Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä voisin löytää sinut?

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 01.10.2018.

1. vierailija Vierailija

Olen tässä pitkään etsinyt miestä rinnalle mutta näköjään en tule sellaista löytämään. Joillakin on parempi onni näiden rakkaus asioiden kanssa. Niin epäreilua.

2. vierailija Vierailija

Kerrohan toki enemmän itsestäsi niin se sopiva mies voi saada mahdollisuuden löytää sinut. Kyllä vakka kantensa valitsee, itse olen löytänyt jo omani.

3. vierailija Vierailija

Olen rauhallinen ja kotona viihtyvää tyyppiä. Pidän ulkoilusta ja rauhallisista jutuista. Tykkään leipomisesta ja ruoanlaitosta. Musiikki kiinnostaa myös. Yritän ulkoilla päivittäin. Olisi niin mukava tehdä asioita toisen kanssa yhdessä. Pidän myös luonnosta.

4. vierailija Vierailija

Nyt kuulostaa jo paljon paremmalta. Kerrohan vielä ikäsi tai vähintään se mistä ikähaarukasta toivoisit miehen löytyvän. Annan sivuilla on horoskooppi merkkien yhteensopivuudet eri näkökulmista edustettuna, kokeile myös sitä kertomalla oma horoskooppisi, kukapa tietää tärppäisikö oikeanlainen horoskoopin avustamana. Luonto ja kävelyretket ovat rauhallisemmalle varmasti hyvä tie alkaa tutustuun,luonnossa kävellessä juttu alkaa Luistaa eikä hiljaisetkaan hetket hämmennä . Pidän peukkua puolestasi.

5. vierailija Vierailija

Miten olet yrittänyt etsiä miestä? Ei ne kotoa tule hakemaan. Myös epätoivoinen asenne on karkoittava piirre. Yritä elää omaa elämääsi täysillä, tee mielenkiintoisia asioita ja liiku sellaisissa paikoissa, joissa voisit törmätä oman henkisiisi ihmisiin. Listaa kaikki asiat, mitä toivot mieheltäsi niin kyllä toiveeseesi vastataan.

Itse olen myös pitkään ollut yksin ja välillä kärsin siitä, että kävelin yksin metsässä, kun olisi ollut niin kiva jakaa esim. syksyisen ruskan ilo toisen kanssa. Löysin kuitenkin täydellisen kumppanin baarista, vaikka en ikinä uskonut sen olevan mahdollista.

Tiedän, ettei se ole helppoa ja tänä päivänä ihmisillä ei ole kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä tutustua toiseen. Mielestäni tärkeintä on, että tiedät mitä haluat ja yrität vaan elää omaa elämääsi onnellisena avoimin silmin. Toivottavasti tästä on sinulle hyötyä, toivon sinulle kaikkea hyvää!

6. vierailija Vierailija

Edellinen kirjoitti totta ettei kotoa mies tulle hakemaan,vaikka varmasti niinkin on tapahtunut, mutta epätoivolla karkoittaa senkin miehen joka kotoa hakisi, Kun olet positiivinen oma itsesi ja hymykin etsiytyy suupieliin niin silloin sinua uskalletaan lähestyä, aloittaa keskustelua. Yllytin sinua aiemmin kertomaan itsestäsi enemmän, yksi tie on löytää oma kultasi netistä, toinen tapa on kiinnostava harrastus jonka parissa on miehiä ja naisia, myös sinkkuja. Baarit ovat haastavinta kun pitäisi jaksaa hillua yöllä tehden vaikutusta silmät ristissä pää jumissa. Vaikka olisit helposti lähestyttävä niin se ei tarkoita sitä että sinun tarvitsisi laskea ripaa, tutustu ja anna muidenkin tutustua sinuun, kyllä se oikea mies sinulle löytyy , jos jänskättää niin avaa sydäntäsi kirjoittamalla.

7. vierailija Vierailija

Tiedän tunteen. Itse yrittänyt välillä liikaakin etsiä. Se on niin totta että pitäisi osata nauttia elämästä niin ehkä todennäköisemmin tapaa jonkun kun sitä vähiten odottaa!Yksi mitä voin lämpimästi suositella on tanssiminen..mikäli sulla mielenkiintoa kyseiseen..eri lajeja on valtavasti ja siinä tapaa jatkuvasti uusia ihmisiä...Itse aloittanut reilu vuosi sitten kursseilla käymisen ja sitä myöten lavoilla ja voi kun on ollut ihanaa

8. vierailija Vierailija

Niin ja tuli mieleen, että hanki koira. Siitä tulee paljon myös sisältöä omaan elämään ja koiran avulla on helpompi tehdä tuttavuutta. On koirapuistot, lenkit ja mitä kaikkea koirien kanssa voi harrastaa. Niissä piireissä saattaa olla enemmän naisia, mutta sitä ei koskaan tiedä, missä sen oikean tapaa. Enkä tiedä, oletko nainen vai mies ja etsitkö miestä vai naista.

Älä vaivu epätoivoon! Koira on myös mitä mainioin tassuterapeutti, joka kyllä nostaa sellaisesta suosta ylös omalla iloisuudellaan ja innollaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri