Mistä pettäjän tunnistaa?

  • Viestiketjun aloittaja Avun tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti
Avun tarpeessa
Mieheni on upea mies, hyvä isä, seksielämä sujuu. Mutta kuitenkin pari viikkoa sitten oli yön pois kotoa, sanoi olleensa kaverilla, kuitenkin parin keskustelun jälkeen kertoi nähneensä yhden naisen, jonka molemmat tunnemme, seuraavassa keskustelussa kertoi halanneensa häntä. Ennen tätä oli kysyessäni sanonut, ettei ole nähnyt kyseistä naista kuukausiin. Kun kysyin miksi valehteli, sanoi ettei halunnut minun hermostuvan turhaan. Yritin ottaa asiaa vielä puheeksi, hermostui, ettei halua enää jankata samaa. Asia ei muuten haittaisi mutta hänellä oli lompakossa kondomeja, joita ei yleensä kanna mukana. Yksi kaverini myös sanoi kuulleensa juttuja että mieheni olisi minua pettänyt. Olemme olleet kymmenen vuotta yhdessä, tämä on ensimmäinen kerta kun epäilen häntä moisesta. Nyt mietin, onko hän pettänyt, sen kieltää muttei kovin painokkaasti. Mietin myös miten jatkaisin, unohdanko asian , vai yritänkö ottaa puheeksi vielä senkin uhalla, että tulee riitoja ja jopa ero. Mieheni tietää, että haluan tietää jos näin käy, ja olen sanonut hänelle, että todennäköisesti antaisin sen anteeksi, kunhan itse kertoo. Olen aivan ulalla, ja kaipaan neuvoja mitä tehdä. Rakastamme toisiamme, siitä ei ole kysymys, mutta onko hänellä käynyt lipsahdus.
 
onko miehesi pettänyt
mutta minulle heräsi ekana kysymys tuosta naisesta, mistä tiesit kysellä juuri hänestä, onko sinulla jotain syytä epäillä miestäsi juuri tähän naiseen? Toiseksi ne kondomit, eihän niitä vakisuhteessa oleva mies kanniskele mukanaan (vaikka se olisikin kotona käytettävä ehkäisy), tai ei ainakaan tarvitse pitää mukana. Ilmoittiko hän sinulle jäävänsä kaverille yöksi ja miksi ei voinut tulla kotiin? Myös hermostuminen puhuu pettämisen puolesta, jos ei ole pettänyt niin silloin asiasta voi keskustella, koska ei tarvitse pelätä puhuvansa itseänsä "pussiin". Sinun pitää nyt vain vaatia totuus esiin, jos avioliitto siihen kaatuu niin "rakkautta ei se ollutkaan"... Et sinä pysty asiaa kuitenkaan unohtamaan, se palaa heti mieleen, jos miehesi tekee jatkossa jotain samantapaista. Asiat pitää selvittää heti tuoreeltaan, muuten siitä voi tulla jatkuvaa riitaa.
 
sinun
keskustella miehen kanssa sillä periaatteella, että asia selvitetään ja mies kertoo myös mistä voit varmistaa halutessasi, asian todenperäisyyden...tulipa sitten riitaa ja vaikka erokin, sillä sen riskin on jo mieskin ottanut, jos on vieraissa käynyt.
Rakkauden loppukaan ei ole niin paha, mutta jos luottamus menee, niin menee kaikki.
Tiedän kokemuksesta, että jos jotakin jää jäytämään, niin se jäytää lopun ikää. Jos mies on käynyt todella vieraissa, niin sitten katsot uudelleen mitä teet.
 
avun tarpeessa
kuukausia sitten epäilin mieheni hieman ihastuneen tähän toiseen naiseen, tosin olin varma silloin ettei mitään tapahtunut heidän välillään. Ja kyllä ne kortsut ovat kotona käytettävä ehkäisykeino, ajattelen, että ne eivät välttämättä mitään tarkoita, voivathan ne olla minunkin varaltanikin, vai huijaanko itseäni. mieheni on ollut aina 100pros luotettava, ja edelleenkin antaisin henkeni hänen käsiinsä, rakastan niin että sattuu, mutta....
 
nosta meteli
Jos miehes ei ole väkivaltaan taipuvainen, niin nosta kunnon elämä tuosta. Älä mene viereen nukkumaan, älä palvele äläkä passaa millään tavalla.

Saat nähtyä mieheltäsi selkeämmän reaktion.

Kuulostat vähän tossukalta: Teinitytöt sanovat että "rakastan niin että sattuu"
Ehkä ukollasi ei kiinnosta seuraamukset kun ajattelee että vingut vain hillitysti pari viikkoa ja sitten elämä taas jatkuu, mitäs siitä jos välillä käy vähän vieraissa- vaimo nielee kiltisti pahan mielensä itsekseen eikä painosta turhaan talon isäntää.
 
samaaataas
Alkuperäinen kirjoittaja nosta meteli:
Jos miehes ei ole väkivaltaan taipuvainen, niin nosta kunnon elämä tuosta. Älä mene viereen nukkumaan, älä palvele äläkä passaa millään tavalla.

Saat nähtyä mieheltäsi selkeämmän reaktion.

Kuulostat vähän tossukalta: Teinitytöt sanovat että "rakastan niin että sattuu"
Ehkä ukollasi ei kiinnosta seuraamukset kun ajattelee että vingut vain hillitysti pari viikkoa ja sitten elämä taas jatkuu, mitäs siitä jos välillä käy vähän vieraissa- vaimo nielee kiltisti pahan mielensä itsekseen eikä painosta turhaan talon isäntää.
AH, ja VAIKKA MIEHES EI OLIS PETTÄNYT

niin vaadi nainen nyt itsellesi senverran kunnioitusta: että mies joutuu vähän vaivautumaan sun vakuuttelussasi: ettei se mene aivan niin että "olepas nyt hiljaa siinä äläkä jankkaa"

Oikea vastaus olisi -RUUSUKIMPPU
- SERNADI
_ SUKLAALEVY
-INTOHIMOINEN RAKASTELU

_ PAINOKKAAT VAKUUTTELUT SIITÄ; ETTÄHÄNEI PETÄ

Saatana, jos mun ukkoni mut tuolla tavalla sivuuttaisi ..nainen ei ole mikään lelu ja vaikka olisi luinka turha epäily niin miehen pitäisi tajuta kuitenkin
että
on ihan ITSE aiheuttanut sen, ei sellaista luottamusta olekaan että voi kortsut taskussa hyppiä yöjalassa, eikä sellaista luottamusta pidä keneltäkään vaatia kun kyllä ihminen on aina ihminen vaikka oisi kuinka "luottettava" ja hyvä aviomies
 
avun tarpeessa
ehkä olenkin tossukka tavallaan. mutta mieheni tietää että jos suutun kunnolla, ei tule nättiä jälkeä. taisi ymmärtää että jos toistuu, se ei jää pelkkään ulospotkimiseen..... ainakin kortsut oli palannut paikalleen. velat, lapsi, kuvailemattoman suuret ongelmat yhdessä selvitetty aikanaan, pelastanut henkeni useaan kertaan, minä hänen pari kertaa. Nämä seikat tulevat olemaan aina yhteisiä ja tiedän että hän rakastaa. En ole teini, vaan 3kymppinen. Rakastelu on ollut kyllä varsinkin tämän tapahtuman jälkeen aivan ihanaa ja sitä on ollut enemmän kuin ennen, kukkia ja lahjoja en kaipaa, rakkauttaan on vakuuttanut, ehkä se, ettei ole kovin painokkaasti kieltänyt, johtuu siitä, että minun pitäisi se tietää.... tyhmä en ole enkä sinisilmäinen, haluan vain ehkä ummistaa silmäni tämän kerran, ja toivon että pystyisin sen tekemään.
 
mies1
"Yksi kaverini myös sanoi kuulleensa juttuja että mieheni olisi minua pettänyt. "

Tällä palstalla on paljon väitelty siitä, että pitääkö kertoa pettämisestä petetylle. Kaverisi kuuluu siihen porukkaan, joka kertoo petoksesta. En minä tiedä onko se sinun elämääsi helpottanut, että nyt tiedät totuuden. Eroonkin se voi johtaa, mutta kiitä nyt kaveria ja toivo, että hän tukisi sinua muullakin tavalla kuin kertomalla juoruja.
 
Sn
Pettäjä puhuu aina itsensä pussiin ennemmin tai myöhemmin. Eri asia jaksatko odottaa siihen asti että niin käy. Mutta hanki itsellesi hiukan selkärankaa. Mies on yön pois kotoa ja sinä mietit uskallatko ottaa asiaa enää puheeksi ettei tule riitoja. Ei ihmekään että mies hyppii missä hyppii, jos ei riidan pelossa uskalleta edes selityksiä vaatia. Meillä on ainakin alusta asti tehty selväksi että jos ei baarista tulla yöksi kotiin niin ei tarvitse tulla enää ollenkaan.
 
hippopotamus
Itseäni ihmetyttää se, että vaikka kondomit ovat normaali ehkäisykeino, niin eikö niitä säilytetä makuuhuoneen yöpöytälaatikossa, toilettilaukussa tai vastaavassa vai onko teillä useinkin tapana esim. autossa harrastaa seksiä? Yleensähän seksiä harrastetaan kotioloissa ja jos ollaan mökillä tms, niin silloin on mukana pesukamppeet, joten kondomit löytyy sieltä toilettilaukusta.

