Mistä tietää että mies pettää

  • Viestiketjun aloittaja mallu65
  • Ensimmäinen viesti
mallu65
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta 2 lasta. Tutustuimme kun olimme 18 ja 19 vuotiaita. Mieheni vaihtoi työpaikkaa 3 vuotta sitten ja nyt työkaverit ja urheiluharrastukset vievät 3-5 iltaa viikossa.

Asumme pienellä paikkakunalla ja luulisin että korviini olisi tullut juttuja jos iltamenot olisivat muutakin kuin lentopallo.

Mitään konkreettista näyttöä minulla ei ole uskottomuudesta, vaan tunne siitä ettei kaikki ole kunnossa. Tunnustan että olen katsonut hänen puhelimen - mutta kaikki puhelutiedot ovat aina tyhjät. Poistettu siis heti. Mieheni on poissaoleva ja ajatuksissaan. Olen kysynyt onko hänellä menossa jotain, mutta hän ei myönnä eikä kiellä.

Etsinkö sinkkupalstalta hänen profiilinsa sopivan ja katson kuka siellä on. Vai mikä neuvoksi?

 
Lähde jonakin iltana
mukaan lentopalloiltaan. Juuri kun mies on lähdössä ilmoitat, että tuletkin mukaan, ettei ehdi perua tapaamista. Katso sitten, miten käyttäytyy siinä tilanteessa.

Kyllä vähän voi kytätä jos epäilyttää, vaikkei alkaisikaan vahtia joka askelta.

Miksi puhelut pitää heti poistaa?
 
Petteri Petturi
Tai sitten hänellä on vanhanmallinen kännykkä. Minulla on ikivanha, hyvä luotettava Nokian 7-vuotias kännykkä. En tarvitse polyfonisia soittoääniä, en kameraa, wappia, chattia enkä communikointia. Puhelimeen tallentuu vain kymmenen soitettua / vastattua puhelua ja kymmenen viimeksi saatua tekstaria. Sitten loppuu muistitila. Olen oppinut tyhjentämään molemmat osastot, tekstarit ja puhelut päivittäin.

Joku voisi luulla, että olen pahimman luokan petturi, vaikka olen vain kännykkäjäärä. Olen myös digijäärä: en osta digiboxia ensi kuussa kun kaapeli-tv-yhtiö lopettaa analogisen singnaalin välityksen.
 
Luota tunteeseen
Jos tunnet voimakkaasti, että miehelläsi ei ole kaikki asiat kunnossa, olet luultavasti oikeassa.
Itse lähtisin ehkä yllätykseksi miesta vastaan näihin iltarientoihin tai sitten vaan ihan kylmästi vakoilisin Cheaters-tyyliin.
Jos ukon puhelin loistaa tyhjyyttään, niin onhan se jo hieman outoa. Kellä työssäkäyvällä on vielä niin vanha puhelin, että se tyhjentää muistin aina. Ei kellään.

Itselle kävi kerran niin, että heräsin keskellä yötä kamalaan tunteeseen, että miesystävä pettää. Ja joku intuitio se oli, koska mies oli juuri samaan aikaan ollut jyystämässä jotain muuta. Hän asui Ruotsissa ja minä Suomessa. Eli auttanut edes Suomenlahti välissä. Kiinni jäi. Ja vielä tunnusti, kun kerroin tästä. Muuten en kyllä ole mikään meedio.
 
Valitettavasti
Alkuperäisen kirjoittajan tapaus on selvä. Vai onko joku joskus poistanut puhelutietoja muusta syytä? Ja siihen liitettynä yllättävä aikaa vievä harrastus.

