Mistä tietää että mies pettää

  • Viestiketjun aloittaja mallu65
  • Ensimmäinen viesti
jos vaistosi sanoo että jokin mättää niin..
Noh, mä lähdin miestä vakoilemaan yhdessä naisystäväni auton kanssa. Kun minullakin oli VOIMAKAS olo että jokin mättää. Mies käyttäytyi aivan niin kuin sinun mies, eli oli poissaoleva ja ajatuksissaan, miehen kännykänkin tutkin, ja sama tarina, kaikki poistettu heti.

No, mentiin vakoilemaan miestä autolla, tuli sitten ilmi että, mies oli panemassa sen exää.
Seuraava päivä heitin kissan pöydälle, ensin mies valehteli missä oli ollut..
kerroin että olen vakoillut häntä, koska outo olo, eli vaistoni jäi häiritsemään minua ja hälytyskellot soi kovaa. ( uskon aina vaistoani, se ei ikinä valehtele sinulle, usko sinäkin omaa vaistoasi ap )
No niin, sitten kun kerroin mitä olen saanut selvää niin, mies pelästyi löi ihan lukkoon, alkoi sitten pillittää. Sain kuulla mieheltä koko tarinan, että oli jo kolme kuukautta seurustellut salaa exänsä kanssa....

Lopetin suhteen, mies rukoili luokseni takaisin, kun ei se ex nainenkaan tätä miestä enää halunut, fantastic häh? ;D
 
jos vaistosi sanoo että jokin mättää niin..
Kirjoitit " Itselle kävi kerran niin, että heräsin keskellä yötä kamalaan tunteeseen, että miesystävä pettää. Ja joku intuitio se oli, koska mies oli juuri samaan aikaan ollut jyystämässä jotain muuta "

Just noin tunsin itsekin jo usein, mutta en halunut uskoa. mutta, uskoin kuitenkin vaistoani ja lähdin vakoilemaan.
Tunsin hetket kun mies oli jyssäämässä toista naista, en tiennyt ollenkaan naisen olemassaolostaan ja että mies petti mutta, vaistoni kun vaan varoitti että nyt se on jyssäämässä toista naista, sen vaan tuntee.

Kyllä ihmisen vaisto on ihmeellinen!
 
sadfafggfaafdg
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:
Ja meidän soittoporukassa oli kaveri joka soiton lopetettuaan kävi edelleen "harjoituksissa" säännöllisesti, harjoitusten laatu ja kohde oli vaan vaihtunut. Sit kerran unohti soittimensa ajatuksissaan kotiin, muija kysyi että kunka harjoitukset meni...
: )
 
sgafgadf
Alkuperäinen kirjoittaja L'oreal:
Alkuperäinen kirjoittaja Carrie___:
...varattu mies aina pyyhki soitot ja viestit. Jos on tarpeeksi ovela mies, niin hän ei talleta naisen oikeaa nimeä kännykkään vaan tallettaa sen miehen nimenä, esim Anna voi olla Arto ja Janina voi olla Jukka jne...
Joopa-joo. Ex-vaimollekin tuli aina viestejä kännykkään "Kampaamosta". Mikähän kampaamo mahtoikaan olla auki baarien sulkemisen aikaan ja minkähänlaisia karvoja siinäkin kampaamossa permanentattiin? Ihmettelen vieläkin.
:)
 
