa. Jossain vaiheessa mieheni mieheni ehdotti että menisimme meidän makuu hyttiin jatkamaan juttelua . Mukaamme lähti kolme urheilija nuorukaista .. kaksi oli mustaa. tiesin heti mitä miehellä oli mielessä.
    Pojat katselivat minua ja puheet kävivät pikkuisen härskimmäksi.
    Mieheni kysyi että haluisivatko he nussia.
    Tuli hiljaista ..mieheni nosti hamettani jolloin pikkuhousujen peittämä sylini näkyi..
    Siitä oli helppoa siirtyä vaatteiden vähentämiseen.
    Että noi niitä mustia löytyy..

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri