Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä tietää onko isoluinen?

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä sika, 17.07.2017.

1. sika Vierailija

Olen 15-vuotias tyttö, 170 cm pitkä ja painan 50 kiloa. Vaikka painan aika vähän, näytän silti todella isolta moniin muihin verrattuna. Mun hartioiden leveys on 38 cm, onko se liian iso? Rinnanympärys 84 cm, vyötärö 58 cm ja lantio 90 cm. Reidet ovat valtavat, ne eivät pienene vaikka olen laihduttanut ja liikun paljon. Kädet ja jalat ovat aika isot, ja luin joskus jotain keskustelua ympärysmitoista ja siellä sanottiin, että jos ranne on yli 15 cm, on isoluinen. Mun ranteet on juuri sen 15 cm, mutta eivät näytä mitenkään isoilta. Taitavat kuitenkin olla. Haluaisin olla siro, mutta se ei taida onnistua jos luut on näin valtavat. . . Kertokaa rehellisesti, olenko isoluinen vai en? Ja mitä liikuntaa kannattaa harrastaa jotta tulisi sirommaksi?

2. sika Vierailija

3. Aikanaan iso Vierailija

Et ole liian iso missään nimessä! Olet taatusti siro, äläkä missääm tapauksessa enää yhtään laihduta. Keskity johonkin muuhun asiaan. Jos koko vielä vaivaa sinua, yritä puhua asiasta jollekin.

Olin sinun ikäisenäsi, 15 vuotta sitten päätä pidempi ystäviäni, ja 20 kiloa painavampi. Pahalta tuntui. En ymmärtänyt, että paino ei vertaudu suoraan eri kokoisten ihmisten välillä. Tunsin itseni isoksi ja rumaksi. Todellisuudessa olin kaunis, hoikka ja upea naisenalku, mutta ymmärsin tämän vasta vuosia myöhemmin. Ja painoin 10 kiloa enemmän kuin sinä, samanpituinen. :)

Älä murehdi enää!

4. Entinen nuori Vierailija

Olen ihan samaa mieltä. Ap luettelee suorastaan minimaalisa mittoja, joten hänellä on varmaan montakin kadehtijaa kaveri- ja koulutovereissaan. Ei grammaakaan saa laihduttaa, muutoin hän on alipainoinen ja se käy todellakin terveyden päälle, kehitys ja hormonitoiminta alkavat häiriintyä. Ole onnellinen ja iloinen nuori tyttö, sillä reipas olemus on paljon tärkeämpi kuin liika itsensä tuijottelu ja vikojen etsiminen. Katsele ympärillesi, ihmiset hyväksytään erilaisuuksineen, ei mittojen mukaan.

Testaa, mitä persoonallisuustyyppiä edustat: punaista, keltaista, vihreää vai sinistä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri