Mistä tietää, jos mies kaipaa?

  • Viestiketjun aloittaja napla1
  • Ensimmäinen viesti
napla1
Eräs heikko ilta, kun ikävoin sinua, halusin kirjoittaa sinulle tekstiviestin. Halusin selvittää välimme. Mutta et ymmärtänyt mitä kirjoitin. Jätin asian siihen. Viikko myöhemmin ystäväni soitti. Tasan seuraavana päivänä kun olin nähnyt sinusta taas unta. Unta jossa syleilit minua. Hän kertoi miten oli nähnyt sinut keskiviikko-iltana baarissa, hirveässä kännissä. Lopulta minun ystäväni oli ottanut sinut luokseen yöksi. Olit mennyt. En tiedä mitä olisin tuntenut kun kuulin sen. Vihaa? Ei. Ensimmäinen kysymys mielessäni oli huoli. Huoli onko sinulla kaikki hyvin, koska ihminen johon tutustuin, ei halunnut olla kännissä ja sekoilla. Katsoin kalenteriani, lähetettyjä viestejä. Se ilta oli ollut sama, jolloin laitoin sinulle viestin.



Hän sanoi minulle usein puolen vuoden ajan, ettei halua sekoilla naisten kanssa ja varsinkaan kännissä...Janyt kuitenkin teki noin ja tiesi minun olevan sen naisen ystävä.
Hän oli maininnut jotain minusta. Että oon huippu muija tai jtn..


Haluaako mies vain satuttaa minua?
Voiko olla että mies joi takiani?
Voiko olla että mies kaipaa minua?


...ystäväni ainakin tökkäsi puukolla.
 
Varjotar
Tiedäthän sen, ettet enää luottaa voi. Et luottaa voi siihen, joka sinut kerran petti. Sillä silloin pettäisit vain itseäsi. Mies, joka toisen kanssa pelehtii, vaikka sinulle muuta vannoo, on pelkkä valhe itsekin. Ei hän kaipaa eikä juo vuoksesi. Hän on antanut ymmärtää itsestään muuta, kuin sitten onkaan. Joten unohda molemmat, niin et satuta enää itseäsi.
 
napla1
Taidan olla aika sinisilmäinen, liianen kiltti ja hyväuskoinen, koska en vain haluaisi uskoa ihmisistä aina pahaa... Ja kun tämä mies painotti koko suhteen ajan että hän on tullut niin monesti petetyksi ja ei kestä ihmisten epäaitoutta. Ja nyt kaikki ne sanat muutui suorastaan taikinaksi. Anteeksi muuten en maininnut että olen miehen kanssa eronnut...

En voi silti päästää huolestani. Koska jos hän on kuitenkin se ihminen johon tutustuin, kaikki ei ole nyt hyvin.


mitä ystävään tulee....siihen joka tasan tarkkaan on aina tiennyt miten helvtisti tuota miestä olen rakastanut. Hänelle en osaa sanoa mitään muuta kuin että en voi olla juuri tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä jotka satuttaa toisia noin.


Kiitos vastauksista!!
 
oikolukija
Tiedäthän sen, ettet enää luottaa voi. Et luottaa voi siihen, joka sinut kerran petti. Sillä silloin pettäisit vain itseäsi. Mies, joka toisen kanssa pelehtii, vaikka sinulle muuta vannoo, on pelkkä valhe itsekin. Ei hän kaipaa eikä juo vuoksesi. Hän on antanut ymmärtää itsestään muuta, kuin sitten onkaan. Joten unohda molemmat, niin et satuta enää itseäsi.

Tiedäthän sen, ettet enää luottaa voi.
Et luottaa voi, joka sinut kerran petti.
Sä silloin itseäsi pettäisit vain.

Mies, joka toisen kanssa pelehtii,
vaikka sinulle muuta vannoo,
on pelkkä valhe itsekin.

Ei kaipaa hän, ei juo vuoksesi,
toisen kuvan itsestään on sulle luonut
kuin totuutensa esiin tuonut.

Unohda siis molemmat,
ettet satuttaisi enää itseäsi.

(anteeksi varjotar)
 
Viimeksi muokattu:
no
Ehkä ap;n tunteellisuuden huomioon ottaen miehen käytös on liikaa hänelle. Nyt sitten painolastina on vielä "petos", joka pitäisi käsitellä. Suora kysymys miehelle olisi nyt paikallaan, niin tietäisit missä mennään.
 
Varjotar
Ihan tarkoituksella on tollai kirjoitettu. Tekee sanoman tehokkaammaksi.
Ihmiset on käsittämättömän kaksinaamaisia ja moraalittomia.
Ensin ollaan niin kultakuorista, mutta annas olla, ei mee päivääkään, ettei jo valheet lentäis.
Nyt kiireen vilkkaa pistät stopin sille pelleilylle!!
 
Peltomies
Missä mennään? Mies on halunut erota, koska hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Ei siinä mitkään kyselyt, missä mennään, auta. Unohda siis koko juttu ja mies. Ja vielä, miehen käytös on ihan sopivaa poikamiehelle ja hän saa panna kenen kanssa haluaa. Mitä sinä häntä enää vahdit.
 
kamalan
Alkuperäinen kirjoittaja en voi tietää;10717821:
Kirjoitit kauniisti runomittaan, en voi tietää vastauksia, ehkä pitää sinusta. Mutta ystävästäsi sanoit oikein.

mielestäni tuo ei ole mitään kaunista, olla riippuvainen jostakin tyypistä ja kaiken päälle alkaa runoilla vielä tuollaisesta mokomasta tyypistä pöh...

mitä se sanoo naisesta? " en voi elää ilman jotakin miestä, olkoot tyyppi kuinka kusipää tahansa, rakastan sitä miestä silti... blaaah...

Käyttäkää joskus järkeänne naiset, lopettakaa olla tuollaisia emotional chicken miesten suhteen, kun tajuatte tuon niin ette kaipaa enää ketään miestä joka kohtelee teitä huonosti!

so long girls!
 
M82.....
Edellinen kirjoittajan viesti oli aika epäasiallinen ja yleistävä. Kirjoittava alkoi puhumaan ap:n miehestä m*lkkuna vaikka ap ei sellaisesta mitään maininnut. Mies voi olla hyväkäytöksinen kunnon mies. Näyttää suurin ongelma olevan se että mies ei ole jostain syystä ole ollut valmis vakavaan suhteeseen eikä pysty selvittämään asioitaan naisen kanssa.

Se on sinänsä harmi jos mies on toiminnallaan satuttanut ap:ta. Tuskin on kovin paljoa ajatellut kun on mennyt ap kaverin luokse. Kai se mies on ajatellut että kun on kerran "vapaa" niin ei sillä ole väliä kenen luokse sitä menee nukkumaan illan päätteeksi. Toisaalta täytyy todeta että miehellä on varmasti jonkinlaisia tunteita ap:tä kohtaan jos on kerran mennyt kehumaan häntä. Muutenhan mies olisi puhunut ap:sta huomattavasti neutraalimmisti.
 

Yhteistyössä