Hae Anna.fi-sivustolta

Mistä ystäviä

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä tervetuloa elämään, 16.11.2018.

1. Minäkin olen tehnyt työtä yli 45 vuotta ja siinä rumbassa mies sairastui heti alkuunsa, ja minä jäin sitten yksin hoitamaan koko huushollia, täydet työpäivät ja vaativat kuului kuvaan, lapset kasvatin, kaikki tutut jäi pientareelle, nyt ei ole ketään kuin kiukkuinen nariseva ukko jo passata?
    Kuuluuko tämä nöyrän ihmisen elämään?
    En ole eronnut enkä pettänyt, vaan toiminut rehellisesti vaikka äiti oli eri mieltä eläisessään, tahtoisin kirjekaverin joka on ystävää vailla?
    Saa olla mies tai nainen, sama asia, kunhan saa vaihtaa ajatuksia ihmisen kanssa joka ymmärtää sen työmäärän jonka olen tehnyt, mieheni ei ymmärrä, ainut lapsi pilalle hemmoltu, nuuka ukko joka ei edes lapsiaan ymmärrä kunnitoittaa itsehän nekin hän on tehnyt eikä kertaakan vaippoja aikanaan vaihtanut vaan anopin kanssa joi päivät pitkät, ja minä hoidin anopin loppuun saakka työn ja opiskelun sivussa. Kaikki tutut kaikkosi mies ei hyväksynyt kun ätinsä, lapset ei muista kun olivat pieniä ja osa tutuista on manan majoilla, joiden haudoilla käyn samalla kun omalla sukuhaoidoilla
    tervetuloa elämään

2. vierailija Vierailija

Semmostahan se on, että vain oma napa kiinnostaa kun asiat on hyvin ja seuraa omasta takaa joten muiden asiat ei kiinnosta ennenkuin jalat menee alta.
    Toivon että jostain yhteisöstä tulee tuttuja, kumma kun ihmiset ei välitä yhtään toisista. Kun olin jalan vuoksi (leikattu) rollaattorin varassa 2 kk, niin kukaan ei avannut ovea, vaan itse piti yhdellä jalalla kompuroida ja kantaa rollaattoria miten sattui pääsemään sisään, varsin raskaasta pankin ovesta jossa ei ollut automaattia. Bussistakin keskiovi oli rikki ja en päässyt ulos, itse piti yhdellä kädellä kantaa rollaattori etuovelle kun käytävä oli liian kapea, kuski istui kuin liimattu paikoillaan ja muut matkustajat tölllötti uteliaana miten tässä käy. Onneksi olin sen verran kuntoillut että pääsin ulos itse yhdellä jalalla ja rollattorin nostan, en kylllä kiittänyt kyydistä.
    Onnea etsintään, mene vaikka faceen jos sieltä löytyy, täällä ei näköjään oteta mitään kantaa.
    Onnea vuodella 2019

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari