Mistäs tapeltais?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tos anna hyvän kiertää ketjus ei kyllä enää se hyvä paljo kiertäny.mollattiin kaikkia monilapsisia/vähävaraisia perheitä,ku tulee tänne kerjäämään yms.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kuka kerjää liikaa ja kuka on liian rikas ja ahne kerjäläinen...

Ai... No, mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa alkaa tappelemaan tuollaisesta aiheesta. Jouluna pitäis kaikilla olla hyvä mieli ja sama koskee jouluaiheisia keskusteluita kans.

kappas, eikös joulu ole se juhla jota kaikki henkisessä ankeudessa kasvaneet odottaa tukka pystyssä.No nyt samalla kun kauppiaat venuttaa joulun hissuksiin alkamaan syyskuussa niin sitte voidaan odotella kans tukkapystyssä näitä joulunaluskeskusteluja netissä myös. Nam...

Mua taas ottaa nuppiin tyypit, jotka yrittävät olla muuta kuin ovat, ja toisaalta kynnysmatot. Niistä mä kävelen surutta yli, kynnysmaton selkärangalla varustettua tyyppiä ei vaan jaksa määräänsä kauempaa kannatella.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Mistäs nää haluut tapella? B)

Hmmm... No vaikkapa elämäntyylistä. Mua ärsyttää laiskat ja saamattomat ihmiset. ;)

No, sitten mä ärsytän sua....*jää odottamaan vastaiskua*.. :saint:

Oot niitä ihmisiä, jotka sohvan pohjalta ihmettelee, kuinka naapurin Liisa ehtii käydä lenkeilläkin, vaikka kotona odottaa töiden jälkeen kaksi lasta ja iso lauma lemmikkejä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mua taas ottaa nuppiin tyypit, jotka yrittävät olla muuta kuin ovat, ja toisaalta kynnysmatot. Niistä mä kävelen surutta yli, kynnysmaton selkärangalla varustettua tyyppiä ei vaan jaksa määräänsä kauempaa kannatella.

Kynnysmatto sukulaisena surettaa.

Hmmm... No vaikkapa elämäntyylistä. Mua ärsyttää laiskat ja saamattomat ihmiset. ;)

Oot niitä ihmisiä, jotka sohvan pohjalta ihmettelee, kuinka naapurin Liisa ehtii käydä lenkeilläkin, vaikka kotona odottaa töiden jälkeen kaksi lasta ja iso lauma lemmikkejä? :D

Joo, kyllä näin on..ja sekös vituttaa.. :headwall: :saint:

(en muuten tiennyt et tuon naapurin eukon nimi on Liisa.... )

Joo, kyllä näin on..ja sekös vituttaa.. :headwall: :saint:

(en muuten tiennyt et tuon naapurin eukon nimi on Liisa.... )

Mä tiedänkin kaiken. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:

Kynnysmatto sukulaisena surettaa.

Varmasti, ainakin jos näkee, että joku käyttää hyväkseen eikä toinen saa tehtyä asialle mitään. En mäkään raaski kiusaamaan tai syrjimään alkaa, mutta viihtyäkseni tarvin vähän jämäkämpää seuraa.

Yhteistyössä