Kyse on toisesta naisesta - tai miehestä, miehesi on voinut löytää lopulta seksuaalisen identiteettinsä.
 
buubb
Kannattaa sanoa miehelle, että hänen käytöksensä on niin epäilyttävää, että olet lähes varma, että hän pettää. Kysypä mieheltäsi joku kerta kun hän on lähdössä, että voisiko hän jättää pelaamisen tai muun menonsa väliin juuri nyt ihan vain siksi, että sinä pyydät ja se olisi osoitus häneltä, että sinä olet tärkeämpää kuin kaikki muu. Jos mies menee lentikseen yksin, hänen ei edes tarvitse soittaa kenellekään ja ilmoittaa poissaolostaan, vaan hän voi keskittyä sinuun. Jos taas hän lähtee suljettujen ovien taakse soittamaan, ettei pääsekään tulemaan tai tekstailee heti, niin sekin herättää epäilystä.

Kannattaa myös miehelle tähdentää sitä, että vaikka hän ei pettäisikään, niin silti hän ei anna sinulle huomiota ja läheisyyttä, jota haluaisit ja tarvitset. Mieheltä olisi reilua myöntää, että hän on ihastunut johonkuhun, jos kerran niin on. Toinen asia on sitten se, että haluaako mies enää yhteistä tulevaisuutta perheensä kanssa:(

Sinun sijassasi alkaisin pitämään huolta pankkitilistä ja omaisuudesta, jos käykin niin, että ero tulee ja mies päättää tyhjentää kertaheitolla yhteisen pankkitilin tms.

Omakohtaisena kokemuksena tiedän itsekin sen, että kun miehestä tuli poissaoleva, hän ei enää kaivannut kovasti seksiä (aiemmin ehdotteli, nyt minä sain tehdä aloitteet), ei jaksanut innostua oikein mistään, ei innostunut yhteisistä menoista jne, niin sen jälkeen menikin enää pari kuukautta, kun koko hoito lävähti esiin.
 
34
Itse olin vasta 23 kun mieheni petti minua. Tiesin sen heti. Tiesin myös kenen kanssa, sillä tämä nainen alkoi yhtäkkiä vältellä minua, vaikka ennen oli tervehtinyt ystävällisesti. Ei siinä auttanut kuin pari kertaa seurata miestä, niin sain varmuuden. En muista kysyinkö edes mitään ennen kuin tiesin varmasti, enkä muista yrittikö mies kiistää vai ei.

Myöhemmin itse samassa tilanteessa olin hämmästynyt kun mies ei huomannut mitä puuhasin selkänsä takana. Oli kait niin omissa maailmoissaan myös suhteemme suhteen. Taisi vielä luulla, että meillähän menee hyvin. Hallelujaa. Itse kyllä häpesin, että tein toiselle yhtä ruman tempun kuin minulle oli tehty. Siis kun tiesin, kuinka julmaa ja kamalaa se on.

Kaikki tarinassa esiintyneet henkilöt ovat nyt tyytyväisempiä elämäänsä. ;-)
 
Carrie___
Se että on pieni paikkakunta ei takaa sitä että miehellä EI voisi olla toista naista. Tuskin se miehesi tapailisi naista paikallisissa ravintoloissa jne. Miehen kaverit ja ystävät osaavat pitää kyllä suunsa kiinni miehen menoista ja antavat alibin tarvittaessa.
Mitä miehesi tekee työkseen, se on aika helppoa pettää vaikkei olisi esim työmatkoja. Puhun meinaan kokemuksesta, kokemuksesta kun olin varatun miehen kanssa. (jota tosin kadun). Silloinkin tämä "minun" varattu mies aina pyyhki soitot ja viestit. Jos on tarpeeksi ovela mies, niin hän ei talleta naisen oikeaa nimeä kännykkään vaan tallettaa sen miehen nimenä, esim Anna voi olla Arto ja Janina voi olla Jukka jne.
Se on kuitenkin varma, että jos asiaa mieheltä kysyt niin vastaus on aina se "en petä". Se pitää vaan ite selvittää ja parempi selvittää miehen tietämättä, sillä jos mies tietää että epäilet, niin hän osaa olla kahta varovaisempi ettei jää kiinni ja sinun työsi selvittää totuus vaikeutuu.
 
no pentele sentään
"Omakohtaisena kokemuksena tiedän itsekin sen, että kun miehestä tuli poissaoleva, hän ei enää kaivannut kovasti seksiä (aiemmin ehdotteli, nyt minä sain tehdä aloitteet), ei jaksanut innostua oikein mistään, ei innostunut yhteisistä menoista jne, niin sen jälkeen menikin enää pari kuukautta, kun koko hoito lävähti esiin."

Kai se on uskottava. Olisi vaan kiva, jos joku "silminnäkijä" käräyttäisi ihan reilusti. Loppuisi tuo turha kodinlaittaminen. Voisi keskittyä omaan itseen ja omiin haaveiden toteuttamiseen.
 
käräyttämisestä
Se on sellainen juttu yleensä, että kukaan ei viitsi sinulle käräyttää, koska yleensä se käräyttäjä saa kuulla siltä petetyltä eli sinulta kunniansa ja syyttelyt.
 
Uusi keino kytätä kumppania!:
Kun kerran nämä himokyttäjät kyttäävät puolisonsa matkapuhelinta ja sähköpostia, niin penkokaa myös auton navigaattoriin viimeksi syötetyt osoitteet. Naveja alkaa olla jo melkein joka autossa, mutta harva muistaa pyyhkiä navigaattorin muistin.

Onhan kumppani voinut sopia treffit johonkin paikkaan, jonne ei muuten osaisi mennä, mutta tomtomilla löytää helpostikin.
 
Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja Uusi keino kytätä kumppania!::
Kun kerran nämä himokyttäjät kyttäävät puolisonsa matkapuhelinta ja sähköpostia, niin penkokaa myös auton navigaattoriin viimeksi syötetyt osoitteet. Naveja alkaa olla jo melkein joka autossa, mutta harva muistaa pyyhkiä navigaattorin muistin.

Onhan kumppani voinut sopia treffit johonkin paikkaan, jonne ei muuten osaisi mennä, mutta tomtomilla löytää helpostikin.
Just joo, navigaattoria nyt ei edes tarvita ennenkuin Saksan raja on ylitetty. Että jos on niin toivoton että moista laitetta käyttää niin on varmaan myös riittävän pöljä kärähtämään uskottomuudesta.
Sinällään uskottomuus on ehdottomasti tuomittavaa, en puolla käytöstä ollenkaan.
 
saman kokenut
Mene joskus ilmoittamatta katsomaan niitä sen treenejä. Tai jos mahdollisuus, seuraa minne se menee.

Itselleni kävi viime vuonna samalla tavalla, mies löysi naisen liikuntaharrastuksensa parista ja rupesi suhteeseen. Huomasin, että jotain on vialla, mutta mies vaan kiisti kuukausitolkulla koko homman ja syytti minua vainoharhaiseksi. Lopulta sitten kertoi itse ja kun ajattelen takaisinpäin, huomaan, että kaikki "kuvitelmani" olivat totta. Just tuo viestien ja puheluiden poistaminen kertoo paljon. Ja innostus uuteen harrastukseen jonka parissa ollaan jatkuvasti.
 
ikuinen epäily
Ikävä kyllä olet aika varmasti joutunut tilanteeseen ,jossa mies ei uskalla lopettaa vielä teidän suhdetta,vaan suojelee itseään miten taitaa. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa molemmilla puolilla,joten tiedän. Petin omaa miestäni ja hänkin oli naimisissa. Kesti neljä vuotta salailua,koska lasten takia ei voitu erota. Yhteen päästiin kyllä ,mutta nyt 10 vuoden päästä sain tietää ,että se pettää minua . Ei halunnut kertoa,mutta jäi kiinni kun luin vahingossa tekstarit. Oli ajatellut ,että olen niin kiltti,etten katsele puhelin tai muita tietoliikennettä. Epäilyt heräs,kun seksi loppui ja jotenkin aavistaa,että toinen on kylmempi kuin pitäisi olla. Vaikka kuinka kyselin,oli aina viaton olevinaan,joten älä usko puhetta,vaan toimi .
ps.Annoin anteeksi mutta kadun etten lähtenyt,koska tämä on tosi vaikeaa kun ei enää luota pätkääkään.
 
ruskeatukka(a)netti.fi
Minä pyyhin puhelutiedot kännystä lähes joka puhelun jälkeen, eikä mulla silti ole mitään salattavaa: ei toista miestä tms. Niin ja tekstaritkin poistan aina. :)
 
paljastaa itsensä
Sinulla on vaisto ettei kaikki ole kunnossa,vaistosi ei ikinä valehtele sinulle usko sitä.
Miehesi on poissaoleva ja ajatuksissaan,(hän miettii sitä toista naista johon on ihastunut.)
Miehesi ajatukset ovat sen naisen luona.( poissaoleva)
Kaikki puhelutiedot ovat aina tyhjät. Poistettu siis heti.( luulee olevansa ovela ja luulee ettet huomaa mitään,mutta tuo tekee miehestä epäilyttävän,ja muutekin miehen käytös paljastaa hänet,mutta se ei itse sitä huomaa,että sinä huomaat jo.

Miehesi luulee, että voi poistaa kaikki merkit,joo ehkä voikin mutta, miehet yleensä unohtaa ,että jos mies pettää nainen aina vaistoaa sen,vaikka nainen ei tietäisi ko asiasta edes vielä mistään mitään.mutta, se 'henkinen yhteys ' on kadoksissa.
tästäkin sen tietää.
Miehen non-verbaali käytös paljastaa hänet jo.
 
Petetty ja tyhjä
Alkuperäinen kirjoittaja no pentele sentään:
"
Kai se on uskottava. Olisi vaan kiva, jos joku "silminnäkijä" käräyttäisi ihan reilusti. Loppuisi tuo turha kodinlaittaminen. Voisi keskittyä omaan itseen ja omiin haaveiden toteuttamiseen.
Entäpä jos katsoisit suhteenne tilanteen nyt ihan ilman pettämistäkin: olisiko syytä keskittyä itseensä ja omien haaveiden toteuttamiseen miehen tekemisistä huolimatta.
Jos mies on esteenä omien haaveiden toteuttamiselle, ei ole reilua sinulle eikä miehellesi.
Oletko kysynyt häneltä haluaako hän sinun jättävän oman elämäsi elämättä? aikooko hän tehdä niin sinun takiasi?

Varmasti pettää. Mutta mies ei petä sinua vaan itseään.

ja sinä petät itseäsi etsimällä karannutta porsastasi maailmalta. Tiedän nuo kännykäntutukimiset, ne olivat minulle arkipäivää.

Omasta kokemuksesta tiedän että pettämisepäily syö sisältä todella, ja kyttäsin miestä tosissani. Ajattelin että KUN saan jotain selville, ja KUN hän kärähtää, voin hyvällä omalla tunnolla ottaa eron ja lakata miettimästä miehen asioita. Minua kahlitsi viha, viha siitä että MINUA kusetetaan, minua ei rakasteta jne. "kaikkien näiden vuosien jälkeen"..Ajattelin että minun on saatava selville.

No, mitä tapahtui. Sain selville ennen pitkää. Mitä kännykästä, mitä tietokoneelta, mitä seuraamalla, mitä tuttavilta. Tarpeeksi raskauttavia todisteita, että voin nostaa kissan pöydälle, ja siirtyä seuraavaan vaiheeseen.
Mitä sitten tapahtui. En minä miehestä eroon päässyt, enkä toteuttamaan omia suunnitelmiani.

Sitten alkoi miehen itku, miehen kärsimys, suhteen selvittely ja kaikki käräytysvaiva olikin yhtäkkiä turhaa. olisin voinut alunperinkin nukkua yöni rauhallisemmin kun olisin vain heti pakannut laukkuni ensimmäisestä epäilystä (kun kuitenkin TIESIN että ne ovat totta), olisi alkanut se itku ja vääntö pikkasen aiemmin. Tai ehkä jopa mies olisi päästänyt minut menemään, kun olisi ollut innoissaan siitä suhteestaan. Salasuhde ei kuitenkaan jaksa kestää kuin puoli vuotta, jos se kestää pitempään heidät on varmaan tarkoitettu toisilleen. Kun salasuhde on ohi, niin vaimo on jo kärsinyt kovia siihen mennessä. Ja vaimon takiahan se loppuukin yleensä.

Nyt mies kärsii siitä ja siitä itsetunto-ongelmasta, mies halusi tietää kelpaako vielä jollekin. Olen korvia myöten täynnä selityksiä, mutta myös säälin miestäni. En kehtaa jättää häntä. Olen ansassa. En voi olla vihainen ihmiselle joka pyytää anteeksi ja roikkuu helmassani. Nyt tuntuu että minä haluaisin pettää, olisin sittenkin halunnut aloittaa uuden elämän, olisin halunnut että mies pettää niiin että saan todella rikkoa avioliittoni.

Eli kun olin helpottuneena todennut että voin jättää miehen, äijä alkoikin yhtäkkiä "tarvitsemaan" minua.

Varo ettei sulle käy niin. Nyt vielä rakastat miestäsi. Olet kiinnostunut siitä pettäkö hän vai ei. Et ole vielä kytännyt häntä niin tarkasti että alat näkemään jokaisen naarmun ja kolon miehen moraalissa.
Kun sitten aikanaan olet saanut hänet toistuvista valheista kiinni, lakkaat arvostamasta häntä. Sitä on vaikea palauttaa. Mieskään ei voi sitä koskaan palauttaa.

Jos nyt saisin aloittaa rumban alusta, lähtisin heti hotelliin tai omaan asuntoon asumaan. Mies saisi nähdä että olen tosissani. Mies tekisi valinnan: nimittäin vaimon lähtö (siis olla tyhjässä talossa yksin, nähtyään matkalaukut eteisessä) auttaa miestä huomaamaan, onko oikeasti rakastunut salasuhteeseen vai vaimoon. Miehen leikit nimittäin perustuvat sille pohjalle, että vaimo on "ikuinen" ja lähtemätön, kiinni pultattu huonekalu.

Suhdetta ei saa loppumaan kyttäämällä, se lopetetaan näyttämällä miehelle että olet arvokas, et siedä paskaa, et siedä valehtelua, etkä aio katsella pettävää miestä minuuttiakaan. Olis kyse seksisuhteesta, flirrttailusta, kännykkädeittailusta, puhelinseksista: mistä vain!
 
hilli
urheiluvaatteet mukana, kun lähtee pelaamaan..ja onko ne tullessa pyykkiin pantavat?
Sinä voit "ihan sattumalta" tai kylmän viileesti käydä katsomassa siellä, missä pelaa, onko hän siellä, vaikka parkkipaikalla, onko esin auto..ei sinun tarvitse ennakolta ilmoittaa liikkujasi, voit kuljeskella katselemassa ympäristöjä, joissa mies liikkuu. Vai onko sinulla ulkonaliikkumiskielto?
En toivo, että mies pettää, mutta parempi saada siihenkin varmuus, kuin antaa asian jäytää mieltä.
 
konstit on monet
Sitä voisi niihin urheiluvaatteisiin salavihkaa piilottaa jonkun pienen tavaran, näkee onko se siellä paidan sisässä vielä tullessakin vai tippunut jos käyttänyt. Monet naisethan käyttää tätä samaa vanhaa konstia kun miehet lähtee Lappiin. Suksipussiin tai monoon kossupullo ja jos se korkkaamaton tullessa niin suksia ei olla käytettykään=) Sitä voi siis hyvin soveltaa. Se onko paitaa käytetty vai ei, ei kerro mitään. Saa sitä kuumalla seksilläkin sen paidan käytetyn ja hikisen näköiseksi kun laittaa session jälkeen sen vaikka päälleen tai miksei vaikka pidä koko session aikaa.
 
Petetty ja tyhjä
Sitä tavallaan toivoo, että mies pettäisi koska _haluaa_ pettää, ei rakasta, on rontti, kusipää, narsisti, sika paskiainen. Voisi sentään puolustaututa.

Pettymys huomata, että hän pettääkin siksi että on heikko, turvaton, onneton, reppana, itsetunto hukassa.

Sitten se naisen vaisto ei enää sanokaan että tuossa on MIES. Se sanoo että tuossa on minun 3-vuotias poikani, jota en ole itse synnyttänyt. Ja joka on kaikenlisäksi pikkupojaksi helevetin karvainen ja ruma.

 
vaisto on oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja hilli:
urheiluvaatteet mukana, kun lähtee pelaamaan..ja onko ne tullessa pyykkiin pantavat?
Sinä voit "ihan sattumalta" tai kylmän viileesti käydä katsomassa siellä, missä pelaa, onko hän siellä, vaikka parkkipaikalla, onko esin auto..ei sinun tarvitse ennakolta ilmoittaa liikkujasi, voit kuljeskella katselemassa ympäristöjä, joissa mies liikkuu. Vai onko sinulla ulkonaliikkumiskielto?
En toivo, että mies pettää, mutta parempi saada siihenkin varmuus, kuin antaa asian jäytää mieltä.
Minäkin lähdin vakoilemaan,oli kauan aikaa outo oli ,hälytyskellot soi jo aikoja sitten en kuunellut uskonut vaistoani,luulin että olen vainoharhainen,mutta vaisto vaan käski nyt lähteä katsomaan oliko se siellä,oli pakko lähteä,muuten minulla ei ollut rauhaa.
mies ei ollut siellä minne sano menevänsä.
Mies jäi kiinni,siitä kun puhu itsensä ihan pussiin,siis valehteli.
pyysi anteeksi rukoili takaisin,siis SATTUMALTA mies jäi kiinni,kertoi että oli pettänyt minua jo 3 kuukautta.

kantsii aina kuunella omaa vaistoa.
 
Petetty ja tyhjä
Alkuperäinen kirjoittaja vaisto on oikeassa:
Alkuperäinen kirjoittaja hilli:
urheiluvaatteet mukana, kun lähtee pelaamaan..ja onko ne tullessa pyykkiin pantavat?
Sinä voit "ihan sattumalta" tai kylmän viileesti käydä katsomassa siellä, missä pelaa, onko hän siellä, vaikka parkkipaikalla, onko esin auto..ei sinun tarvitse ennakolta ilmoittaa liikkujasi, voit kuljeskella katselemassa ympäristöjä, joissa mies liikkuu. Vai onko sinulla ulkonaliikkumiskielto?
En toivo, että mies pettää, mutta parempi saada siihenkin varmuus, kuin antaa asian jäytää mieltä.
kantsii aina kuunella omaa vaistoa.

Aivan. Minäkin puhun jo siitä mitä kannattaa tehdä KUN mies pettää :DDD
Ei tullut mieleenkään että Ei pettäisi.
Kun sen on kerran kokenut niin ei voi enää uskoa että ne merkit väärässä olis. Voi skipata tietyt vaiheet ja siirtyä suoraan loppupäätelmiin.
 
entä jos
Vaikkei mies pettäisikään (tai ei jäisi siitä kiinni), niin ongelmahan on joka tapauksessa olemassa. Mies on poissaoleva, ei kiinnostu yhteisistä asioista jne. Sellaistako tahtia hän aikoo jatkossakin hoitaa asioita ja perhettä sekä vaimoa?

Olisi myös kiinnostavaa tietää, että osallistuuko mies myös lasten harrastuksiin, vanhempainiltoihin ja onko hän läsnä edes heidän elämässään. Vaikkei vaimosta enää välittäisikään, niin hänen on joka tapauksessa kannettava vastuu lapsistaan.
 

Yhteistyössä