Mistä ostat seksileluja?

  • Viestiketjun aloittaja Annamanna
  • Ensimmäinen viesti
Annamanna
Minua kiinnostaa tietää mistä kaikki ostavat seksileluja? Käyttekö "alan liikkeissä" vai tilaatteko netistä? Minkälaisia leluja ostatte ja kuinka paljon olet valmis maksamaan?
Asun Hollannissa ja voisin avata nettikaupan jossa kyseisiä tuotteita olisi tarjolla, nyt vain mietin että onkohan siellä jo paljon samanlaisia nettikauppoja ja tilaavatko suomalaiset netista?
Kiitos jo etukäteen!
 
Annamanna
Niin siis ehkä tuo minun kysymykseni ei ole oikein selkeä.. siinahän kysyn että mistä ostat leluja.
Mietin että kannattaisiko laittaa nettikauppa, tilaako kukaan netista, onko kynnys liian korkea?
Hollannissa on vaikka kuinka monta (isoa) nettikauppaa, ja kauppa käy.. haha.
 
Annamanna
vähn sama jos olisin ostamassa rautasahaa niin kysyisin rautakaupasta tai jostain muusta kaupasta jossa rautasahoja myydään

Niin niin, voihan niita verrata toisiinsa, rautasahoja ja seksileluja..
Kuten sanoin niin olin vaan kiinnostunut etta ostavatko suomalaiset netista vai kayvatko rohkeasti seksikaupoissa. Mutta asia sikseen, taalta ei taida mitaan asiallisia vastauksi saada.
Ajattelin kysaista, kun taalla kaikenlaisia aiheita nakyy olevan asiasta ja asian vieresta.
 
Viimeksi muokattu:
Jusseli
Minua kiinnostaa tietää mistä kaikki ostavat seksileluja? Käyttekö "alan liikkeissä" vai tilaatteko netistä? Minkälaisia leluja ostatte ja kuinka paljon olet valmis maksamaan?
Asun Hollannissa ja voisin avata nettikaupan jossa kyseisiä tuotteita olisi tarjolla, nyt vain mietin että onkohan siellä jo paljon samanlaisia nettikauppoja ja tilaavatko suomalaiset netista?
Kiitos jo etukäteen!
Hollannissa taitaa olla kilpailu aika kiivasta, siellä on mm. alan suurimmat tukkurit, jotka välittävät välineitä ympäri maailman. Jos itselleen haluaa hankkia uusia välineitä, käyttäisin alan verkkokauppoja, sillä niissä voi tutustua välineisiin rauhassa ja saa usein parempaa infoa välineistä. Lisäksi hintavertailu on verkossa myös helpompaa.

Hyvä paikka aloittaa on Lelukaupat - virikeleluja makuuhuoneisiin | KeltainenRuusu.xxx - voidaan sinkkujen sill noloa tuotevalikoima
 
Viimeksi muokattu:
rva51
Tässä on jo pidemmän aikaa tehnyt mieli kokeilla seksituotteita. Mihinkään ns.kivijalka myymälään en kehdannut mennä niin tilasin netistä. seksituotteet.fi verkkokauppa taisi olla sen nimi. Pakko myöntää että 101€ sain tuhlattua, mutta en kyllä yhtään kadu kauppoja.. Mihin tässä enää miestä tarvii ;)
 
Risu69
Tonne seksituotteet.fi verkkokauppaan oli tullut kultainen vibraattori myyntii, jolla oli hintaa 11900€

Kysyin mieheltäni "Ostaisitko ton mulle?" Vastaus oli "Käytä porkkanaa. Eurolla saat kilon"
 
leija_67
kaalimadosta kerran tilannut, toimii mutta valikoimassa saisi olla enemmän erilaisia juttuja. tuntuu kuin kaikkialla olisi samat lelut. vähän vaihtelua löysin asujalelu.com :sta, toki toimitus ei ollut super nopea, mutta odotus kannatti
 
Iiiina
Viimeksi muokattu:
super tilaaja
Huh! Eipä sitten tarvitse kyllä tilata sieltä, kääntyisin kannoillani jos postissa näkyis mitä kamaa laatikossa on :D Toisaalta, ehkä muutenkin pitäydyn hyväksi havaituissa.. www.kaalimato.com ja www.pinky.fi toimittaa molemmat huomaamattomasti ja nopeasti. Niille peukku!

Ina
Kaalimato on kallein mitä netistä löytyy hotlipsin lisäksi.
Toi pinky on ihan outo. Näyttäis olevan joku ihkauus viritys. Yritystunnus myönnetty vasta 2015 lopulla. En luota moiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Noidanjuoni
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä