Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä saa urheilulasit kirkkailla linsseillä?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Etsivä, 30.07.2014.

1. Etsivä Vierailija

Siis sellaisia edullisia, koska näissä ei ole mitään polarisoivia juttuja eikä edes tummennuksia?

2. Harmi2 Vierailija

Niin kertokaapa, itse olen myös etsinyt ajolaseja joissa on kirkkaat linssit kissojen ja koirien kanssa. Talvisin kuulemma myydään hiihtäjille laseja, niistä voisi löytyä sopivat, vinkkasi minulle kerran yksi myyjä. Eli pitäisi käydä liikkeessä niitä etsimässä talvella.
    Myöskin naiselle sopivat urheilulasit ovat kiven alla. Intersportissa välillä sattuu olemaan pienille kasvoille tarkoitettuja laseja. Mutta niissäkin on joko punaiset tai tummat lasit. Tosin lasiosa on vaihdettava, mutta kirkkaita lasiosia ei ollut saatavana.

3. kirkkaitakin Vierailija

Hakekaa Jumbon Top-Sportista tai muusta kaupasta Junior (pienemmät) tai Senior (isommat) Exelin salibandy-suojalasit. Niissä on kirkkaat linssit ja vieläpä hihna (saa irti) mikä pitää lasit paikoillaan kovemmassakin menossa. Mukana säilytysrasia ja -pussi. Maksaa jotain 25 €.

Tai sitten Motonetista kirkkaat sangalliset suojalasit muutamalla eurolla.

4. Harmi2 Vierailija

Täytyypäs käydä koluamassa Top-Sportin salibandy osasto. Motonetin lasit ovat liian suuria pienikasvoiselle naiselle. Kiitos Topsportti vinkistä ;)

5. Kirkas idea.. Vierailija

Suunnistajan kaupasta eli netistä tai Helsingistä.

6. Kirkkaat linssit Vierailija

7. Reino71 Vierailija

Motonetissä on 3M kirkkaat suojalasit 19.9e, on muotoiltu ja myöskin pakkauksen kuvien mukaan käyvät pyöräily ja urheilulaseiksi. Ostin itse ne, ja ovat hyvin pyöräilyyn sopivat.

8. Reino71 Vierailija

Motonetissä on 3M kirkkaat suojalasit 19.9e, on muotoiltu ja myöskin pakkauksen kuvien mukaan käyvät pyöräily ja urheilulaseiksi. Ostin itse ne, ja ovat hyvin pyöräilyyn sopivat.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri