Mistä ostat seksileluja?

  • Viestiketjun aloittaja Annamanna
  • Ensimmäinen viesti
Epäilen
Rosa&Willystä oon nyt pari kertaa tilannut ja hyvin on toiminut. Tykkään erityisesti heidän hierontaöljyistä. Parit geishakuulat olen tilannut myös.
http://www.rosawilly.fi/tuote-osasto/geishakuulat/
Kannattais kauppiaan mainostaa jotenkin muuten kuin täällä foorumilla. Se ei anna minkäänlaista lisäarvoa tälle viestiketjulle. Kiitos ja kumarrus.

Ps. unohdit laittaa myös linkin teidän hierontaöljyihin..
 
Viimeksi muokattu:
ihmettelen
Tuo on ihan paskaa.
Olet linkittänyt samaa paikkaasi jo moneen muuhunkin ketjuun ja tuohan on sun oma kyhäyksesi, jolla tienaat rahaa klikkauksilla ja Affiliate mainoksilla. Tuollaiset tyypit on internetin syöpä, jotka yrittää siipeillä toisten työllä.
ÄLKÄÄ KLIKATKO!
Näytti ihan hyvältä sivulta, en ymmärrä miksi meuhkailet ?
 
Viimeksi muokattu:
Maricka
Olen tilannut seksilelut, välineet ja miehelleni potenssivalmisteet seksinautinto.com verkkokaupasta jo yli kahden vuoden ajan. Hinnat ovat kohtuulliset ja toimitukset ovat pelanneet. Monesti on vielä ilmaista seksilelua ja erittäin halpoja tyrkkyjä tarjolla
 
vierailija
Minua kiinnostaa tietää mistä kaikki ostavat seksileluja? Käyttekö "alan liikkeissä" vai tilaatteko netistä? Minkälaisia leluja ostatte ja kuinka paljon olet valmis maksamaan?
Asun Hollannissa ja voisin avata nettikaupan jossa kyseisiä tuotteita olisi tarjolla, nyt vain mietin että onkohan siellä jo paljon samanlaisia nettikauppoja ja tilaavatko suomalaiset netista?
Kiitos jo etukäteen!
En ole uskanut ulkomailta vaikka jotkut kiinasta tilaavat. Turvallisuus on itselle a ja o tässä. Kaalimato tms. vertailua Seksikaupat.org . Minulle tärkeää, että ne tulevat paketissa josta ei naapurit huomaa mitä sisällä kun meillä on postilaatikot vähän hassusti :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minua kiinnostaa tietää mistä kaikki ostavat seksileluja? Käyttekö "alan liikkeissä" vai tilaatteko netistä? Minkälaisia leluja ostatte ja kuinka paljon olet valmis maksamaan?
Asun Hollannissa ja voisin avata nettikaupan jossa kyseisiä tuotteita olisi tarjolla, nyt vain mietin että onkohan siellä jo paljon samanlaisia nettikauppoja ja tilaavatko suomalaiset netista?
Kiitos jo etukäteen!


https://www.kuumasuomi.fi/store on tullut tilattua pariinkin otteeseen... normia kalliimpia tuotteita mutta tuo hinta näkyy kyllä sitten tuotteen laadussa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä