Mistäs ulkomaisesta verkkokaupasta olette ihanuuksia tilanneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elmu"

Vieras
Eli mistä ulkomaalaisista (EU:n ja EU:n ulkopuolella) olette kotiin tilannee kamaa? Vaatetta, laukkuja, sisustusta, remontointia, jne jne

Olisi kiva kuulla, että voi haaveilla sitten joskus shoppailevansa. Tähän pimeään aikaan sopii "ikkunashoppailukin".

Itse joskus tilannut Amazonilta (uk), Victorias Secretiltä (tuli tosi nopsaa ja helposti) ja sitten jostain mestasta joka toimitti oikeastaan mistä tahansa Usa:n kaupasta kamat. (Jos jotain kiinnostaa niin kaivan nimen arkistoista.)

mua kiinnostaa se monesta usan kaupasta!!!

tilaan enimmäkseen uk:sta: river island, dorothyperkins, evans, newlook, topshop, missselfridge, asos, marksandspencer, debenhams, next, ebay. jne

Ihania kuteita tuolla river islandissa! ja täytyy heti uppoutua tohon debenhamsiin, kiitos vinkistä!

EN vielä löytänyt sitä nimeä mun meileistä mutta muistaakseni se on my american shopper nykyään, oli eri nimellä aiemmin. Tilasin pyyhkeitä, lakanoita jne ja maksoin muistaakseni 50e shipping fees tuolloin. Siitä on jo 3v aikaa joten en ole varma missä hinnoissa pyörii. Riippuu paljonko ostaa. Sitten tietty tulli.

Eikus nyt löytyi, eli ishopusa oli se mistä tilasin! Toimi hyvin ja kamat tuli ajallaan :) Tuo toinen on joku muu, mutta varmaan ihan yhtä hyvä. Tässä oli ainakin nuo kaupat jo valmiina, kuten barneys, shoemall, saks, crate n barrel (voih) jne, mutta taitaa olla vähäisempi valikoima kauppoja kuin tuossa aiemmassa.

Yhteistyössä