Mistähän voisi kertoa uni jossa mies pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
En ole aikoihin nähnyt ( tai muistanut herätessä ) yhtään unta. Nyt synnytin reilu viikko sitten ja viime yönä näin pitkästä aikaa unen jonka muistin aamulla.
Ja siinä mieheni oli pettänyt minua. Muistan elävästi sen tunteen miltä tuntui siinä unessa kun mieheni kanssa juttelin. Miten painavalta ja pahalta tuntui sydämessä.
Ja tuo uni jäi vaivaamaan mieltäni nyt koko päiväksi. Tuntui niin aidolta :(

Unessa en ollut ollenkaan vihainen. Ainoastaan hirveän surullinen ja mietin miksi en riittänyt. Juteltiin kaikessa rauhassa asiasta eikä siihen liittynyt mitään riitaa, syyttelyä tms. Hyi mikä uni! Ja toivon etten toiste nää vastaavaa.

Minulla ei siis ole missään tapauksessa syytä epäillä että mies pettäisi. Ei ole käynyt edes mielessäni. Mies on kotona oikeastaan aina :D Työssä käyntiä lukuunottamatta.
Ainoastaan tuo uni jäi vaivaamaan kun jotenkin niin vahvasti muistan sen tunteen mitä tunsin siinä unessa.
Ja muita unia muutamaan viikkoon ainakaan en muista ollenkaan.

Mie näin tommoisia unia raskaana ollessa. Luulen että se oli se epävarmuus (omasta ulkonäöstä esim.) tai menetyksen pelko tms., ainakin omalla kohdalla.
Niin ja hormonit voi olla osasyynä kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne on tuskasia unia. Katkerimmat itkut unissani olen itkenyt juuri miehen petämisen takia ja joka kerta olen herännyt omiin kyyneliini. Kammottavia unia.

Ai, eniten oon itkeny unissani siitä, kun mun hiukset leikattiin siinä unessa lyhyeks :)

Oliskohan sellaista, että synnytyksen jälkeen kun vauva vie kaiken ajan ja on vielä väsynyt, niin on omasta mielestään vähemmän seksikäs, eikä tunne riittävänsä siinä mielessä.

Yhteistyössä