Jos asia vaivaa sinua, niin juttele miehen kanssa niin kauan, että saat asian selväksi. Itseäni hieman epäilyttää se, että jos olet kertonut jo aiemmin, että yhden pettämisen annat anteeksi, niin olisiko sitten miehesi yrittänyt avata keskustelua pettämisestä sillä, että hän kertoi halanneensa, muttei sitten uskaltanutkaan kertoa enempää, kun näki että hiillyit?

Hieman ihmetyttää myös se, että mies oli poissa yötä kaverillaan. Oliko hän siis etukäteen sopinut asiasta sinun kanssasi, että hän on poissa vai jättikö hän vain ilmaantumatta kotiin? Tarkemmin yksityiskohtia tietämättä ainakin itselläni heräisi epäilys, jos kaveri asuu lähellä ja mies jättäisi tulematta kotiin. Meillä ainakin haluan, että mies tulee kännireissulta kotiin, koska silloin saan varmuuden, että hän on kunnossa eikä makaa esim. talvipakkasilla jossakin hakattuna. Meillä mies vetäisee "kokovartalopuudutuksen" noin 3-4 kertaa vuodessa.

Vaadi miestä antamaan sinulle rehellinen vastaus. Yritä joko päästä asiasta ja annat anteeksi tai sitten miehen pitää yrittää ansaita luottamus uudelleen.
 
nainen30
Alkuperäinen kirjoittaja Jamppaa:
no kyllä ne kortsut puhuvat puolestaan. Ei epäilystäkään kun tuon tarinan lukee. Pettäjä se on.
vähän pakko olla samaa mieltä. parisuhteessa oleva mies ei kanna kortsuja mukanaan eli vaikka ei olisi pettänyt, niin aikeet ovat olemassa.
 
heli>>
samaa mielta kuin muutkin taalla. melko todennakoista etta mies on pettanyt,ja tulee sita myos jatkamaan jos suhtaudut tuolla tavalla "sivuuttaen" asiaan. Mikas hanella on ollessa, kun kotihuolto pelaa moitteetta ja rakastajattaria saa pitaa melkein luvan kanssa. tuo hermostuminen kielii siita, etta ei halua puhua asiasta jotta ei paljasta liikaa tai sotkeudu sanoihinsa. Jos ihmisella ei ole mitaan salattavaa, han ei salaa mitaan. usko pois!

tuosta kaveristasi sen verran, etta tuo ilmaus "on kuullut" on kierto ilmaus sille etta han tietaa, ja todennakoisesti useampi muukin ymparillasi, etta mies on pettanyt sinua. niinhan se usein menee, etta kaikki muut vaimon/tyttoystavan ymparilla tietaa faktat ennen kuin nainen itse.
Et ehka AP ole teini, mutta samalla intensiteetilla suhtaudut mieheen. On pelastanut henkesi yms. Sita kutsutaan myos laheisriippuvaisuudeksi.Mies tietaa taman, ja pelaa silla sinulta hiljaista hyvaksyntaa noille puuhilleen.

Mika ihme naista vaivaa jos pitaa alentua hyvaksymaan tuollainen kaytos? Jos tiedat taman naisen nimen, niin mene kaymaan "kahville" miehesi tietamatta ja purista totuus esiin. jos sita valttamatta viela suoraan sanottuna kaipaat. Jos et tieda nimea, niin ota selville. Ja sivuhuomautuksena, mies ei ole todellakaan ole "upea mies" tai "hyva isa" jos han riskeeraa kaiken tuollaisilla pettamisilla.
 
ei enää avun tarpeessa
Hakoteillä olitte kaikki, mutta kiitos neuvoistanne kuitenkin, kortsuille löytyi yllättävä, mutta järkeenkäyvä selitys, tämä "kaverini" oli yrittänyt itse pokata miestäni, siitä nämä hänen tietonsa. Ja hän on todellakin pelastanut henkeni kirjaimellisesti useissa itsemurhayrityksissäni nuorempana. Olemme keskustelleet asiasta nyt perinpohjaisesti, ja kaikkiin kysymyksiini löytyi vastaus. Kortsuja hän lakkasi pitämästä mukanaan, vaikka nyt asian tietäessäni olisin sitä mieltä että hänen pitäisi niitä mukana pitääkin. Hän on todellakin upea mies, kuinka moni mies kertoisi toisen naisen halaamisesta vaimolleen? Puhuin ystäväni kanssa ja hänen myönnettyä keksineensä jutut hän ei ole enää ystäväni.
 
utelias uuno
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
Kortsuja hän lakkasi pitämästä mukanaan, vaikka nyt asian tietäessäni olisin sitä mieltä että hänen pitäisi niitä mukana pitääkin.
ihan uteliaisuudesta kysyisin, että mikä se selitys kortsuille oli ja miksi niitä pitäisikin kantaa?

ei kai vaan se, että jos kaverit tarvitsee...
 
