Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä tietää sopiiko mustat hiukset?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä värikysymys, 08.10.2011.

1. Vieras Vierailija

Viestini sisältö pähkinänkuoressa siis oli: Onhan meillä skandinaavisia naisia, joille musta tukka sopii: Satu Tuomisto, Tarja Turunen, Noora Hautakangas, Sara Siepillä oli aluksi ja hyvin sopi.

Siis korkeuseroja pitää olla naamataulussa tai nenässä näyttävyyttä niin heti sopii musta myös suomalaiselle.

Ja se ruskeemmalle ihollekin sopii hyvin, sillä ei tarkotettu mitään väkisin rusketettua hei kateelliset. Sillä tarkoitetaan sitä, että suomalaisistakin osalla iho ruskettuu helpommin eikä pala ja juuri tällaisille musta hiusväri sopii.

2. aaafgh Vierailija

Miten ihmeessä hopeashampoo auttaisi vihretävään tukkaan? Vihertävään hiukseen auttaa punaiset sävytteet, punainen kun on vihreän vastaväri. Lilat hopeashampoot vaikuttavat keltaiseen päähän, siniset oranssiin päähän

3. Anhe Vierailija

Ja täällä Treella paikalliset Halpahallit myyvät hyllyt tyhjiksi kusenkeltaista mikäli katukuvasta voi jotain päätellä.

Toki lähiöpunainen myös on suosittu, musta ei ehkä niinkään."

Samaa mieltä kanssasi
    t. toinen Trelainen

Ps. itselläni on tummanruskeaksi värjätty hiuksisto, ja näyttää hyvältä ts. luonnolliselta; kulmani ja ripseni ovat tummat luonnostaan. Aivan vaaleille tumma/musta väri ei sovi.

4. liiakseenkokenut Vierailija

okei eli mä oon tätä mieltä, että jokaisella on oma mielipiteensä asiasta sopiiko vai ei.
    Ja tottahan se on että monelle suomalaiselle naiselle ei mustat sovi. Tosin ittelläni on mustat hiukset (oikea hiusten väri platinablondi) mistä vi päätellä sen että omistan myös todella vaaleat kulmat , ja ihon. En käytä ruskettavaa , en solariumia enkä muuta vastaavaa ainoihin meikkeihini kuuluukin kulma kynä, ripsiväri ja eyeliner. Omasta mielestä näytän luonnolliselta ja mielestäni musta sopii paremmin kuin vaalei taikka ruskea.
    Mutta asiaan. Itse suosin tätä keinoia, että naiset jotka ovat kiinnostuneet värjäämään mustiksi ja epäilevät sitä, niin kokeilkaa tätä että (jos päänahkasi kestää useampaa värjäystä) ostatte ruskean värin, parin viikon päästä vähän ruskeamman ja jos tykkäätte kokeilkaa todella tummanruskeaa ja sen jälkee antakaa värin haalistua pois ja miettikää kumpi oli parempi vaalea vai viellä sitäkin tummenpi ? jos tummenpi niin kauppaan ja musta hiusväri mukaan !

5. Loudness Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Mistähän olet tuon lukenut? Tottakai väri aina haalistuu, mutta myös hiusten luonnollinen väri muuttuu auringossa.

Hopeashampoo ei ole kuluttava käsittely eikä myöskään auta vihertävyyteen, jos hiukset muuttuvat klooriveden takia vihertäviksi (joka voi tapahtua luonnonvaaleillekin), siihen auttaa syväpuhdistava shampoo.

(kiva korjailla vahingoniloisena väärin menneitä tiedotteita ;))
    (ei vaiskaan ;))

6. Mustathiukset Vierailija

Todennökösest ei sovi jos näytät ihan perus suomalaiselta naiselta mut jos on muutenkii tosi ulkomaalaiset piirteet nii vois sopii tosi hyvin! :)

7. Maijaliisa Vierailija

Entisenä kampaajana haluaisin sanoa, että keskustelusta on unohtunut sellainen seikka, että aidosti tummat hiukset ovat yleensä aina paljon paksummat ja karkeammat, kuin suomalaisten tyypillinen ohut ja hailakka hiuslaatu.

Ohuiden vaaleiden hiusten värjääminen tummiksi on yleensä virhe ja lopputulos voi olla onnettoman ja epäluonnollisen näköinen.

Suomessa on tietysti myös aidosti tumma- ja paksutukkaisia ihmisiä, joita tämä ei koske. Mutta ehkä vain noin 1/10 ihmisistä.

9/10 suomalaisista sopivat vaaleammat sävyt paljon paremmin, kuin tummat.

8. Mustatukka Vierailija

Moi. Oon kokonaan suomalainen, ja mun mielestä se riittää, että ihminen itse pitää siitä, jne. En suosittele kellekkään kysymään toisten mielipiteitä, kosma jokanen varmasti osaa tästä tehdä oman päätöksensä. Toki se riippuu muutenkin, et millane sun alkuperäne tukan sävy on, pituus, jne. Ja ok, me poh.maalaiset olemme vähän sellaisia kelpeita, jne. Mut kun mielest jokane kuitenki päättää millä värjää ledansa.
    Muitten mielipiteistö ei tarvii välittää. Jos ovat kauheat heidän mielestä, eikä sovi nii siitä vaan. Värjäö jo itte oot varma että haluat, ja sun päätös siitä et sopiiks sun mielest sulle on tärkeintä.

Kiitos, olen puhunut!

9. kysyjääädd Vierailija

Heii , olen tässä miettinyt mustien hiuksien värjäystä . Olen siis luonnostaan blondi ja mietin että jos värjäisi jollain hyvällä sävytteellä ! Mutta ensinnäkin mikä sävyte olisi tarpeaksi hyvä . Haluisin kokeilla olla mustilla hiuksilla 7-30 päivää joten sävytteen ei tarvitse olla kauhean kestävä ! Mietin tässä eniten että jos värjää jollain sävytteellä itse niin lähteekö musta väri blondista kokonaan pois ! En ole ennen värjännyt hiuksia kuin siniseksi sävytteellä , lähti melkein heti . Haluaisin tietää että tummentuuko vaalea blondi mustasta sävytteestä ! Ja mikä olisi hyvä sävyte ? Eli siis en kysy että tarttuuko väri vaan sitä että kun koko väri on lähtenyt ja olen taaa blondi niin tummentuuko blondini mukana hieman tummemmaksi vai lähteekö sävyte edes hyvin !!!! Anteeksi etten ole tietoinen , olen aika kokematon värjääjä .

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri