Mistä tämmöinen käytös johtuu?

  • Viestiketjun aloittaja Mervi
  • Ensimmäinen viesti
Mervi
Jännä homma että Mervi antaa ohjeita muille vaikka tämä oma ongelma on se joka kirjoittamaan laittoi.

Mies50 ehkä löysi asian ytimen. Kun kuvittelee olevansa se niin hyvä toiselle että eihän se toinen voi olla rakastamatta MINUA MINUA.

KYLLÄ VOI. TUNTEET MUUTTUU. IHASTUNUT on miehesi selkeesti . Ehkä toinenkin nainen on ja on varattuja molemmat. Siksi hankaluudet. yms.

Jokainen mies jonka tiedän pitävän itsestäni tykkää kun hieroo suukottelee. oikein hyrisee kosketuksesta.
Niin mikähän siis on syy että mies ei niin tee. Ilopilleri ja kotitalouskone kun ei kaikille riitä jatkamaan näivettyvää kotiarkea.
Minulla ja Minä vain - nimimerkki olemme nääs eri tilanteissa. Hänellä tilanne pahempi, koska lapset kärsivät siinä samalla, SIKSI NÄIN PARHAAKSI AUTTAA HÄNTÄ (HUOM, AUTTAA, EI NEUVOA), VAIKKA KUITENKIN KYSE OLI ALUN PERIN ONGELMASTANI TÄSSÄ KESKUSTELUKETJUSSA. TULEEKO MIELEESI SELLAINEN ASIA, ETTÄ JOKU HALUAA VILPITTÖMÄSTI AUTTAA TOISTA ILMAN HAUKKUMATTA HÄNTÄ SAMALLA PASKAKSI??

Minä en hyljeksi miestäni, vaan rakastan häntä ja tunteet pitävät minut yhä siinä suhteessa kiinni, enkä ole halunnut luovuttaa. Omistan parisuhteelleni koko elämäni, sellainen olen aina ollut. Hän saa minun kanssani kaiken haluamansa, kuten jo ensimmäisessä viestissäni kerroin, en ole ilopilleri ja kotitalouskone pelkästään, vaan mieheni saa seksiäkin aina, kun tahtoo ja sitä hän kuitenkin on halunnut joka viikko, joskus monta kertaa viikossa. Minä olen myös osoittanut hänelle, että haluan häntä säännöllisesti. Lisäksi meillä on paljon yhteistä kiinnostuksen kohdetta ja lomat hän haluaa olla nimen omaan minun kanssani.

Onko sinun pakko niin selvästi näyttää, kuinka kateellinen olet. Se, että yritän olla täydellinen puoliso, häiritsee sinua ihan sikana. Sinä et osaa vilpittömästi auttaa toista ihmistä missään asiassa, näyttää tarkoitusperäsi olevan vaan tuon haukkumisen puolella.
 
Mervi
Tuo sama tuli mieleeni heti ap:n kirjoituksista.
Eihän mitään suhdetta pidetä yksipuolisesti kasassa, hampaat irvessä ja "sinun on pakko rakastaa minua"-periaatteella.
Ap:n oma elämä näyttää pyörivän kovinkin kumppanin kautta, oma elämä on kutistunut riippuvuussuhteeksi. Ei miehet, noin yleensä, pidä naisesta joka killuu elämäänsä toisessa. Kyllä naisenkin pitää olla vahva ja itsenäinen, oman elämänsä hallitsija. Sen mitä tässä elämän kaaoksessa nyt voi olla.
Pahinta on juuri se että omat halut menevät yhteisen ja osin toisen halujen edelle, se ei todellakaan toimi niin, parisuhde.
Jotenkin on erittäin itsekeskeistä että pitää itseään niin hyvänä että toisen pitää olla tyytyväinen kanssani.
Jassoo. Yritän olla täydellinen puoliso kuule, jos sinä ees tiedät, mitä se tarkottaa. Olen kuule aidosti kiinnostunut miehestäni sekä hänen vartalostaan ja tunteeni ovat aidot. En ole hänen kanssaan tavan vuoksi tai jostain riippuvuudesta. Haluan olla nimen omaan hänen kanssaan enkä kenenkään muun, varsinkaan en sinun kanssasi. Jos haluat auttaa, auta vilpittömästi, eläkä tee sitä vain saadaksesi haukkua toista.

Minä olen kuule taas saanu selville päinvastaista, että miehet juuri inhoavat vahvoja ja määräileviä naisia. Heti voisi kertoo useamman esimerkin. Liian itsenäinen nainen on miesten mielestä pelottava ja he karttavat tällaisia naisia. Miehet tykkää, että nainen on söötti, hauras ja heikko, jokin, mistä he voivat huolehtia ja rientää pelastamaan prinssimäisin elkein.
 
Viimeksi muokattu:
suru
Mitä aattelette, mistä tämmöinen käytös johtuu?
Ajattelen että olet oikeassa, mutta et usko sitä itsestäsi vaan haluat uskoa parempaan. Olet kyllä oikein tervejärkinen ja löydät paljon hyviä syitä, mutta miehen käytöstä et ymmärrä ollenkaan. Se vaikuttaa mielestäsi niin oudolta ja käsittämättömältä ettei mikään ajattelumalli käytännöllisesti katsoen sovi kuvaan. Haluat siksi vastauksia ja olet kiinnostunut erilaisista näkökannoista tässä asiassa, mutta et tietenkään toimi annettujen ohjeiden mukaan, koska selitykset eivät ole loogisesti päteviä, joten eivät voi tuntua uskottaviltakaan.

Tunnen selkeästi olevani kateellinen tuolle miehelle. Minusta hän näyttää saavan paljon ja jatkuvasti sellaista mitä en itse osaa edes kuvitella saavani. Rakastuisin melko varmasti jos käyttäisit naisellisia aseitasi minuun ja olisinkin suunnilleen joka päivä vietteltävissä, vaikka ihan ohimennen hellimpiin suudelmiin. Tämän sanon täysin vilpittömästi enkä pysty olemaan Sinulle vahingoniloinen, sillä ethän itse menetä mitään, vaikka mieheltä odottamaan vain jäätkin, kaikkea mitä ajatella saattaa.

Olen hyväksynyt hänen vikansa ja annan kaiken anteeksi hänelle. Palvon miestäni, kiinnostukseni häntä kohtaan vain kasvaa hänen haasteellisuutensa kautta.
Jos jostain syystä olisin tuollaisessa tilanteessa jossa en pystyisi aidosti rakastamaan, olisin niin vakavissa omantunnontuskissa että sydämeni murtuisi. En saisi millään ulos suustani sellaista hätävaletta että kakki voisi olla hyvin!!!

Tilanne on nyt tämä. Olen keskustellut torjuvasta käytöksestä. Hän sanoi töissä olevan hankalaa eikä siksi ole jaksanut hyysätä minun kanssani.
Ennemmin kiitollisuudenpuutteen ja syyllisyydenkokemuksissani hikoilisin verta kuin sanoisin sitä hyysäämiseksi. En kestäisi elää sellaisen vääryyden painamana vuottakaan saati kahta.

Olen aina ollut parisuhteessa erittäin kärsivällinen, siksi hyväksikäyttäjämiehet ovat kai hakeutuneet luokseni, kun tunnistavat sopivan uhrin. Minä rakastan miestäni jopa niin paljon, että uskon hänen hyljeksintänsä olevan ohi menevää ja odotan kärsivällisesti parempia aikoja.
Parempaa kumppania tuleville vuosille ei voisi enää narskukaan toivoa. Tuntuu että minun on ikäänkuin pakko selvästi näyttää, kuinka kateellinen olen ja sekin tuntuu minusta niin kamalan pahalta.
 
Viimeksi muokattu:
Miehistä ja miehistä
Jassoo. Yritän olla täydellinen puoliso kuule, jos sinä ees tiedät, mitä se tarkottaa. Olen kuule aidosti kiinnostunut miehestäni sekä hänen vartalostaan ja tunteeni ovat aidot. En ole hänen kanssaan tavan vuoksi tai jostain riippuvuudesta. Haluan olla nimen omaan hänen kanssaan enkä kenenkään muun, varsinkaan en sinun kanssasi. Jos haluat auttaa, auta vilpittömästi, eläkä tee sitä vain saadaksesi haukkua toista.

Minä olen kuule taas saanu selville päinvastaista, että miehet juuri inhoavat vahvoja ja määräileviä naisia. Heti voisi kertoo useamman esimerkin. Liian itsenäinen nainen on miesten mielestä pelottava ja he karttavat tällaisia naisia. Miehet tykkää, että nainen on söötti, hauras ja heikko, jokin, mistä he voivat huolehtia ja rientää pelastamaan prinssimäisin elkein.
No näyttääkö toimivan tuo sinun palvontatekniikkasi kun täällä kirjoitat? EI TODELLAKAAN. Eli ehkä sitä voisi olla hieman enemmän itsenäinen nainen, täydellisyys on tylsää miestenkin mielestä, ei kukaan jaksa jotain pullamössövaimoa.

Oletkos itse koskaan kuullut, että miehet tykkää metsästää naista? Eli ei kiinnosta jos se nainen siinä koko ajan roikkuu, on tarjolla ja tyrkyllä ja tekee kaiken miehen puolesta. Johan tuo sinun suhteesi osoittaa kuinka metsään olet mennyt. Tosin miehenkin pitää olla MIES, ei hän silloin pelkää vahvempiakaan naisia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä