Mistä pettäjän tunnistaa?

  • Viestiketjun aloittaja Avun tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti
Pienet ilot
Alkuperäinen kirjoittaja älyä etsitään:
no on se vitun hauskaa et mun kriisi naurattaa teitä!
No eihän sulla enää mitään kriisiä kuulemma ole, vaan kaikki hyvin ja maailman uskollisin aviomies rinnalla. Anna nyt meidän köyhien nauraa edes omille vitseillemme.
 
jäi mietityttämään
tällainen seikka..ap aloitti keskustelun 15.7. Kondomeille löytyi "yllättävä mutta järkeenkäypä" selitys 28.7. Miehellä oli siis 13 päivää aikaa keksiä joku tekosyy. Hei haloo! Jos mä olisin tuossa tilanteessa niin tällä hetkellä ukolla ei olis kattoa päänsä päällä.
 
???!?
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
täydellinen on muuten mutta kaksi kertaa on 10v aikana valehdellut minulle. on muuten minullakin kondomeja mukana, vaikken ikinä missään olosuhteissa pettäisi miestäni
Minkä ihmeen takia sinä kannat kortsuja mukanasi, jos olet naimisissa etkä ilmeisesti niitä parisuhteessasi tarvitse?

Kaikenlaista täällä kuulee....
 
Uskomaton elli
Ei se ap. enää takuulla itsekään usko miehensä selitykseen, mutta ei vaan kehtaa sitä täällä meille myöntää!! Pitää vaan sinnikkäästi kiinni naurettavasta selityksestään. Hei ap, etkö voisi jo antaa periksi? Kyllä me tsempataan täällä sinua, sinähän olet petetty osapuoli. Kunhan vaan myönnät reilusti, että olit liian hyväuskoinen?
 
vilima33
Voi että, mikä ketju!! En tiennyt itkeäkö vai nauraa, ku tätä luin läpi. Sinänsä hirvittää ap:n puolesta, koska itse olen elänyt samanlaisessa suhteessa aikoinaan. Ihana mies, josta ei IKINÄ uskoisi... Ensin en halunnut uskoa mitään, vaikka toinen toistaan kummallisempia selityksiä sain asioihin. Ja auta armias, jos joku yritti kyseenalaistaa!! Silloin minä suutuin, ja puolustin miestäni henkeen ja vereen. No, lopulta kaikki paljastui niin, ettei selitellä enää voinut mitenkään, ja hitto kuinka hölmöksi itseni tunsin!! Eli ap:lle silti sanoisin (vaikka tiedän tasan tarkkaan, miten tähän neuvoon suhtaudut) PIDÄ SILTI SILMÄT AUKI!

Ihania ja luotettavia miehiä on olemassa, itse olen nykyään sellaisessa suhteessa. Ja noista kortsuista; kyllä meillä molemmat kantaa niitä mukanaan. Ihmetytti vähän, ku yleinen olettamus näytti olevan, ettei parisuhteessa tarvita kortsuja??!! Totta hemmetissä tarvitaan, jos ei vielä perheenlisäystä haluta, eikä hormoniehkäisy sovi.
 
dsafäjadf
Eikö sitä hiirtä ole aika vaikea saada sinne kortsuun? Meinaan vaan, että eikö se yhtään pyristele vastaan? Ja pysyykö se edes siellä, jos sen sais jotenkin sisään laitettua? Kai se kuitenkin laitetaan sinne kumiin peräpää edellä, ettei se tukehdu? Vai tehdäänkö siihen jotkut ilmareiät hengittämistä varten (sithän sitä ei voi enää käyttää vaimon kanssa)? Mulla ei oo ollu ikinä jyrsijöitä lemmikkinä, joten askarruttaa nää asiat..
 
pit.
1. tämä ketju on kuin hyvä viini, paranee vaan koko ajan!
2. kadehdin ihan vietävästi vilima33:n kuumaa parisuhdetta, missä sekslaiffi on nähtävästi hirvittävän viriiliä, kun tarve saattaa yllättää ihan missä tahansa :)
3. jos ikinä näen mieheni lompakossa kortsuja, toivon että hänelllä on kiikarissa joku toinen nainen, eikä jotain vielä pahempaa...
4. ap saa varmaan isot rahat, kun ottaa yhteyttä niksi-pirkkaan
 
ei enää avun tarpeessa
en vedätä, ja kyllä nyt menee hyvin, vaikka taannoiset epäilykset välillä käyvät mielessä.

pidän silmät auki, mutta olen varma, ettei mieheni minua silloin pettänyt, kun sitä epäilin. kortsut ovat ehkäisykeinomme toistaiseksi, kunnes ensi viikolla haen pillerit.

ja kortsuja kannan mukana vallan toisesta syystä, vaikka hyvähän ne on mukana olla, jos tulee joku kiva pellonlaita vastaan oman ukon kanssa.

selitys, jonka mieheni antoi, aika pian sen jälkeen, kun aloitin tämän ketjun, on täysinjärkeenkäypä ja olen sen varmistanut.

Epäilyksiä tulee ja menee mustasukkaisen naisen mieleen aina välillä, sinisilmäiseksi minua ei ole koskaan sanottu.

Nyt olen kuitenkin varma suhteemme kestävyydestä, ja mieheni rakkaudesta minuun, ehdotin hänelle jopa että jos haluaa toista panna, tekee sen minun nähteni, ehdotin puolileikilläni jopa hankkinut hänelle erittäin viehättävän kaverini joka olisi siihen suostunut, mutta hän vain tokaisi, että en halua toista, sinunkin tyydyttämisessäsi on tarpeeksi puuhaa.

 
No voi hehehehhhehheeeeeee!!!
No ei kai se nyt sentään mitään sun hankkimaasi täkyä ala panemaan sentään! Jeesus sentään tätä ap. naista. Huh huh...Kyllä sua vedätetään lujaa.
 
ei enää avun tarpeessa
Alkuperäinen kirjoittaja No voi hehehehhhehheeeeeee!!!:
No ei kai se nyt sentään mitään sun hankkimaasi täkyä ala panemaan sentään! Jeesus sentään tätä ap. naista. Huh huh...Kyllä sua vedätetään lujaa.
Miksei? pani kaks edellistäki.

et sanois noin jos tuntisit meijät. puhuin mieheni bestiksen kans ja se sanoi että oon hullu ku ees epäilen miestäni, ei kuulemma suostunu lähteen baariin sen kans, ettei mitkään muijat tuu jutteleen, ettei tarvii mulle sit kertoo, ettei tuu taas riitaa.

ja tätä mieheni kaveria uskon, koska hän on ollut minun ystäväni kauemmin kuin mieheni, eikä hänellä ole mitään syytä valehdella, on aina kysynyt multa, et tiedänkö, jos mieheni on tehnyt jotain (ei-seksuaalista) mistä en tykkäisi. Ja aina mieheni on kertonut itse mulle sitä ennen.

 
pit.
Kuules nyt ap. Tätä ketjua seuranneena totean, että sinun murheistasi on pienin, käykö miehesi vieraissa vai ei.

Itse en usko hetkeäkään, että on mitään järkeenkäypää seliystä kantaa kortsuja mukanaan. Jos joku selitys on, niin se on tosiaan sitä luokkaa, että mieluummin soisin mieheni haksahtaneen vieraasen naiseen kuin siihen "järkeenkäypään selitykseen", joka kuulostaa moraalittomammalta kuin pettäminen.
 
vilima33
nimimerkille Pit.

Olen erittäin onnellinen, että sekä minä, että miesystäväni säilytetään kortsua lompakossa:) Emme asu yhdessä ja reissaamme paljon, joten missäs muuallakaan? Kun muutamme yhteen, aion edelleen säilyttää kortsuja lompakossa (yöpöydän laatikon lisäksi). Olen kantanut kondomeja mukanani 17-vuotiaasta asti ja aion kantaa niin kauan kuin seksiä harrastan. Minun mielestäni se ei tee miehestä (eikä naisesta!)pettäjää, jos kortsuja kantaa mukana:-DD Eri asia on tietenkin, jos ei IKINÄ ole niitä mukanaan pitänyt, ja yhtäkkiä pitääkin. Se olisi tietenkin epäilyttävää.

Hitto näihin ketjuihin kirjoittaminen on koukuttavaa... :))
 
pit.
Koukussa ollaan :)

Senkun säilyttelette, mähän vaan kadehdin :) Mutta omasta puolestani totean, että parisuhteessa, jossa asutan yhdessä ja ehkäisy hoidetaan muuten, kortsujen ilmaantuminen sinne lompakkoon on mielestäni aika kummallista... Voisin kokeilla laittaa kortsun lompakkooni, ja katsoa miten mies reagoi, ja kelpaisko mitkään selitykset.

Ainoa paha puoli, ettei meillä ole puolin eikä toisin tapana kaivella toistemme lompakoita.

Ap:n tapauksessa niitä kortsuja käytetään sitten johonkin ihan muuhun kuin ehkäisyyn, ainakin ap:n mukaan. Johonkin satsien kantamiseen se taisi liittyä.. Mun mielestä kuulostaa kauhean sotkuiselta puuhalta, muistaakseni joskus silloin taannoin meillä oli tapana, että kun satsit oli päätynyt kortsuun, niin kyllä se kortsu heitettiin pois eikä sitä laitettu minnekään hivakkaan.. mutta kukin tyylillään, sanoisin.
 
vilima33
Ai niin joo... mut täytyy tietty olla iloinen toisten luovuudesta! Mahdollisimman monta käyttötarkoitusta eri esineille. Eihän toisten luovuus ole meiltä pois (*hihitystä*). Muistaakseni mulla oli aikoinaan soveltuvuustestissä joku sellanen tehtävä... tyyliin "keksi 5 muuta käyttötarkoitusta sateenvarjolle". Kortsuja siellä ei kyllä ollu :-/

ps. NYT yritän olla kirjoittamatta enää...
 
n 35 v
[quote="
Oikea vastaus olisi -RUUSUKIMPPU
- SERNADI
_ SUKLAALEVY
-INTOHIMOINEN RAKASTELU
[/quote]



nämä on naista alentavia sovinistisia keinoja. Ei ainakaan minuun purisi! Suuttuisin toden teolla jos kukkapuskaa tuotaisiin "hyvityksenä"pettämisistä!!!
 
ei enää avun tarpeessa
totta puhut. ei sitä hyvittää voi, mutta voi yrittää ansaita luottamuksen uudelleen, jos aidosti katuisi. minä en ole itse muuten puhunut minkään satsien kantamisesta, ne ovat muiden arvailuja, joita en ole edes pyytänyt.
 
Mitämitämitä???
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
hyvä pointti, olimme silloin erillään kun oli yön pois kotoa, mutta nyt tiedän missä oli tarkalleen, ja tiedän että siellä pyöri kamera koko ajan. oon mustasukkainen luonnostani, en mahda sille mitään, joo, jos ei oo taukoja, se on todellakin lainvastaista, mut niin on moni muukin asia tässä yhteiskunnassa, jossa elämme olosuhteiden pakosta, enkä ole mikään vamoke, vaan vaimo! mieheni työskentelee koko ajan toisten ihmisten kanssa.
Tuleeko työkaverit vessaankin mukaan...? :)
 
Kyselijä1
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää avun tarpeessa:
no siinä työssä tulevat, mutta se siitä aiheesta
Nyt rupesi ihan kovastikin kiinnostamaan työ, jossa työkaverit tulee vessaankin mukaan?

Keksiikö joku mikä työ sellainen on, kun ap. ei halua kertoa???
 
tuli.
Vanhainkodissa ja sairaalassa asiakkaiden/potilaiden kanssa saatetaan mennä vessaan, mutta ei todellakaan työkavereiden kanssa! Ap puhuu ihan höpöjä.

Villi arvaukseni on, että ap:n mies on pettänyt samaisen naisen kanssa jota oli halaillut ja tämä nainen on -yllätys, yllätys sama ihminen, joka tuli ap:lle kertomaan miehen pettävän -on ehkä ihastunut jostain kumman syystä mieheen.

Ja... kyllä niitä kortsuja käytetään normaalissa parisuhteessa ja etenkin kun on hiukan vipinää muualla, vain siihen hommaan mihin ne on alunperinkin tehty.

Jos miehen mieli olisi puhdas, niin hän olisi heti kertonut miksi kortsut olivat lompakossa samaisen reissun yhteydessä kun yökyläily oli tapahtunut. Hassu yhteensattuma muuten -mies, joka ei koskaan poistu vaimon valvovan silmän alta, ottaa heti tilaisuudesta vaarin -tai tässä tapuksessa naisen. Ap on hyvä ja ottaa pois ne vaaleanpunaiset lasit silmiltään :-D
 

Yhteistyössä