Mistähän johtuu vihlova alavatsakipu rv 29+0?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Tuntuu ihan kuin joku vääntelisi puukolla. Samoin tuntuu selässä. Välillä kipu on polttelevaa. Onkohan ihan normaalia? Vauva liikkuu nyt tosi aktiivisesti, päivällä liikkeitä ei tuntunut.
 
Kuulostele tuntemuksiasi. Itselläni supisteli paljon ekasta lapsesta ja sairaslomalla olin jo ennen puoliväliä, mutta täysille viikoille päästiin. Mutta toka syntyi sitten tosiaan oikeasti ennenaikaisena, silloin rv 27.
 

Yhteistyössä