Mistä tietää että mies pettää

  • Viestiketjun aloittaja mallu65
  • Ensimmäinen viesti
kova kovaa vasten
Kuinka kauan miehesi on ollut poissaoleva ja ajatuksissaan? Onko suhteessanne tapahtunut muutoksia, hänen kavereilleen, perheelleen tms? Onko työstressiä, muutoksia duunissa yms?
Ihan turha maalailla piruja seinille ennekuin olette keskustelleet. Ota asia puheeksi, kysy mikä mieltä vaivaa, älä hyväksy hyminää vastaukseksi vaan sano että olet hänestä huolissasi ja haluat tietää missä mennään.

Mä muuten poistan kaikki viestit ja puhelut lähes heti kun ne saan, koska niitä tulee niin paljon ja muuten olis muisti täynnä heti. Samoin tekee mies, eikä meillä ole mitään salattavaa. Onpa tosi epänormaalia.

Pelkällä tyhjällä analysoinnilla ei asiat muutu miksikään. Seuraaminen, ihme jipot ja kikkailut ei nekään auta yhtään mitään. Tiedän kyllä että nykyisin ihmiset näemmä pettää joka suuntaan ja se tuntuu olevan jo lähes odotettavissa joka suhteessa, mutta järki käteen. Jos vaistosi ja muu "todiste" kertoo että mies pettää niin sitten käsittelet sitä asiaa. Ei ennen, kun et vielä tiedä mitä on meneillään. Vai onko mitään.
 
aivan niin
Totta, vaikka ei pettäisikään, ongelma on silti olemassa.
Mutta silti on todennäköistä, että jos miehellä on ongelmia hän ratkoo ne ensimmäiseksi pettämällä.
Menee näin: jos mies ei puhu vaimolle, eikä hae häneltä läheistä suhdetta, jostain hän sen hakee. Ja jos mies ei ole suhteessa vaimoonsa, niin silloin asia on siinä pisteessä että miehellä ei ole vaimoonsa nähden mitään omatuntoa, eikä miehestä tunnu että se olisi keneltäkään pois vähän sutaista naikkosia. Ja aina löytyy siihen sopiva nainen.
Yhtälö on se että varmasti jokainen mies joka käyttäytyy epäilyttävästi jää kiinni jonkin asteisesta pettämisestä, koska sellaista ei kannata uskoa että stressi yms. estäisi miestä haluamasta ihmissuhdetta vaimoonsa.
Miehet on yllättävän riippuvaisia seksuaalisista valloituksista ja naisten jahtaamisesta. Stressissä se vain korostuu, koska silloin mies haluaa eniten säpinää naisrintamalla.
Ja seuraaminen ja muut jipot nimenomaan auttavat: niillä saa tietää pettääkö vai ei.
Miestä voi olla vaikea saada puhumaan jos mies ei tiedä jääneensä kiinni.
 
kova kovaa vasten
^ Jotenkin tämänkaltaisista kommenteista tulee aina mieleen se, että monet naiset katsoo toiset naiset kaikki erilaisiksi, monimutkaisiksi, ajatteleviksi, eri tavoin reagoiviksi individuaaleksi, mutta KAIKKI miehet niputetaan samaksi harmaaksi, aivottomaksi, aina ja ikuisesti samoin käyttäytyväksi ja ajattelevaksi massaksi?? Pelottavaa, jos näin todella on. No mulla taitaa olla harvinainen poikkeustapaus kotona.
 
kyllä maa
Alkuperäinen kirjoittaja kova kovaa vasten:
^ Jotenkin tämänkaltaisista kommenteista tulee aina mieleen se, että monet naiset katsoo toiset naiset kaikki erilaisiksi, monimutkaisiksi, ajatteleviksi, eri tavoin reagoiviksi individuaaleksi, mutta KAIKKI miehet niputetaan samaksi harmaaksi, aivottomaksi, aina ja ikuisesti samoin käyttäytyväksi ja ajattelevaksi massaksi?? Pelottavaa, jos näin todella on. No mulla taitaa olla harvinainen poikkeustapaus kotona.
Kyllä näin on.
Miehet valitettavasti OVAT aina samoin käyttäytyvää harmaata massaa. Onnellinen on se joka vielä pystyy katsomaan miestään ihaillen ja uskoen. Joten pidä uskosi. Se kannattaa koska parisuhteessa on hyvä olla onnellinen.

