Mistähän voisi johtua kamala väsymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Olen ollut nyt muutaman päivän ajan ihan totaalisen väsynyt; illalla kun menen nukuttamaan muksuja, nukahdan varmaan alle viiden minuutin itse. Aamulla kun herään, hetken aikaa olo onsuht virkeä kunnes iskee taas kauhea väsy päälle. Päikkäreille kun menen muksua laittamaan, saatan nukkua itsekin parikin tuntia. Ja vieläkin olla väsynyt. :whistle:

Tuossa just tunteroisen nukuin kun vein nuorimmat sänkyynsä .... ihan hullua, tartte kun silmät laittaa kiinni niin taju lähtee saman tien. :/

Oot raskaana :D

Tai sitten sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta...tai sit sun hemppa on tosi matala :/ Mutta jos väsymys käy ylivoimaseksi ja huomaat ajattelevan vain nukkumista niin kyllä syy kannattaa selvittää.

Mulla ihan sama homma paitsi että herään aina väsyneenä vaikka nukkuisin miten paljon.
Kilpirauhas arvot normaalit ja hemppa 143 joten hyvä.
En silti tajua mistä johtuu. Verenpaine on alhainen, jotain 100/60 aina mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei se niin alhainen ole että pitäis olon väsyneenä. Silti ei keksinyt mitään syytä.
Sanoi vaan että katsele nyt tää kesä ja tule syksyllä uudelleen jos olet edelleen väsynyt :o
Tätä on nyt yli kuukauden ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Oot raskaana :D

Tai sitten sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta...tai sit sun hemppa on tosi matala :/ Mutta jos väsymys käy ylivoimaseksi ja huomaat ajattelevan vain nukkumista niin kyllä syy kannattaa selvittää.

:o No huih. :xmas:

En tiä; hemoglobiini mulla on aina ollut suht hyvä mutta eihän tuota koskaan tiedä. Täytyypä käydä vilkaseen mitä oireita tuohon kilpirauhasen vajaatoimintaan kuuluu. On tämä väsymys nimittäin melko älytöntä jo.... :whistle:

Väsymys, lisääntynyt unen tarve
Palelu
Painonnousu
Kuiva iho
Ummetus
Kuiva ohut tukka, hiustenlähtö
Hidas sydämen syke
Käheys, äänen madaltuminen naisilla
Kuukautishäiriöt (runsaat kuukautiset, pitkät välit, kuukautisten poisjääminen)
Ajatuksen hitaus, masentuneisuus (jonnin verran)
Turvotus, silmien ympärillä, jalat, kädet (sormet)

:o Mullahan riittää oireita vaikka muille jakaa.... :snotty: Käyny mielessäkään mikään tuollanen. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Olen ollut nyt muutaman päivän ajan ihan totaalisen väsynyt; illalla kun menen nukuttamaan muksuja, nukahdan varmaan alle viiden minuutin itse. Aamulla kun herään, hetken aikaa olo onsuht virkeä kunnes iskee taas kauhea väsy päälle. Päikkäreille kun menen muksua laittamaan, saatan nukkua itsekin parikin tuntia. Ja vieläkin olla väsynyt. :whistle:

Tuossa just tunteroisen nukuin kun vein nuorimmat sänkyynsä .... ihan hullua, tartte kun silmät laittaa kiinni niin taju lähtee saman tien. :/

Onks sul ovulaatioaika tai viikko ennen menkkoja nyt?

Eli ts. mikä aika kuusta??

Alkuperäinen kirjoittaja hormonit:

En edes tiä mikä aika kuusta kun otin hormoonikierukan parisen kuukautta sitten niin on mennyt kierto ihan sekasin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hormonit:

En edes tiä mikä aika kuusta kun otin hormoonikierukan parisen kuukautta sitten niin on mennyt kierto ihan sekasin. :snotty:

No ilmankos, kyllähän tollanen kierukan laitto sekoittaa...

mulla on kans ollu hirveetä palelua iltasin tässä, samaten väsymystä aika paljon, tänä aamuna oli ääni tosi kähee ja paino nyt mulla on noussut vaikka miten paljon... synnytyksestä kohta vuosi eikä kuukautiset ole alkaneet vielä vaikka aiemmin synnytyksen jälkeen on mennyt max. 3kk. masentunutkin olen.
kilpirauhasarvot otettu kuitenkin vuosi sitten joten en usko...

Yhteistyössä