Pyhä lehmä
sinua, etelias Uuno. Mitä se sinulle kuuluu.

Tälle vaimolle sanoisin, että nauti onnellisesta liitostasi ja huomaavaisesta miehestä. Jätä mietteistäsi kokonaan epäilyt, et saavuta niillä muuta kuin pahan mielen teille molemmille.

Ihan sama, onko ihminen kymmenen vuoden aikana erehtynyt kerran vai ei, jos kerran kunnioittaa vaimoaan ja osoittaa sen teoillaan noin selkeästi. Vaikka hän ei olisikaan "syyllistynyt" yhtään mihinkään, opikseen tästä episodista otti mieskin.

Kovin harvat ovat ne liitot, joissa kumpikaan puoliso ei ole koskaan erehtynyt harhapoluille. Olin 3-4 vuotta aikuisena sinkkutyttönä ja silmäni avautuivat oikein kunnolla. Oma suhtautuminen noihin asioihin muuttui radikaalisti. Sellainen ei ole enää niin totaalisti mahdoton asia anteeksiannettavaksi, kuin ennen oli. Päin vastoin, antaisin anteeksi tilapäisen hairahduksen, jos sellainen tilanne eteen tulisi.

Omassa elämässä pidän huolen siitä, että en loukkaa käyttäytymiselläni rakastamaani ja kunnioittamaani ihmistä. Hän on minulle arvokkain, enkä sitä suhdetta riskeeraa hetken huvilla.
 
utelias uuno
Alkuperäinen kirjoittaja aito aloittaja:
toi äsköinen on feikki, ja en aio kertoa mihin tarvitsee, vetoan seitsemänteen pykälään. Mieti itse
olen ihan aidosti kiinnostunut, mutta jollet halua kertoa, niin se on ihan ok. ei tätä ollut tarkoitettu mitenkään kiusaksi... ei tarvitse pykäliin vedota eikä muutakaan.

en kyllä miettimällä keksi yhtään mitään syytä sille, miksi av(i)oliitossa olevan miehen kannattaisi kantaa kortsuja mukanaan lompakossa.
 
ei enää avun tarpeessa
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä lehmä:
sinua, etelias Uuno. Mitä se sinulle kuuluu.

Tälle vaimolle sanoisin, että nauti onnellisesta liitostasi ja huomaavaisesta miehestä. Jätä mietteistäsi kokonaan epäilyt, et saavuta niillä muuta kuin pahan mielen teille molemmille.

Ihan sama, onko ihminen kymmenen vuoden aikana erehtynyt kerran vai ei, jos kerran kunnioittaa vaimoaan ja osoittaa sen teoillaan noin selkeästi. Vaikka hän ei olisikaan "syyllistynyt" yhtään mihinkään, opikseen tästä episodista otti mieskin.

Kovin harvat ovat ne liitot, joissa kumpikaan puoliso ei ole koskaan erehtynyt harhapoluille. Olin 3-4 vuotta aikuisena sinkkutyttönä ja silmäni avautuivat oikein kunnolla. Oma suhtautuminen noihin asioihin muuttui radikaalisti. Sellainen ei ole enää niin totaalisti mahdoton asia anteeksiannettavaksi, kuin ennen oli. Päin vastoin, antaisin anteeksi tilapäisen hairahduksen, jos sellainen tilanne eteen tulisi.

Omassa elämässä pidän huolen siitä, että en loukkaa käyttäytymiselläni rakastamaani ja kunnioittamaani ihmistä. Hän on minulle arvokkain, enkä sitä suhdetta riskeeraa hetken huvilla.

Kiitos kirjoituksestasi
osasit pukea minunkin ajatukseni sanoiksi, vähän aikaa asia vielä mietitytti, muuta enää en jaksa murehtia, kun meillä menee paljon paremmin nyt, kuin ennen ilmeisesti hänkin mietti asioita eri kantilta, tuskin oli koskaan suunnitellut pettämistä, mutta nyt tietää seuraukset, ja on eri tasolla ymmärtänyt suhteemme arvon.

haluan nyt vain nauttia yhteisestä ajasta täysillä.
 

Yhteistyössä