Aada
Olen ollut mieheni kanssa nyt vuoden, ei pitkä aika kun vertaa tuohon mutta silti. Alussa mieheni oli ihana, antoi kaiken huomionsa minulle eikä katsonutkaan muita naisia päin. Mutta pian kaikki muuttui,kesällä sain tietooni hänen pettäneen minua, kuulin sen sukulaiseltani, ja enhän minä tätä uskonut, mutta hän oli saanut kuvia miehestäni suutelemassa itseään reilusti vanhemman naisen kanssa erittäin intiimisti. Mieheni myönsi suutelun, ja kun kysyin olivatko he olleet sängyssä, hän vastasi vain että kyseinen nainen oli niin seksuaalisesti epämiellyttävä että miehelläni ei "ottanut eteen". Uskoin tämän ja annoin suutelun anteeksi. En kuitenkaan voinut pyyhkiä tapahtunutta mielestäni ja myönnän, että aloin tutkia hänen kännykkäänsä. Sieltä löytyi noin kolmen eri naisen lähettämiä viestejä, joissa naiset toivottivat hyvää työpäivää yms. ja kutsuivat miestäni heidän kullakseen ja rakastajakseen. Yhdessä viestissä oli tarkoin kuvailtu miten mieheni oli antanut naiselle suuseksiä ja päinvastoin ja miten he olivat harrastaneet seksiä useaan eri otteeseen. Yhdessä viestissä luki että yhdeltä naisista oli tippunut korvakoru meidän sänkyymme, ja viestissä hän kehotti miestäni etsimään sen, että "tyttöystäväsi ei löytäisi sitä". Viestejä oli yli sata, ne olivat tuoreita ja jäin kiinnikin tästä. Mieheni ei ole vieläkään myöntänyt näitä,mutta nykyään hän ei jätä kännykkäänsä sellaiseen paikkaan mistä voisin sen vahingossakin napata. Ja hän poistaa nykyään kaikki tiedot sieltä. Hän on vuoden aikana pettänyt minua noin kuuden eri naisen kanssa, ja nyt olen itse raskaana. En tiedä mitä teen, en halua lapseni isäksi pettäjää. Lisäksi nämä kaikki naiset ovat tavalla tai toisella tuttujani, ja asuvat samalla paikkakunnalla ja tulevat aina silloin tällöin vastaankin. En kestäisi, jos he tulisivat miestäni ja minua vastaan lapsen kanssa,sillä tiedän että he eivät tiedä etten minä tiedä mieheni syrjähypyistä. Naiset tietenkin pitävät minua typeränä, tai ehkä säälivätkin kun näkevät meidät perheenä. Tai ovat helpottuneita etten tiedä. Minua hävettää todella plajon, sillä äitini ja sisarukseni tietävät tästä. Itse olen suht koht hoikka ja nätti, tai niin minulle ainakin sanotaan, en edes tarvitse meikkiä yms. ja kun mieheni pettää minua vanhan, lihavan naisen kanssa, itsetuntoni romahtaa täysin. Pidä itseäni huonona ja riittämättömänä. Joskus itken öisin sängyssä kun mietin että siellä on nukkuneet monet eri naiset puhumattakaan muista touhuista. Rakastan miestäni, en ikinä pystyisi "kostamaan" hänelle enkä pettämään häntä. Mitä minun tulisi tehdä itse, en tiedä.
 
ös dlkflö
Olen ollut mieheni kanssa nyt vuoden, ei pitkä aika kun vertaa tuohon mutta silti. Alussa mieheni oli ihana, antoi kaiken huomionsa minulle eikä katsonutkaan muita naisia päin. Mutta pian kaikki muuttui,kesällä sain tietooni hänen pettäneen minua, kuulin sen sukulaiseltani, ja enhän minä tätä uskonut, mutta hän oli saanut kuvia miehestäni suutelemassa itseään reilusti vanhemman naisen kanssa erittäin intiimisti. Mieheni myönsi suutelun, ja kun kysyin olivatko he olleet sängyssä, hän vastasi vain että kyseinen nainen oli niin seksuaalisesti epämiellyttävä että miehelläni ei "ottanut eteen". Uskoin tämän ja annoin suutelun anteeksi. En kuitenkaan voinut pyyhkiä tapahtunutta mielestäni ja myönnän, että aloin tutkia hänen kännykkäänsä. Sieltä löytyi noin kolmen eri naisen lähettämiä viestejä, joissa naiset toivottivat hyvää työpäivää yms. ja kutsuivat miestäni heidän kullakseen ja rakastajakseen. Yhdessä viestissä oli tarkoin kuvailtu miten mieheni oli antanut naiselle suuseksiä ja päinvastoin ja miten he olivat harrastaneet seksiä useaan eri otteeseen. Yhdessä viestissä luki että yhdeltä naisista oli tippunut korvakoru meidän sänkyymme, ja viestissä hän kehotti miestäni etsimään sen, että "tyttöystäväsi ei löytäisi sitä". Viestejä oli yli sata, ne olivat tuoreita ja jäin kiinnikin tästä. Mieheni ei ole vieläkään myöntänyt näitä,mutta nykyään hän ei jätä kännykkäänsä sellaiseen paikkaan mistä voisin sen vahingossakin napata. Ja hän poistaa nykyään kaikki tiedot sieltä. Hän on vuoden aikana pettänyt minua noin kuuden eri naisen kanssa, ja nyt olen itse raskaana. En tiedä mitä teen, en halua lapseni isäksi pettäjää. Lisäksi nämä kaikki naiset ovat tavalla tai toisella tuttujani, ja asuvat samalla paikkakunnalla ja tulevat aina silloin tällöin vastaankin. En kestäisi, jos he tulisivat miestäni ja minua vastaan lapsen kanssa,sillä tiedän että he eivät tiedä etten minä tiedä mieheni syrjähypyistä. Naiset tietenkin pitävät minua typeränä, tai ehkä säälivätkin kun näkevät meidät perheenä. Tai ovat helpottuneita etten tiedä. Minua hävettää todella plajon, sillä äitini ja sisarukseni tietävät tästä. Itse olen suht koht hoikka ja nätti, tai niin minulle ainakin sanotaan, en edes tarvitse meikkiä yms. ja kun mieheni pettää minua vanhan, lihavan naisen kanssa, itsetuntoni romahtaa täysin. Pidä itseäni huonona ja riittämättömänä. Joskus itken öisin sängyssä kun mietin että siellä on nukkuneet monet eri naiset puhumattakaan muista touhuista. Rakastan miestäni, en ikinä pystyisi "kostamaan" hänelle enkä pettämään häntä. Mitä minun tulisi tehdä itse, en tiedä.

Voi eroa... :(
 
Viimeksi muokattu:
Aada
Olen yrittäny aiheesta mieheni kanssa keskustella asiallisesti, en mielestäni millään lailla hyökkäävästi enkä syyttävästi. Ainoa asia, miten mies on pettämistään kommentoinut, on "yksinäisyys". Kerroin hänelle, että seuraavasta pettämisestä jätän hänet välittömästi, koska jos hän on suhteessamme noin yksin, ehkä on parempi antaa hänen mennä.

Aiemmissa suihteissani mies on joskus jäänyt kiinni pettämisestä, ja olen lopettanut kaiken aina siihen. Mutta nyt se ei tunnu niin helpolta, vaikka uskon että ero olisi parempi lapsenkin kannalta, olen itse lapsena joutunut katsomaan vierestä kun isäni on pettänyt äitiäni ja voin sanoa että lapsesta on silloin huomattavasti mukavempaa jos vanhemmat eroavat, ei tarvitse tuntea sitä jännitystä ilmassa minkä tuntee siitä että vanhemmat ei voi riidellä ja pahimmassa tapauksessa ne aiheesta sitten riitelee lasten nähden.

Jos tarkkoja ollaan, eilen hänelle tuli viesti eräältä naiselta, jonka kanssa hän petti minua n. kuukausi sitten, ja nainen toivotti onnea perheenlisäyksestä. Sisällä kiehahti todella. Aamu viideltä tuli soitto eräältä toiselta naiselta (pettänyt minua tämänkin kanssa) mutta ei vastannut puhelimeen vaikka molemmat herättiin. Teeveestä tuli illalla ohjelma, jossa oli mielestäni melko epäviehättävä nainen, ja mieheni alkoi välittömästi paasaamaan, miten tuo nainen näyttää eräältä, jonka kanssa hän petti minua. Yleensä näitä viestejä ja puheluita tulee öisin, yleensä herään niihin,yleensä mieheni vastaa niihin silloin kun en "huomaa" tai hän luulee minun nukkuvan. Se satuttaa toista, todella. Miehet, miksi pitää pettää, eikö maailmassa voi tyytyä vain yhteen elämänkumppaniin, tai sitten viheltää peli reilusti ja rehellisesti poikki? Ja naiset tietysti sama juttu, jotka pettää.. Ootte aika raukkoja.
 
Elinao04lbm
Varmasti olet oikeassa. Esitä tietämätöntä ja luottavaista, niin hän ei osaa epäillä jäävänsä kiinni. Ja kun on ihan selkeä tilanne, silloinkin esitä toopea. Koska, näin saat hänet nopeimmin kiinni, eikä tarvitse kärsiä epätietoisuudessa. Nyt jo tiedät, mutta kun mieli on sellainen, että todisteet täytyy saada. Hanki ne. Näyttele toopea ja luottavaista.
 
naisen vaistolla
Alkuperäinen kirjoittaja jos vaistosi sanoo että jokin mättää niin..;10019284:
Kirjoitit " Itselle kävi kerran niin, että heräsin keskellä yötä kamalaan tunteeseen, että miesystävä pettää. Ja joku intuitio se oli, koska mies oli juuri samaan aikaan ollut jyystämässä jotain muuta "

Just noin tunsin itsekin jo usein, mutta en halunut uskoa. mutta, uskoin kuitenkin vaistoani ja lähdin vakoilemaan.
Tunsin hetket kun mies oli jyssäämässä toista naista, en tiennyt ollenkaan naisen olemassaolostaan ja että mies petti mutta, vaistoni kun vaan varoitti että nyt se on jyssäämässä toista naista, sen vaan tuntee.

Kyllä ihmisen vaisto on ihmeellinen!
Minullakin on kokemusta tästä intuitiivisesta tietämisestä. Just tuo yhtäkkinen herääminen yöllä, se tieto sävähtää pintaan. Ja osoittautuu oikeaksi...
 
ikuisestirakastunuttyttö
Hei!
Olen vielä hieman keltanokka näissä asioissa mutta kirjoitan silti. Olen seurustellut kumppanini kanssa vuoden ja menimme muuta päivä sitten kihloihin. Olen hyvin onnellinen hänen kanssaan ja rakastamme toisiamme palavasti. Seksi sujuu loistavasti ja olemme muuttamassa yhteiseen asuntoon ja puhumme tulevaisuudestamme.
Mutta..
Olen hyvin mustasukkaista sorttia. Enkä halua aina sanoa näitä asioita mitä ajattelen koska vatvon niistä aika usein hänelle. Hänellä on facebookissa monia tyttöjä kaverina ja useimmat niistä kommentoivat hänelle usein. Hän on hyvin kiltti ja sinisilmäinen mies ja ei näe asioita niin kuin minä. Epäilen aina kun hän ei ole kanssani. Se on kamalaa ja haluaisin päästä irti niistä tuntemuksista. Luotan häneen kuitenkin ja hän ei ole baarissa pyörivää sorttia, jos menemme jonnekkin menemme yhdessä. Jos hän menee kaverinsa kanssa baariin hän kertoo minulle aina illan tapahtumat ja uskon häntä. Katsomme yleensä hänen facebook viestinsä ja tekstiviestinsä hän kertoo niistä aina minulle.
Mutta epäilen silti. Pelkään aina kun kävelen kaupungilla että hän tulee vastaan toinen nainen kainalossa, tai että hän on kotonaan toisen tytön kanssa. Pelkään niin paljon. Olen selittänyt hänelle asian ja hän sanoo aina että kukaan ei voi tulla paikalleni koska hän rakastaa minua ja hän on minun ikuisesti.
Miten saan kamalat ajatukset pois mielestäni?, Onko kenelläkään kokemusta?..Kerron vielä että meitä molempia petettiin aikaisemmassa suhteessa.
kiitos!
 
Miten vain
Kerrot vähän ristiriitaisesti. Sanot että menette joka paikkaan yhdessä, mutta kuitenkin mies menee kaverinsa kanssa baariin. Miten tuon voi tulkita? Rakastumisvaihetta kestää korkeintaan kaksi vuotta ja sen jälkeen tiedät, millainen teidän suhteenne oikeasti on, tuleeko siitä kestävä rakkaustarina vai meneekö rakastuminen ohi jne. Kukaan ei pysy ikuisesti rakastuneisuuden tilassa.

Eipä noissa asioissa näitä palstoilta taida vastauksia tai hyviä ohjeita tulla, mutta helpottaahan sekin, kun kertoo asioista vaikka päiväkirjalleen.
 
klotman
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta 2 lasta. Tutustuimme kun olimme 18 ja 19 vuotiaita. Mieheni vaihtoi työpaikkaa 3 vuotta sitten ja nyt työkaverit ja urheiluharrastukset vievät 3-5 iltaa viikossa.

Asumme pienellä paikkakunalla ja luulisin että korviini olisi tullut juttuja jos iltamenot olisivat muutakin kuin lentopallo.

Mitään konkreettista näyttöä minulla ei ole uskottomuudesta, vaan tunne siitä ettei kaikki ole kunnossa. Tunnustan että olen katsonut hänen puhelimen - mutta kaikki puhelutiedot ovat aina tyhjät. Poistettu siis heti. Mieheni on poissaoleva ja ajatuksissaan. Olen kysynyt onko hänellä menossa jotain, mutta hän ei myönnä eikä kiellä.

Etsinkö sinkkupalstalta hänen profiilinsa sopivan ja katson kuka siellä on. Vai mikä neuvoksi?

Ei, otat asian puheeksi miehen kanssa. Perusteellisesti, ja kerrot omat tuntemuksesi. Ei ehkä kannata aloittaa pettämisepäilyillä.

Mietippä vähän: miltä sinusta tuntuisi jos sinua miehesi epäilisi sinua uskottomuudesta, penkoisi puhelintasi ja olisi epäluottavainen, vaikka mitään et ole tehnyt. Tuntuisiko mukavalle? No ei varmasti.

Jos mies taas on pettänyt, ainoa oikea tapa selvittää asia on kysyä häneltä. Hän joko kertoo rehellisesti tai ei kerro.

Parisuhde muttuu vuosien mittaan kuten sen osapuoletkin ihmisinä. Jos suhteesta puuttuu avoimuus ja hyvä kaveruus/ystävyys, voi väkisinkin tulla mieleen, että jotain on pielessä tai toinen pettää. Tällöinkin ainoa oikea tapa alkaa purkaa tilannetta on ottaa se puolison kanssa puheeksi.

Vaikka sinusta tuntuu jonkin olevan pielessä tai muuttunut, niin miksi epäilet juuri uskottomuutta? Onhan mahdollista, että mies on sairastunut, mutta ei halua sinulle kertoa. Hänen muissa tuttavissaan voi olla jotain dramaattista, jota ei halua tai voi kanssasi jakaa. Hän voi olla masentunut, tai pohtia avioeroa ilman että kuvioon liittyisi muita ihmisiä. Tai voi liittyäkin. Sellaisia asioita kyllä pohtii pitkään ennen kuin saa suunsa avattua. Ehkä hän haluaa muuttaa. Vaihtaa työpaikkaa. Mitä tahansa.

Eli edelleen: puhu miehellesi.
 
Viimeksi muokattu:
ansse
ikävää kun on niin että ei voi omaan mieheen ees luottaa...
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta 2 lasta. Tutustuimme kun olimme 18 ja 19 vuotiaita. Mieheni vaihtoi työpaikkaa 3 vuotta sitten ja nyt työkaverit ja urheiluharrastukset vievät 3-5 iltaa viikossa.

Asumme pienellä paikkakunalla ja luulisin että korviini olisi tullut juttuja jos iltamenot olisivat muutakin kuin lentopallo.

Mitään konkreettista näyttöä minulla ei ole uskottomuudesta, vaan tunne siitä ettei kaikki ole kunnossa. Tunnustan että olen katsonut hänen puhelimen - mutta kaikki puhelutiedot ovat aina tyhjät. Poistettu siis heti. Mieheni on poissaoleva ja ajatuksissaan. Olen kysynyt onko hänellä menossa jotain, mutta hän ei myönnä eikä kiellä.

Etsinkö sinkkupalstalta hänen profiilinsa sopivan ja katson kuka siellä on. Vai mikä neuvoksi?
 
Viimeksi muokattu:
ansse
mulle on tosiaankin käynnyt elämässä niin paljon kaiken laista... monesti sanotaan että molemissa on syy jne... mut ei se aina pidä paikkaansa... mä nytkin elän ihmisen kans oon ollu sen kaa kohta 2 vuotta mut jostain syystä en oikeen ole siihen alustavastikkaan luottannut ja tää on kyl mun ensimmäinen suhde elämässä että en luota ihmiseen. mul itelläni on 2 aikuista lasta ja hänel ei oo yhtään. kyl sen omasta kaverista vaistoaa millonka nyt on jotain . ihminen mököttelee yksinään ja tuijottelee teksti kanavaa ettei vaan tarvi toisen kaa puhua mistään ny kyl se tuntuu niinku että jotain puuttuu.. en mä tiedä miks mä oikeestaan pelkään sen lähtemistä pois mun luonta jos se menee vaik kauppaan ni mä heti meen jotenkin niinku panikkiin et ei elä mee mä tuun kans jne... mut ei semmostakaa jaksa kauvaa aikaa mä oon oikeesti siihen jo väsynny. se kai sit tekee ku kerran ku olin menos töihin kysyin silt ihan huvikseen et ootko sä lähös jonnekin ni se vastas et en oo.. ok no mä menin töihin mä ku tulin takas ni se oli lähtenny kirjotti mul vaan lapun et joo mä oon lähtenny jne... kyl mä rupesin miettii ku meillä ei ollu mitään riitaa eikä mitää sitä ennen . niin mä oon sen jälestä olemaan niin että en ole luottannu siihen. ehkä mun vaisto on oikeessa siks tää asia vaan niinku sotii .. mitä mä tekisin että tää niinku sais oman paikkasa...tää kaikki touhu... auttakaa mua viisaammat.t.ansse
Minullakin on kokemusta tästä intuitiivisesta tietämisestä. Just tuo yhtäkkinen herääminen yöllä, se tieto sävähtää pintaan. Ja osoittautuu oikeaksi...
 
Viimeksi muokattu:
Uskollisina toisille,
Naisena en ymmärrä sellaisia naisia, jotka ovat heti sänkyyn menossa tietämättä mitä tekee. Nuorena jo päätin, että ukkomiehiin en koskaan sotkeennu ja se on pitänyt.
Etsin vapaata miestä joka on uskollinen puolisolleen ja nain se on molemmilla pitänyt.
Kyllä sen vaistoaa ja tietää toisesta miten käyttäytyy.
Jos mies ei kotona pysty sexiin, eikä kiinnosta, tai on poissaoleva ja menot ja elämä ovat sitä sun tätä. Kyllä nainen sen tietää ja jos ei tiedä niin kysyy ja pakottaa kertomaan mikä miestä vaivaa ja mistä tämä kaikki johtuu.
Pettäjämies on huono kumppani, uskollisuus on tärkeää
Lapsethan aina ovat kärsimässä vanhempien toilailuista, kun eivät osaa muuta kuin alapäällä ajatella.
Järkeä olis hyvä käyttää näissä asioissa hyvissä ajoin ja luvata uskollisuutta toisilleen kunnes kuolema heidät erottaa.
Kuinka paljon surua toiset, kolmannet .... jne naiset tuottavat pienille lapsille, joilta koti on säretty ja ovat siihen osasyyllisiä. Syyllisiä ovat pettäjät ja siihen osallistujat.
Minä naisena en voi tehdä toiselle naiselle niin, että ottaisin hänen miehensä.
Antakaa naimisissa olevien elää rauhassa ja rakastaa toisiansa sekä lapsiaan.
 
jossuaki
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta 2 lasta. Tutustuimme kun olimme 18 ja 19 vuotiaita. Mieheni vaihtoi työpaikkaa 3 vuotta sitten ja nyt työkaverit ja urheiluharrastukset vievät 3-5 iltaa viikossa.

Asumme pienellä paikkakunalla ja luulisin että korviini olisi tullut juttuja jos iltamenot olisivat muutakin kuin lentopallo.

Mitään konkreettista näyttöä minulla ei ole uskottomuudesta, vaan tunne siitä ettei kaikki ole kunnossa. Tunnustan että olen katsonut hänen puhelimen - mutta kaikki puhelutiedot ovat aina tyhjät. Poistettu siis heti. Mieheni on poissaoleva ja ajatuksissaan. Olen kysynyt onko hänellä menossa jotain, mutta hän ei myönnä eikä kiellä.

Etsinkö sinkkupalstalta hänen profiilinsa sopivan ja katson kuka siellä on. Vai mikä neuvoksi?
Pilaako avioliitto aivotoiminnan?

Jos ei luota mieheensä on asiasta puhuttava miehen eikä muiden kyläläisten kanssa.

Jos mies kertoo pettävänsä sitten hän pettää. Siitä sen tietää.

Jos mies kiistää, sitten se on luottamusasia luottaako mieheen. Jos ei voi luottaa on sitten itsekseen mietittävä voiko sillä tavalla elää. Jos ei luota on ehkä parempi ottaa pesäero ja laittaa oma pääkoppa kuntoon.

Avioliiton voi pilata kyttäämällä miestä ja tenttamalla miestä. Se on paras keino. Sellainen on epäoikeudenmukaista sitä kohtaan joka oikeasti ei petä. Puhelinten kyttääminen on yksi törkeintä millä osoittaa epäluottamuksnsa kenties väärin perustein. Varmaan mies juuri siksi tyhjentääkin puhelimensa, koska kokee inhottavana tuollaisen kyttäämisen.

Aviopuolisoilla voi olla erilaisia sitä joidenkin asioiden tilapäiseen salailuun. Ne ei ole automaattisesti pettämistä.

Onko pettäminen pahinta mitä aviopuolisoltasi odotat? Minusta pahempaa on kun mies harjoittaa rikollista toimintaa. Kun viranomaiset alkaa penkoa miehen elämää, se sotkee myös puolison ja lasten elämän, ja ihmisoikeudet. Silloin toivoo että salailun takana olisikin ollut vain toinen nainen. Kun mies menettää tulonsa ja omaisuutensa oman idioottimaisuutensa takia, siinä menetää myös perhe omaisuuttaan ja joutuu aloittamaan elämänsä alusta.
 
Viimeksi muokattu:
surusilmä
Voihan olla,että mies pitää vain itsestäänselvänä vaimoa,mutta on väärin olla noin paljon poissa kotoa.Ei kannattaisi olla niin varma,että toinen jaksaa loputtomiin odottaa.
Meillä on 30 v.avioliittoa takana.Mies yhtäkkiä vetäytyi omiin oloihinsa eikä nykyään enää vastaa edes halaukseen muusta puhumattakaan.Hoitaa kuntoaan vimmatusti ja ilahtuu aina kun pääsee kotoa pois.Alkaa olla kiusallista asua yhdessä,en vain pääse vielä pois koska minulla ei ole tuloja.Myöhemmin on kyllä mahdollista erotakin jos myymme asuntomme.Muuten mies on tosi kiva,mutta suhde ei tunnu enää avioliitolta.Mies on täysin kyvytön puhumaan mitään tunteisiin liittyvää,on sanonut ,että ihmissuhteen voi korvata harrastuksellakin.Minä en oikein jaksaisi elää näin.Nuorempana oli kerran samanlainen tilanne,että mies vetäytyi hankalassa elämäntilanteessa,mutta silloin sain puhumalla tilanteen paranemaan.Nyt vanhana ei enää oikein jaksaisi.Kieltää tiukasti toisen naisen olemassaolon enkä oikein usko_On lähdössä ulkomaille muutamaksi päiväksi aivan intona ja minä olen hermoraunio kun en oikein luota.Saapi nähdä miten tässä käy.
 
Epäilijä1
Mitä tarkottaa, ukko ottaa aamulla heti herättyään puhelimen mukaan suihkuun ja poistaa sieltä muutenki kaikki puhelut ja tekstarit, joo oon salaa kattonu , se ehkä väärin. Mut epäilyttää tosi vahvasti et jotaa takana... On salamyhkänen puhelimensa ja netin suhteen?
 
on se
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä1;11141490:
Mitä tarkottaa, ukko ottaa aamulla heti herättyään puhelimen mukaan suihkuun ja poistaa sieltä muutenki kaikki puhelut ja tekstarit, joo oon salaa kattonu , se ehkä väärin. Mut epäilyttää tosi vahvasti et jotaa takana... On salamyhkänen puhelimensa ja netin suhteen?
Siellä joku nainen on tietoisesti varatun ukon kintereillä, sinkkujakin olisi kai saatavilla, mutta siinä ei ole jännitystä, eikä pääse mitään tuhoamaan.

Sinkkujenkin pitäisi alkaa käyttämään sormusta ja olla vähän vaikeammin tavoitettavissa puhelimella, eikä ainakaan soitella pitkiä puheluita, päivittäin.
 
Siinä
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä1;11141490:
Mitä tarkottaa, ukko ottaa aamulla heti herättyään puhelimen mukaan suihkuun ja poistaa sieltä muutenki kaikki puhelut ja tekstarit, joo oon salaa kattonu , se ehkä väärin. Mut epäilyttää tosi vahvasti et jotaa takana... On salamyhkänen puhelimensa ja netin suhteen?
Mitä jos ilmoitat isännälle vaan että pidetäänkö sinkku tauko. Lähdet matkalle ja unohdat koko ukon.
Monella on profiili tuolla sinkkupalstalla. Itse hain seuraa ja miestä joista 12 vast. 7 oli varatun viestejä 3 hullua ja loput ei vaan natsannut.
Ihan epätoivoisiako nuo äijät ovat suhteissaan ??

Jos on vaikeaa suhteessa mitä sitä vääntämään kun eroonkin pääsee. Loppu lausumana voit sanoa että ei tarvitse suotta enää puhelintaan suihkuttaa kun et ole kuvioissa.
 
Kultakutri
Hahaha

Jos epäile niin kysy - eihän se noin mene! Jokaikinen pelimies kieltää ettei mitään ole ollut ja että kysyjä eli vaimo on vallan vinksahtanut. Hyökkäyshän on paras puolustus.

Ja että jos epäilee ja kysyy ja mies kieltää niin se on sitten luottamuskysymys. hahaha
Kuten edellä. Jokaikinen pettäjä kieltää ja jos siihen vastaukseen tyytyy ja "luottaa" niin sinisilmäinen on.

Naisen pitää olla järkevä. Jos epäilee, on mietittävä voiko jatkaa jos mies tosiaan pettää vai onko ero edessä. Jos on sitä sorttia että ero tulisi on hankittava todisteet. Muuten se venkoilu jatkuu ja jatkuu.

Jos tyytyy miehen vakuutuksiin uskollisuudesta niin sitten pitää elää sen asian kanssa, eikä jankuttaa.

Valintakysymys.

Paras hetki kännykän ja prepaidin ratsaamiseen on kun mies ei ole skarpeimmillaan, eli on kännissä tai väsynyt. Muutenhan ne toosat on lukittu ja viestit poistettu.

Ei siihen "todisteiden" etsintään ihmeellisiä taitoja vaadita. Mutta vain siten päästään puhumaan asiaa eikä palturia.
 
Gaby
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä1;11141490:
Mitä tarkottaa, ukko ottaa aamulla heti herättyään puhelimen mukaan suihkuun ja poistaa sieltä muutenki kaikki puhelut ja tekstarit, joo oon salaa kattonu , se ehkä väärin. Mut epäilyttää tosi vahvasti et jotaa takana... On salamyhkänen puhelimensa ja netin suhteen?
Ei pienintäkään epäilystä! Miehelläsi on toinen nainen.
Itse petin miestäni ja käyttäydyin tarkalleen kuvaamallasi tavalla.
 
PETETTY!
Olemme olleet naimisissa 20 vuotta 2 lasta. Tutustuimme kun olimme 18 ja 19 vuotiaita. Mieheni vaihtoi työpaikkaa 3 vuotta sitten ja nyt työkaverit ja urheiluharrastukset vievät 3-5 iltaa viikossa.

Asumme pienellä paikkakunalla ja luulisin että korviini olisi tullut juttuja jos iltamenot olisivat muutakin kuin lentopallo.

Mitään konkreettista näyttöä minulla ei ole uskottomuudesta, vaan tunne siitä ettei kaikki ole kunnossa. Tunnustan että olen katsonut hänen puhelimen - mutta kaikki puhelutiedot ovat aina tyhjät. Poistettu siis heti. Mieheni on poissaoleva ja ajatuksissaan. Olen kysynyt onko hänellä menossa jotain, mutta hän ei myönnä eikä kiellä.

Etsinkö sinkkupalstalta hänen profiilinsa sopivan ja katson kuka siellä on. Vai mikä neuvoksi?






Nama kuvailemasi asiat joita miehesi yhta akkia on alkanut tekemaan, voin 100% sanoa etta han pettaa sinua! Jos miehela on yhta akkia harrastuksia niin paljon etta kotona tuskin on aikaa kaanahtaa, tai viestit puhelimesta taytyy pyyhkia yli,tai menee paiva kausia etta mies on halukas sexiin!!! LAITA HALYTYS VALOT PALAMAAN! Varma tapaus. ON mulla kokemusta!
Mieshan ei tule sinulle myontamaan mitaan! On kokemusta!
Ainoa keino lopilta kuin minullakin oli, etta laitoin autoon aanitys laitteen, mika voi aanittaa kaikki puhelin keskustelut tunti tolkulla.( ja myos kaikki muut tapahtumat) On saatavana electroniikka kaupoista, ilman yksityis etsivia!Tee nain saat varmuuden ilman, etta sinut huomataan!
Mita sen jalkeen jos saat miehesi kiinni!!? Mieti rauhassa mita sina haluat tehda?? Haluatko lopettaa suhteen eroon, vai taisteletko avioliiytosi puolesta!
Mina olen paattanyt taistella avioliittoni puolesta! Minka takia antaisin toiselle naiselle mieheni, jota viela rakastan! Suurin osa miehista pettaa aviovaimoa jossain vaiheessa elamaa!
 
Viimeksi muokattu:
Mies ei ole tavara
"Mita sen jalkeen jos saat miehesi kiinni!!? Mieti rauhassa mita sina haluat tehda?? Haluatko lopettaa suhteen eroon, vai taisteletko avioliiytosi puolesta!
Mina olen paattanyt taistella avioliittoni puolesta! Minka takia antaisin toiselle naiselle mieheni, jota viela rakastan! Suurin osa miehista pettaa aviovaimoa jossain vaiheessa elamaa![/QUOTE]"

Eiköhän asia apn suhteen ole jo selvä kun siitä kirjoituksesta on aikaa neljä vuotta. Ihmettelen tuota kommenttiasi :"Miksi antaisin toiselle naiselle mieheni..." eikö mihelläsi ole asiaan mitään sanottavaa vai onko miehesi kuin narussa talutettava pässi ilman omia toiveita tai haluja? Vaikka sinä rakastaisit kuinka niin jos miehesi tunteet sinua kohtaan ovat loppuneet, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi jäädä roikkumaan huonoon parisuhteeseenne? Vain sinun vuoksesiko ? Meillä ihmisillä (miehilläkin) on oikeutemme elää tätä elämää niin ettei sitä tävitse katua ja todeta muumioituneena, että tämäkö oli minun elämäni. Enhän minä näin halunnut elää.
Sitäpaitsi jos nyt saat vieroitettua tuon kaamean miestäsi viekoittelevan naisen niin voin vaikka vannoa, että uusi odottaa jo seuraavalla oksalla. Mitä tiukemmalla ottella miestäsi yrität hallita ja kontrolloida sitä enemmän työnnät häntä pois luotasi. Tiedän kokemuksesta mistä puhun.
 

Yhteistyössä