Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä nainen pelkkään seksiin?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Reilu peli, 28.03.2008.

1. mietiN myös Vierailija

missä menee seksisuhteen ja parisuhteen raja!?
    alkuun ajattelee että seksisuhteesta ei voi kehittyä parisuhdetta, mutta aika usein niin saattaa käydä.
    onko seksisuhde se joka kestää pari kolme seksin harrastamis kertaa, vai voiko se jatkua kuukausia/vuosia ilman että siitä tulee parisuhde???
    vai onko seksisuhteissakin "vakavuus" asteita??? (;
    hmmm...naisena olen kyllä sitä mieltä että jos alkuun sovittu seksisuhde jatkuu useita kuukausia tai jopa vuosia, voidaan jo puhua jonkin asteen parisuhteesta!!!
    kyllä siinä on oltava mukana jo jonkinmoisia tunteitakin jos toisen kanssa jaksaa pitkäänkin panna... (;
    vai mitä mieltä olette???

2. Kissaton mies Vierailija

AP:lle: Mieluusti ottaisin sekä pari- ja seksisuhteen vähän kuin kaupan päälle. Pelkkä tunteeton seksi ei lyö vertoja sellaiselle seksille, jossa on myös tunteet mukana. Ennemmin omin käsin onneen, kun irtosuhteita, tauteja, elatusapuja ja kenties yksi tai useampia lapsia, joilla ei ole oikeaa perhettä.

3. Tässäpä on yksi nainen, joka on myös netistä hakenut pelkkää puhdasta seksiseuraa. Jos mies vaikutti kirjoituksissaan ja valokuvassaan ihan OK-tyypiltä ja jos puhelimessakin mies vaikutti ihan täysjärkiseltä, niin sitten tavattiin. Joskus painuttiin suoraan esim. kahvittelun jälkeen panemaan. Sen jälkeen kumpikin hyppäsi omaan autoon ja ajoi kotiinsa. Valitettavasti tässä touhussa on se huono puoli, että epätoivoiset alkavat tekstailemaan prepaid-liittymään tai tukkivat ilmaissähköpostilaatikon ruikutuksillaan, että haluavat lisää.

Kuitenkin joukossa on myös helmiä. Jos on mukava mies, johon voisi jopa melkein rakastua ja joka ei liikaa vonkaa, vaan sillain sopivasti haluaa vain pelkkää seksiä silloin tällöin, niin sellainen järjestely on älyttömän mukava. Valitettavasti vain tällaiset vakituiset seksisuhteet tahtovat päättyä ennemmin tai myöhemmin joko kyllästymiseen, muuttoon, oman parisuhteen muutokseen tms.

Minulla on ollut kolme vakituisempaa panosuhdetta, joissa emme ole tienneet toistemme oikeita nimiä. Auton jätin aina kauemmas, jottei mies näe rekisterikilpeä. Suhteet olivat mukavia niin kauan, kun niitä kesti. Lopulta itse katkaisin kaikki suhteet, kun aloin olla valmis parisuhteeseen. Jos saa hyvää seksiä vakipanolta, niin siinä tahtoo käydä niin, että ei ole kauhean täysillä etsimässä oikeaa parisuhdetta. Seksisuhde siis häiritsee uuden kumppanin etsimistä.

4. Nopsu Vierailija

Voisin jos seksi on mahtavaa ja mies ihan jees. Ja olen suostunutkin mutta myös miehiä on vaikea löytää tällaseen suhteeseen. Ku ei ne jaksa ja vituttaa joutua kinuaan ja suostutteleen koko ajan.

5. mitä ihmettä? Vierailija

Siis sinä joudut suostuttelemaan ja kinuamaan mieheltä??? Mies ei suostu sitoumuksettomaan seksiin?? Ei tuollaisia miehiä olekaan! Tai sitten et ole (tosiaankaan!) kovin vetävä nainen.

6. Nopsu Vierailija

Haha kyllä mä ihan vetävä olen. Sellasia ne miehet vaan on. Siis kyllä ne muutaman kerran suostuu mutta ite haluaisin vaikka useamman kuukauden seksisuhteen. Sellaseen jos mulle miehen löydät niin kiva.

7. siemeon Vierailija

Kyllä hyvää aina lisää kaipaa. Minulla ei koskaan ole ollut halu kaataa mahdollisimman monta. Ei siinä pahaa ole. Jos aina uusi kannatta kokeilla omin käsin onneen ja vaihtaa liikettä. Minulle ei vapaus näissä ole tärkeää vaan että sen on hyvää molemmille.

8. vakkari Vierailija

Oon myös miettinyt tuota, että milloin vakipano/seksisuhde alkaa muuttua joksikin muuksi. Onko kyse enää seksisuhteesta, jos toinen ei kestä ajatusta susta toisen kanssa? Onko kyse enää seksisuhteesta, jos riidellään tunteista ja siitä miten niitä ei saa olla, vaikka kumpikin väittää ettei edes välitä toisesta muuten? Onko kyse enää seksisuhteesta, jos toinen suuttuu, kun et olekaan aina halutessa saavutettavissa?

Vakipano on parhaimmillaan rusinat pullasta. Mut kummasti joka ikinen kerta ne muuttuvat jossain vaiheessa kiistelyksi siitä, että onko tässä nyt tunteita vai ei ja onko muita vai ei. On sääli, jos seksiä harrastetaan ihmisen kanssa, josta ei olla vähänkään vertaa kiinnostuneita. Mutta jos taas kiinnostusta on, niin lähes aina tunteet tunkee pelipöydälle ennemmin tai myöhemmin. Varsinaista nuorallakävelyä ja tasapainoilua.

9. Pohtija Vierailija

Ketjun aloittajalle vastaan.

En osaa sanoa suostuisinko suoraan ehdotukseen. Ainakin arvoistaisin suoraa ehdotusta enemmän kuin liirumlaarum-puheita päämääränä seksi. Luultavasti voisin suostua jos mies olisi "minun makuuni". Pitempiaikaiseen vakipanosysteemiin suostuminen... en pystyisi takaamaan etteikö tunteet saattaisi tulla mukaan ajan kanssa.

Mut mulle tuli mieleen että pidemmässä juoksussa nainen saattaisi alkaa ajatella "parantavansa" sinut. Ts. että "juuri minä olen se joka saa sinut rakastumaan itseeni". Jostain kumman syystä voisin kuvitella näin käyvän jonkun kohdalla? Voin olla väärässäkin. Jos kerrot 'taustasi' (eli tuon mitä kirjoitit aloituksessasi) niin moni voi kokea sinut haastavana tapauksena, sinut ehkä pitäisi "parantaa, pelastaa" jne. Samaa kaliiperia kuin miksi naiset rakastuvat renttuihin.

Enkä nyt tarkoita että sinua pitäisi minun mielestäni pelastaa, parantaa, miltä edes?! Enkä sitä että olisit renttu. Viisaana ihmisenä luultavasti tajusit pointtini.

Hyvää jatkoa ja onnea elämään.
    Tällä hetkellä itse suostuisin seksiin 'sopivan' miehen kanssa, on sellainen tilanne päällä :)

10. Että näin Vierailija

Tilanne ei tule tältä osin koskaan olemaan tasapuolinen, tai että puhuttaisiin vain seksistä. Nainen voi aina niin halutessaan kiristää miestä lapsella, vaikka alun perin olisi sovittu mitä tahansa. Toisin sanoin, kun miehenä harrastat naisen kanssa seksiä, riski on aina ja vain 100 %:sti miehellä.

MOT

11. bablo89 Vierailija

teksi mieli harrastaa sun laisen naisen kanssa seksiä raumal , mut vaikee löytää teit vapaita ja kokeneita naisii, antaa kunnon kokenutta kyytii nuoremmalle kiimaiselle miehelle, jos pystyt ja tuut heti tänään niin ....mitä parempi

12. inka Vierailija

Sun pitää vinkata niille naisille mut et voi sanoo suoraa niin sit ne ei voi sanoo et huijaat :)

