Mistähän te yh:t olette löytäneet uuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viiveli85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viiveli85

Uusi jäsen
13.08.2010
5
0
1
Hei,

tässä nyt alusta lähtien tai oikeammin raskauden 4:ltä kuulta yksin olluna ja halu alkaisi olemaan suuri löytää joku toinen tuohon vierelle. Mistä siis te olette löytäneet uuden kumppanin? Netistä, baarista vai jostain muualta? Ja miksi miehet kavahtavat kun kerron olevani 2-vuotiaan pojan äiti? En näe itseäni juuri tavallista 25-vuotiasta sinkkunaista ihmeellisempänä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kaipailen myös toisista yh-äideistä ystäviä, että jos kiinnostaa, pistäkäähän viestiä. Asun Kirkkonummella poikani ja koirani kanssa mutta seuraa ei ikinä tunnu olevan tarpeeksi. :)

No miulle kävi silleen hassusti että päädyin yhteen miehen kanssa, joka on ollut hyvä ystäväni jo kymmenen vuotta. Hänellä on lähes samanikäinen poika kuin minulla (2) ja minulla vielä lisäksi 1v tyttö. Ihan varoittamatta ja odottamatta näin kävi mutta en voisi olla onnellisempi :)

Ex-miehen lähdöstä oli kulunut 2kk kun tapasin uuden mieheni yhteisen kaverin kautta. kaveri oli puhunut tästä kaverinsa ex-miehestä miten tämä olisi minulle täydellinen. Kaverini sitten suositteli meitä kavereiksi facebookissa ja vaihdoimme muutamia viestejä ja pian tapasimme ja tästä tapaamisesta lähtien olemme olleet erottamattomat jo lähes vuoden ja yhteinen lapsemme syntyy ensi tammikuussa. Minulla siis ennestään 2 lasta ja miehellä yksi.

Eron jälkeen itse pohdin samaa että kuka huolii jonkun kahden lapsen äidin ja eihän baareissa juoksevat keskenkasvuiset pintaliitäjät varmaan huolikaan mutta kyllä normaaliälyllä varustettu henkisesti kypsä mies osaa suhtautua naiseen naisena eikä vain yh:na. En tiedä mitä neuvoisin, tuskin kannattaa sen kummemmin baariin lähteä tyrkylle, ehkä fiksumpia miehiä löytyy mahdollisten harrastusten tai kavereiden ja tuttujen kautta. On vaan monessa mukana, menee paikkoihin jossa tapaa ihmisiä.

Onnea "etsintään"!

Yhteistyössä