mistä mustaa?

  • Viestiketjun aloittaja medium
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaanniikka.
Suomessa on jo aika paljon mustia miehiä.
Kun menee ravintolaan Hesassa on useampi tyrkyllä tuijottamalla ja pienellä flirtillä tähän asti on saanut ko seuraa .
Olimme mieheni kanssa palaamassa Hesasta ..ja ravintola vaunussa juttelimme muutaman nuoren miehen kanssa. Jossain vaiheessa mieheni mieheni ehdotti että menisimme meidän makuu hyttiin jatkamaan juttelua . Mukaamme lähti kolme urheilija nuorukaista .. kaksi oli mustaa. tiesin heti mitä miehellä oli mielessä.
Pojat katselivat minua ja puheet kävivät pikkuisen härskimmäksi.
Mieheni kysyi että haluisivatko he nussia.
Tuli hiljaista ..mieheni nosti hamettani jolloin pikkuhousujen peittämä sylini näkyi..
Siitä oli helppoa siirtyä vaatteiden vähentämiseen.
Että noi niitä mustia löytyy..
 
Blondivaimo
Suomessa on jo aika paljon mustia miehiä.
Kun menee ravintolaan Hesassa on useampi tyrkyllä tuijottamalla ja pienellä flirtillä tähän asti on saanut ko seuraa .
Olimme mieheni kanssa palaamassa Hesasta ..ja ravintola vaunussa juttelimme muutaman nuoren miehen kanssa. Jossain vaiheessa mieheni mieheni ehdotti että menisimme meidän makuu hyttiin jatkamaan juttelua . Mukaamme lähti kolme urheilija nuorukaista .. kaksi oli mustaa. tiesin heti mitä miehellä oli mielessä.
Pojat katselivat minua ja puheet kävivät pikkuisen härskimmäksi.
Mieheni kysyi että haluisivatko he nussia.
Tuli hiljaista ..mieheni nosti hamettani jolloin pikkuhousujen peittämä sylini näkyi..
Siitä oli helppoa siirtyä vaatteiden vähentämiseen.
Että noi niitä mustia löytyy..
Kuulostaa kivalta.
Olisin kiinnostunut ravintoloista, joissa käy pelkästään mustia miehiä ja vaaleita naisia. Löytyykö tällaisia Hesasta?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
""Liitto toimii"" ??? Itsensä toisilla nussittaminenko on avioliiton toimimisen edellytys ??? Vittu mitä sakkia... :-(
Samaa mieltä. Avioliitto toimii perinteisellä mies- vaimo- periaatteella , ei sinä mitään muita osapuolia tarvita, rakkaus rittää ja intohimo. Avioliitto on ystävyyttä, kumppanuutta, uskollisuutta, arjeßa elämistä, ylimääräiset osallistujat olis vaan rasite.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vaimoni on hoikka 54 v ja isotissinen ( C - Kauppinen . Olin tavannut yhden mustan nuoren miehen ( Aku nimeltään ) ja otin hänen kanssaan viinaksia , hän kertoi ettei onnistu naisten kanssa nussimaan kun on niin iso kalu . Sanoin että , tule meille niin katsotaan , vaimoni tykkää isosta , hän vähän katsoi minua ja sanoi ok . Koitti perjantai , jolloin olin sopinut tulon otimme vaimoni ( Päivi ). Hän oli pukeutunut aamutakkiin , eikä muuta , hän ei tiennyt vieraasta vielä . Kun ovikello soi , sanoin päiville , mene avaamaan , hän siihen näinkö , nyökkäsi . Vaimo avasi ja siellä oli iso musta nuorimies , sanoin sisään vain . Kaadoin juotavaa , vaimoni joi , mutta ihmeissään . Kun olimme juoneet useamman paukun , Päivi jo oli tutustunut alkuun ja takki oli vähän auki niin että , tissit olivat näkyvillä , Aku sanoi päiville saako koittaa ja Päivi nyökkäsi , Aku hieroi tissejä ja kohta nänni oli suussa , Päivi voihki ja aukaisi koko takin ja nosti jalat sohvalle , akuhan työnsi heti sormen pilluun . Jonkin aikaa sormetettuaan päiviä niin Päivi sanoi hän haluaa kullia . Riisui takkinsa ja otti alkua kädestä ja vei hänet makkariin , Aku riisui ja valtava kalu ponnahti esiin , Päivi oli heti kalussa kiinni , hieroi ja nuoli ( ei mahtunut suuhun ) . Hän meni selälleen ja nosti jalat ylös , Aku meni jalkojen väliin , Päivi ohjasi kullin pillulleen ja Aku työnsi ja se meni vähän , Aku nussi sisään ulos ja sai kaluaan pikkuhiljaa syvemmälle . Kohta alkoi kova paneminen , Päivi voihki ja sanoi nai syvemmälle ja kovempaa , kohta kalu oli melkein kokonaan sisällä ja Päivi sai orgasmin ja niin akukin päästi spermat syvälle päivin pilluun , kohta he nousivat , päivin pillusta valui spermaa mutta ei välittänyt siitä vaan tuli sohvalle istumaan ja niin tuli akukin päivin viereen . Päivi sanoi hän haluaisi että , Aku kävisi meillä tiheästi . Aku sanoi kyllä , hän tulee mielellään ja minä sanoin minulle sopii . Siitä asti Aku on käynyt meillä panemassa päiviä säännöllisesti 1 - 4 kertaa viikossa , puolen vuoden ajan , päivin pillu alkaa jo venymään , akulle hyväksi mutta ei minulle .
 

Yhteistyössä