13. fviitpe Vierailija

kyllä minäkin miehenä haluan vain seksi suhteen monet naiset kertovat vain makuasioista
    kenet haluaisi tavata vielä uudelleenkin ei se ole makuasia. tahdon vain seksiä en naista
    naisista saa vain ikuisen riesan. silloin on parempi tyytyä vain seksiin. jos ja kun joskus
    kunnoon pordellit laillistuvat niin monelta ongelmalta säästytään ei enää kitivesiä lapsia ei
    teko päänsärkyjä rahat tiskiin ja et perääsi kuule huutoja, ehkäisy myyjän vastuullla.
    se on sitä onnea ilman naista joka asuu kotona. niitä kun ei tarvitse mihinkään. tai jos joku
    keksinyt mitä osaavat tehdä ilman opastusta kertokoot. t.pekka. vantaa ja ehdoton shovinisti

14. fviitpe Vierailija

saattaa olla jotain ideaa mutta miehet niinkuin minäkin koitetaan välttää naisten ihmisille tuottamaa harmia. kitiseviä kakaroita hirveetä huolehtimista niistä. ja ennen kaikkea miehelle tuottamaa aliarvostusta. siksi toivoisin että pordellit saisivat lain hyväksynnän. ja terveen hinta
    kilpailun koska naiset ovat kalliita ylläpidettäviä. kaikkine kuluineen. koska seksin tulisi olla ilmaista. jos tulee lapsia se on mielestäni myyjän vastuulla. ei miehen ja siitä naisen saama
    tuudytys voitaisiin verottaa huvi verolla. ja korkein vero olisi 1paino prosentti.maks 50 kiloa
    täysin ilmainen terveyden huolto englannin kauniilla saarilla jokavuotinen hermoloma austraaliassa tai japanin fuji vuorilla.tän piti olla hirvee naisten herjaus kirjoitus. mutta
    minkäs teet aina vaan naiset. ovat lähellä sydäntäni mutta myös lompakkoani sainpas
    sanottua. kuulkaas kimulit kevät on tulossa. ja toivon että vaatteet kevenee ja mieliala
    lähtee kohti uusia seksi kokemuksia. antakaa kaikille miehille senkun kerkeette.
    turha sitä on säästää ei muuta kun homehdu. on tarkotettu käyttöä varten niiin kuin
    kahvin keitinkin. tuliko selväks.

15. nuppunainen Vierailija

heips" vanha nainen, ilman seksiä, miksi ei, mistä löytää seuraa?
    I want you. Do you want?

16. varattuna Vierailija

yks tapaus: olen naimisissa, mutta kaipaan seksiä ja erotiikkaa. Miestäni ei juuri kiinnosta. Lisäksi minussa on ominaisuus, etten voi tulla enää raskaaksikaan. En toivokaan enempää lapsia. Tilanteen näin ollen saattaisin joskus innostua hyvään seksiin ilman minkäänlaisia sitoumuksia. Mutta en tietenkään kenen tahansa tarjokkaan kanssa, vaikutus pitää tehdä että kiinnostuisin. Miehelleni tämä olisi ok, mutta haluaisin kotirauhan nimissä kuitenkin pitää asian salassa.

Siis vastaus alkuperäiselle: mahdollista ja muuta en kaipaisikaan. En halua vakavampaa sivusuhdetta enkä aio erota. Toisaalta seksi miehen kanssa, joka ehkä haluaisi vain ilmaisen prostituoidun tai joka ei muuten huomioi toista osapuolta seksissä, on aikamoinen turn off.

17. sykäys Vierailija

Teidän tilanteessanne saattaisi olla ihan hyvä että sinulla olisi sivusuhde. Se saattaisi sivutuotteena tuoda välillenne jopa kauan kaivattua kipinää. Ei tuo kolmannen ihmisen kohtaaminen kaikilla tasoilla ihan mahdotonta ole. Ihmiset elävät eri vaiheita ja joskus tiet risteävät.

Omasta näkökulmastani tuo että et voi saada lapsia on turn on, kuten myös se että olet mieheesi sitoutunut.

18. baanalle vaan Vierailija

En viitsi mainostaa paikkoja mut ainakin hesassa on ravintoloita mistä puolen yön jälkeen löytyy naisia vokoteltaviksi. Hyvällä tuurilla ne on varattuja ja panon jälkeen haluavat livahtaa kotiin eikä ikinä kuulla miehestä. Korkeintaan jos toiste samassa ravintolassa tapaavat ja matka jatkuu edelliseen tyyliin. Vapaatkin naiset tuntuu usein olevan samaa mieltä että ei muuta kuin seksiä. Joten ylös netin äärestä ja ulos bilettämään.

19. baanalle vaan Vierailija

Lisään vielä että jonkinlaiset sosiaaliset taidot on tarpeen. Siis sellaset live-elämän taidot. Jos on ikänsä netissä näpytellyt voi tulla ongelmia kun pitää katsoa silmiin ja antaa ymmärtää olevansa aidosti naisesta kiinnostunut ja että tää oli kohtalo yms shit.

20. kämmenelläsi Vierailija

Alkuperäiskysymykseen . Kyllä suostuisin jos miellyttäisit muuten. Mutta sitten maininta että teet tuota tietoisesti. Minua ainakin aamulla sen verran loukkaisi vedätyksesi että tee pliis seuraavalla kerralla homma tosiaan reilusti ja myönnä että kyseessä on vain tämä yksi sekstausilta.
    Koska et halua vakipanoa en ala kertomaan sen puolen hyvistä puolista. Itselläni on ollut 8v vakipano. Eron jälkeen en halua avomiestä kotiini mutta tarpeet hoidetaan siististi ja toista kunnioittaen.

21. matti Vierailija

olin kerran tyttöystäväni kanssa rannalla uimassa sit kello oli varmaa 23.00 niin sit mun tyttöystävä alko hiplii mua ja sit sitä alko panettaan ja vähän ajan päästä muakin vähän eihän siin mitää vaatteet pois ja panemaa no sit siel tulee joku poika sit sen kaverikki tuli ni arvaa oliko noloo me siel vaan pantettiin ja tuli kiire kyl juosta vetee kun´ne vaan tulee sinne kyl oli noloo mä ja mun tyttö ystävä nauretaan vielki sille vaik siittä on jo 10e sitte sillo me oltii jotain 18.v

22. ErinOmaista Vierailija

Hyvä "matti"! Erinomaista.

23. Mestari Vierailija

No huhhuh, mikä helluntaiheila oli. 8 vuotta vanhemman naisen kanssa lähdin baarista. Pystyin harrastamaan sen kanssa kuitenkin seksiä, joten aattelin tehdä siitä sellaisen reservinaisen, jonka luo voi mennä baari-illan jälkeen jos ei ole muuta seuraa. Kuitenkin eniten kaipaa naista just krapulapäivinä eli yleensä juuri sunnuntai.

24. heh... Vierailija

"Reservinainen" :)

Itselläni oli "varamiespalvelu" mutta kyllästyivät kun en ikinä päässyt heitä tapaamaan kun olin kiinni avokissani.

Itse en kyllä krapulassa toivo miestä, tosin voi olla että tässä on sukupuolierot kysymyksessä? Kankkusessa on hirveä olo, haluaa vain maata tai syödä jotain krapularuokaa ja kokista...

25. veitikka Vierailija

Eiköhän jokainen voi määrittää suhteen laadun, mitä siihen kuuluu ja miksikä sitä kutsuu ihan itse. Itse käyn seksikumppanini kanssa seksin lisäksi aina välillä kahvilla tai yksillä. Mitään tulevaisuunnitelmia tai muutakaan yhteistä elämää ei sen sijaan ole, eikä sitä kumpikaan kaipaakaan. Voidaan tapailla ihan vapaasti myös muita.

Mitä otsikon kysymykseen tulee, niin itse löysin tämän nykyisen seksikumppanini netistä. Muutama viikko meni, ennen kuin sopiva löytyi, mutta nyt olen ollut hyvin tyytyväinen. Täytyy sanoa, että elämä on kyllä paljon nautinnollisempaa, kun saa laadukasta seksiä säännöllisesti.

Kaikkille ei toki seksisuhde sovi, mutta jos sellaista tekee mieli, kannattaa asialle tehdä jotain.

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri