Mistähän johtuu?!?!

26.12.2007
933
0
16
Kun mua on ruvennut "nipistämään" vasemman rinnan alapuolelta? Käsittääkseni sydänkin sijaitsee jossain siellä päin, ni mietin vaan että saanko mä tässä vielä joku päivä jonkun slaagin? :o
Lääkärissä kävin näiden kipujen kanssa joskus joulukuussa ja lääkäri sano että se voi olla vaan joku revähys, mutta kai se nyt ois jo tähän päivään asti parantunu?
p.s. olen hyvin heikkohermoinen mun terveyden suhteen ja oon tietenkin diagnosoinut mulle vaikka mitä kauheuksia :/ :D

Mulla oli toisinaan ihme kipuja, joiden takia sitten menin lääkäriin, kun en saanut enää rauhaa niiden suhteen, niin aina oli jotain lihasrevähdyksiä tms. Ne saattaa kestää pari-kolme kuukautta, mutta sitten menevät ohi. Kyllähän se mietityttää ja jos asiaa ei tutkita kunnolla. Fysioterapeutti voisi auttaa, sittenhän sen näkiskin, että miten kivulle käy. Liikunta ja oma treenaaminen hyvästä tietty :)

Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli:
Mulla oli toisinaan ihme kipuja, joiden takia sitten menin lääkäriin, kun en saanut enää rauhaa niiden suhteen, niin aina oli jotain lihasrevähdyksiä tms. Ne saattaa kestää pari-kolme kuukautta, mutta sitten menevät ohi. Kyllähän se mietityttää ja jos asiaa ei tutkita kunnolla. Fysioterapeutti voisi auttaa, sittenhän sen näkiskin, että miten kivulle käy. Liikunta ja oma treenaaminen hyvästä tietty :)

No mä oon nyt ruvennut käymään jumpissa, että jospa se sitten auttaisi asiaa. Ennen ei ole tommosia ollut, niin kyllä se "vähän" pisti mietityttämään, että mikäs nyt on vikana.

Mitä tutkimuksia se lääkäri teki sulle? Onko se yhtää edes helpottanut se "nipistely" vai onko samanlaista/pahempaa? Meet uudestaan lääkäriin vaikka kuun lopussa, jos se vielä vaivaa!

Ite kans oon aika heikkohermonen terveyteni suhteen ja mielikuvituskin taitaa laukata ja kaikkien mahdollisten tautien oireet löytyy, kun alkaa jostain lukemaan :P

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Mitä tutkimuksia se lääkäri teki sulle? Onko se yhtää edes helpottanut se "nipistely" vai onko samanlaista/pahempaa? Meet uudestaan lääkäriin vaikka kuun lopussa, jos se vielä vaivaa!

Ite kans oon aika heikkohermonen terveyteni suhteen ja mielikuvituskin taitaa laukata ja kaikkien mahdollisten tautien oireet löytyy, kun alkaa jostain lukemaan :P

juu se on kyllä kauheeta, kun joka kipuun ja särkyyn löytyy aina joku kauhia diagnoosi googlen avulla :/ :D

Yhteistyössä