Mistä pettäjän tunnistaa?

  • Viestiketjun aloittaja Avun tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti
vittumainen akka
Olin naimisissa kroonisen pettäjän kanssa. Kortsuja ja kuitteja kortsujen ostosta löytyis usein, selitys oli usein kuinka kaveri tarvitsi ja kiltti mieheni shoppaili sitten ystävänsä puolesta. Kuinka suloista.
Siis itse emme kortsua tarvinneet ehkäisynä, no eipä ollut enää seksielämääkään.
Avioliiton vedellessä viimeisiä vinkuvia hengenvetoja olin eräänä aamuna lähdössä aikaisin töihin. Miehen lompakko oli siinä edessä ja tiesin että herran kortonkivarasto siellä pullotti. Yhtäkkiä hain neulan ja pistin jokaiseen kortsuun pienen reiän.
Tuli helvetin hyvä mieli, ei muuta kun duuniin.
 
HiHiHiHiHii...
Haa, muistan lukeneeni tämän ketjun aiemminkin ja edelleen naurattaa! Vieläkään ei keksitty sataprosenttisen varmaa käyttötarkoitusta kortsulle, jota on syytä kantaa mukana - syytä, joka ei liity seksiin, mutta kortsu on eräänlainen suoja. Syytä ei voi kertoa, kun viestien ip-osoitte saadaan selville ja tuttavatkin karsastavat virallista syytä.

Myös se jäi avoimeksi, että missä mies oli yötä, kun hän on aina ja iänkaiken kotona, mutta yhden kerran oli poissa kotoa yön ja silloinkin sellaisessa paikassa, jossa oli kamera käynnissä koko ajan. (Big Brother -talo?)

Ja entäpä sitten tämä työpaikka, jossa ei ole varsinaisesti taukoja lainkaan ja vessassakin käydään työkavereiden kanssa?
 

Yhteistyössä