En suosittele, että vaivaat näillä asioilla päätäsi, kun sinulla kerran on hyvä mies kotona. Nämä eivät ole mitään mukavia juttuja, eivätkä mitään iltasatuja.
Mitä pitempään ihminen saa pidettyä nokkansa erossa näistä pettämisasioista, sen parempi. Siis ihan kokonaan.
Huom: sinun laillasi puhuin minäkin ennen, kun mies istui kainalossani ja kirjoitettiin vuoron perään ellipalstalle, miehellä oli ehdoton moraali mitä pettämiseen tulee.
 
aivan niin
ja sitäpaitsi mitä tulee naisten individuaalisuuteen.
Eiköhän ne petetyksi tulemisen oireet ole kaikilla naisilla melkein samat. Naisetkin on naisia vaikka voissa paistais.
 
tulee mieleen
että kylläpä ihmisillä on tylsä elämä, kun hetkessä tulee kommentteja sivullinen, jos mietitään pettääkö jonkun mies.

toinen "järkevä" puheenaihe on ilmoitanko työkaverin omaisille ja kolmas on kun mies maksoi euron vähemmän edellisestä kauppalaskusta.

Huh huh, miettikää nyt itsekin mihin tarmoanne tuhlaatte! Menkää vaikka lasten kanssa luistelemaan!
 
tadaa tidii
Alkuperäinen kirjoittaja tulee mieleen:
että kylläpä ihmisillä on tylsä elämä, kun hetkessä tulee kommentteja sivullinen, jos mietitään pettääkö jonkun mies.

toinen "järkevä" puheenaihe on ilmoitanko työkaverin omaisille ja kolmas on kun mies maksoi euron vähemmän edellisestä kauppalaskusta.

Huh huh, miettikää nyt itsekin mihin tarmoanne tuhlaatte! Menkää vaikka lasten kanssa luistelemaan!
Mikä sinun tekosyysi on jutella elleissä?
 
Liisku
Alkuperäinen kirjoittaja mallu65:
Etsinkö sinkkupalstalta hänen profiilinsa sopivan ja katson kuka siellä on. Vai mikä neuvoksi?
Minulle kävi muutama vuosi myös niin, että eräänä aamuna herätessäni poikaystäväni vierestä, tuli outo tunne ja vastoin kaikkia periaatteitani luin hänen puhelimestaan viestit ja puhelutiedot. Ja sieltähän se paljastui! Ihana kulta olikin pettänyt. Aluksi en tiennyt, mitä tehdä ja tarrauduin vaan entisestään häneen, enkä voinut kuvitella eläväni ilman häntä. Edes kunnollista anteeksipyyntöä en koskaan saanut kuulla! Mutta lopulta ymmärsin, ettei hän ole minun arvoiseni.

Eli luota vaan tunteeseen. Ei se voi ainakaan noin pitkän yhdessä olon jälkeen kovin pahasti pettää. Toivon kuitenkin, että tuntemuksesi olisi väärä, sillä kukapa toivoisi moista kohtaloa kenellekään!! Kannattaa kuitenkin yrittää saada mies kiinni itse teossa, sillä muutoin tuskin tunnustusta saat kuulla..

Tsemppiä!



 
love me tender
mieheni petti minua kaksi kertaa. molemmilla kerroilla hän pian tapahtuneen jälkeen tuli itse itkien kertomaan. en kerennyt mitään epäillä, oli miehellä niin kovat tuskat tekemisestään että ei pystynyt sitä sisällään pitämään.
 
buulshit
Alkuperäinen kirjoittaja love me tender:
mieheni petti minua kaksi kertaa. molemmilla kerroilla hän pian tapahtuneen jälkeen tuli itse itkien kertomaan. en kerennyt mitään epäillä, oli miehellä niin kovat tuskat tekemisestään että ei pystynyt sitä sisällään pitämään.
Voipi olla, että salarakas on uhannut käräyttää miehen. Se selittäisi itkunkin: kun pelottaa että kutiaako pippeli huomenna, onko vaimo kotona huomenna, onko lapset jo lähetetty mummolaan huomenna.
 
Milla G
Meillä sattui niin hauskasti, että mies jäi kiinni tunnustamattomista tekosistaan, kun katselin hänen kaverinsa kameran muistissa olevia kuvia. siinä oli hyvä tilanne kysyä: katso kulta, oletkos se sinä tässä kuvassa jonkun naisen kanssa...? ei voinut erehtyä, mistään...
 
L'oreal
Alkuperäinen kirjoittaja Carrie___:
...varattu mies aina pyyhki soitot ja viestit. Jos on tarpeeksi ovela mies, niin hän ei talleta naisen oikeaa nimeä kännykkään vaan tallettaa sen miehen nimenä, esim Anna voi olla Arto ja Janina voi olla Jukka jne...
Joopa-joo. Ex-vaimollekin tuli aina viestejä kännykkään "Kampaamosta". Mikähän kampaamo mahtoikaan olla auki baarien sulkemisen aikaan ja minkähänlaisia karvoja siinäkin kampaamossa permanentattiin? Ihmettelen vieläkin.
 
näinkin
Ja meidän soittoporukassa oli kaveri joka soiton lopetettuaan kävi edelleen "harjoituksissa" säännöllisesti, harjoitusten laatu ja kohde oli vaan vaihtunut. Sit kerran unohti soittimensa ajatuksissaan kotiin, muija kysyi että kunka harjoitukset meni...
 
1234567
Minulla taas omakohtainen kokemus asiasta "toisinpäin". Mieheni masentui ja hänen itsetuntonsa valui olemattomiin. Alkoi kyttäillä tekemisiäni, tenttasi, epäili ja kuulusteli. Aloitin myös harrastuksen, jotta saisin muuta ajateltavaa ja jaksaisin paremmin tukea miestäni hänen sairaudessaan. Puhelutiedot ja viestit poistin myös, en jaksanut tenttausta joka ikisestä asiasta.. Varsinkaan kun kyse ei ollut pettämisestä. En "ruokkinut" mieheni vainoharhaisuutta antamalla hänelle "lupaa" tutkia henkilökohtaisia asioitani, se loukkasi minua että hän edes epäili ja tutki esim.puhelintani. Hän meinasi ahdistaa minutkin loppuun toiminnallaan. Se myös söi seksuaalisia haluja ja kiinnostusta osoittaa toiselle huomiota. Tarpeeksi kun tätä jatkui sain puhuttua hänet kanssani pariterapiaan, parin kerran jälkeen hän aloitti myös oman yksityisen terapiansa. Nyt tästä kaikesta on jo yli vuoden päivät ja suunta on parempaan päin.. Myös mieheni on huomannut kuinka "sairasta" ja loukkaavaa hänen kyttäilynsä olivat. En tarkoita, että on mahdotonta että puolisosi pettää, mutta asioista kannattaa ottaa selvää ja keskustella ennenkuin tekee mitään isompia päätöksiä.
 
petturi
Petin muijaani pariin kertaan. Tunnustin kans itku silmässä enkä todellakaan sen takia että oisin pelänny jääväni kiinni. Vaan sen takia että rakastan, en haluu valehdella. Sain anteeks ja edes on kova työ ansaita luottamus takasin. En tekis sitä enää ikinä. Huomasin kuinka paljon hänestä välitän vasta kun meinasin menettää. Väärä tapa huomata asia, mut onneks sain mahollisuuden viel.
 
salailua
Mun ex-vaimon puhelimessa miehen nimen kohdalla oli; rakas soittaa. Pyysin häntä menemään pihalle puhumaan, kun oli niin vaikea kuunnella. Pesin hänelle auton, kun hän lähti tapaamaan rakastaan. Sitten hän jätti rakkaansa ja vaihtoi sen toiseen ja sitten kolmanteen jne. No hän osoitti niin huonoa vanhemmuutta, että siirsin hänet ulkoruokintaan ja hain oikeuden päätöksellä lasten kodin luokseni. lapset pitää ehdottomasti pitää aina tasapainoisemman vanhemman luona.
 
eiköhän tuo jo riitä?
Alkuperäinen kirjoittaja salailua:
Mun ex-vaimon puhelimessa miehen nimen kohdalla oli; rakas soittaa. Pyysin häntä menemään pihalle puhumaan, kun oli niin vaikea kuunnella. Pesin hänelle auton, kun hän lähti tapaamaan rakastaan. Sitten hän jätti rakkaansa ja vaihtoi sen toiseen ja sitten kolmanteen jne. No hän osoitti niin huonoa vanhemmuutta, että siirsin hänet ulkoruokintaan ja hain oikeuden päätöksellä lasten kodin luokseni. lapset pitää ehdottomasti pitää aina tasapainoisemman vanhemman luona.
Joo! Olisit vielä kertonut sen, miten annoit exällesi ensin kolme suullista ja sitten kolme kirjallista varoitusta, ennen kuin laitoit "ulkoruokintaan". Se on aina yhtä hupaisa ja huvittava tililitys!

Oikeasti, jos tyyppi jaksaa jauhaa samaa sontaa vuodesta toiseen, en usko kovin pitkälle hänenkään tasapainoisuuteensa. Itse asiassa en yhtään ihmettele, miksi muijasi otti, petti ja jätti.

Lapsiparat...
 
mm.
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:
Ja meidän soittoporukassa oli kaveri joka soiton lopetettuaan kävi edelleen "harjoituksissa" säännöllisesti, harjoitusten laatu ja kohde oli vaan vaihtunut. Sit kerran unohti soittimensa ajatuksissaan kotiin, muija kysyi että kunka harjoitukset meni...
hih tää on jo hyvä;)
 
samassa veneessä
tilaa kirjallisesti hänen nimellään puhelinliittymän palveluntarjojalta, listaa 3 kuukaukaudelta. siinä näkyy kaikki numerot johon hän on soittanut. sitten katsot ne läpi ja lähetät epäilyttävimmät numerot numerotiedustelulle, niin saat liittymän haltijan nimen ja osoitteen!!
 
Tekstarit löyty
Kyllä mullakin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa. Monta vuotta epäilin. Sitten vasta sain todisteen. Numerosta nimellä Naim. tuli seksiviesti ja mies unohti kännyn pöydälle viesti auki. En tiedä oliko tarkoituksella jätetty luettavakseni.

Hankin asunnon ja muutin sinne. Sitten ilmoitin et se on ero nyt. En antanut mahdollisuutta anteeksipyytelyyn. Jutut oli varmasti jatkunut jo vuosia eri naisten kans. Ymmärrän sen nyt, viitteitä oli. Yksi juuri tuo viestien poisto. Mies on onneksi myöntänyt käyttäytyneensä rumasti, ja pyytänyt anteeksi menneitä. Annoin anteeksi kun fiksusti pyysi. Mies seurusteli jo tuolloin uuden naisen kanssa, ei siis enää haikaillut takaisin. Toivottavasti niillä menee paremmin kuin meillä.
 
nadja <3
Alkuperäinen kirjoittaja hilli:
urheiluvaatteet mukana, kun lähtee pelaamaan..ja onko ne tullessa pyykkiin pantavat?
Sinä voit "ihan sattumalta" tai kylmän viileesti käydä katsomassa siellä, missä pelaa, onko hän siellä, vaikka parkkipaikalla, onko esin auto..ei sinun tarvitse ennakolta ilmoittaa liikkujasi, voit kuljeskella katselemassa ympäristöjä, joissa mies liikkuu. Vai onko sinulla ulkonaliikkumiskielto?
En toivo, että mies pettää, mutta parempi saada siihenkin varmuus, kuin antaa asian jäytää mieltä.
héij. olen 2 lapsen äiti. 3 vuotta sitten olimme kihloissa ja sitten 1 vuoden päästä menttin naimisissa, mut kun olin kihloissa se oli pettänyt minut 1 vuoden aikaan, ja sain kyllä tietää, mut se sit myönsi ,mut sen jälkeen sano et enää pettää, mut sit taas 1vuoden päästä tunnustelen ete se pettää mut saman naisen kanssa kun viimeksi, en tiedä mitä teen , mul on 2 lasta ja niiitä en halua jättä miestä takia, joten saanko apua , olen kosovosta, ja meidän kulttuuri on se et ei lapsia saa jättä, niinhän se on kaikiilla , ku ei lapset ole syylisiä ,,,,,,, mul on vaikea päättää et mitä teen, olen kokenut sen textiviesteä mut hän poista ja tulevay puhelut ja kaikki ja hän ei ole niinku enne miten hän oli , hän ennen oli lapsien kanssa ja minun kanssa mut nyt ei seitä vaan ei kiinosta mitään muuta ku vaan lähteä ulos , lapset haluavat ulos lähtee se ei mee, sitä vaan ei kiinotsaa , enne se aina oli mun kanssa olimme yhessä ja sex........, mut nyt sitä ei huvita mun kanssa, ja kun hän lähtee jonnekkin , mä sanon sille mihin meet se vaan et ei missä tuun kohta , niin se tule vastaa 4 aamulla ..... pliis auttakaa mitä teen tälle elämälle
 
avokki34
Alkuperäinen kirjoittaja konstit on monet:
Sitä voisi niihin urheiluvaatteisiin salavihkaa piilottaa jonkun pienen tavaran, näkee onko se siellä paidan sisässä vielä tullessakin vai tippunut jos käyttänyt. Monet naisethan käyttää tätä samaa vanhaa konstia kun miehet lähtee Lappiin. Suksipussiin tai monoon kossupullo ja jos se korkkaamaton tullessa niin suksia ei olla käytettykään=) Sitä voi siis hyvin soveltaa. Se onko paitaa käytetty vai ei, ei kerro mitään. Saa sitä kuumalla seksilläkin sen paidan käytetyn ja hikisen näköiseksi kun laittaa session jälkeen sen vaikka päälleen tai miksei vaikka pidä koko session aikaa.
Mitä hemmettiä te täällä spekuloitte. Se että mies on poissaoleva, ei tarkoita sitä, että hän pettää. Voi olla, että miestä ei vaan enää kiinnosta.

Ai niin, itse tyhjennän määräajoin puhelut ja tekstarit puhelimesta. Ihan huvin vuoksi, vaikka on puhelin uusinta uutta ja kallis.
 
voiteitä
Alkuperäinen kirjoittaja samassa veneessä:
tilaa kirjallisesti hänen nimellään puhelinliittymän palveluntarjojalta, listaa 3 kuukaukaudelta. siinä näkyy kaikki numerot johon hän on soittanut. sitten katsot ne läpi ja lähetät epäilyttävimmät numerot numerotiedustelulle, niin saat liittymän haltijan nimen ja osoitteen!!
Hei ei kai mies nyt siitä kännykästä soita.

Ei ole nykyään kovin vaikeaa ostaa kakkospuhelin ja siihen prepaid, jos oikeasti haluaa jälkensä peittää.
 

Yhteistyössä