Mistähän johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
Lopetin imetyksen tossa viikko sitten. Huomasin että toinen rinta on kipeä kun siihen painaa. Nyt huomasin että siinä on pieni sormenpään kokoinen "pallo" ja kun siitä painaa tulee kirkasta nestettä. Toisesta rinnasta tulee vielä maitoa mutta tästä kipeästä siis kirkasta nestettä. Voiko maitorauhanen tuntua tollasena pallona vai pitäskö mun varata lääkäriaika ettei se oo jotain muuta?

nostan jos joku osaisi auttaa. kävi jo rintasyöpäkin mielessä mutta eikös se patti ole silloin kova kun tää on semmonen pehmee, vois kuvitella et maitorauhanen mut ihmetyttää vaan kun on kipee. rinnat muuten normaalit ei ole enää maitoa niissä.

Niitä maitotiehyitähän voi olla muuallakin nännipihas ku itse nännin päässä. Erite vois tulla semmosestakin. Joskus kuulee puhuttavan noidanmaidosta, jota voi erittyä kauankin imetyksen päättymisen jälkeen. Sulla on kuitenkin aika lyhyt aika lopettamisesta, että oisko tuotakaan. Sitten tietysti joku paikallinen tulehdus. Vaikea sanoa, kun ei näe sitä... Onko sulla lämpöä tai muuta, jos se ois joku rintatulehdus.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Niitä maitotiehyitähän voi olla muuallakin nännipihas ku itse nännin päässä. Erite vois tulla semmosestakin. Joskus kuulee puhuttavan noidanmaidosta, jota voi erittyä kauankin imetyksen päättymisen jälkeen. Sulla on kuitenkin aika lyhyt aika lopettamisesta, että oisko tuotakaan. Sitten tietysti joku paikallinen tulehdus. Vaikea sanoa, kun ei näe sitä... Onko sulla lämpöä tai muuta, jos se ois joku rintatulehdus.

ei ole lämpöä eikä siihen koske muutakuin painaessa. pitää lopettaa painelu ja oottaa vähän aikaa:D otan vaikka puheeksi tytön seuraavassa neuvolassa parin viikon päästä.

Kyllä tuo maitopatilta enemmän kuulostaa kuin syövältä. Mulla oli myös pitkään imetyksen lopettamisen jälkeen niin että tuli kirkasta nestettä kun puristi. Mutta jos se patti siinä kauan on tai asia kovasti vaivaa niin mene toki lääkärille näytille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

ei ole lämpöä eikä siihen koske muutakuin painaessa. pitää lopettaa painelu ja oottaa vähän aikaa:D otan vaikka puheeksi tytön seuraavassa neuvolassa parin viikon päästä.

Ilman muuta viimeistään silloin näytät sitten tuota terkkarille, ellei ole parantunut.

Yhteistyössä