Mitä 11-vuotiaalle päälle yo-juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vt

Vieras
Viimeksi olen ollut omissa yo-juhlissa, joten pukukoodi hukassa... Miehethän laittaa puvun, joko tuon ikäinen pukeutuu samoin? Vai riittääkö suorat housut ja kauluspaita? Kravatti? Neuvoja kiitos!

Mun mielestä lämpimällä säällä riittää kyllä suorat housut ja siisti kauluspaita, etenkin jos ihan kotijuhlat on kyseessä. Kukaan ei taatusti katso ihmetellen, toki pukukin on hyvä vaihtoehto jos sellainen löytyy. Yläasteikäisellä pojalla sen sijaan mun mielestä juhlapukeutumiseen kuuluisi sitten jo puku.

Meillä kans riittää tummat siistit farkut ja lyhythihainen kauluspaita. En ala investoimaan suoriin housuihin, joka vuosi tarvii sen kerran ja kuitenkin kasvavat sen verran vauhdilla et ei mahu samat enää seuraavana vuonna.

Miksi otat tuon ikäisen sinne riehumaan, sehän hyppii seinille kun joutuu olemaan kalkkisten seurassa eikä saa rauhassa leikkiä puhelimellaan. Sitten alkaa se kiroilu ja lattialle räkiminen. :/

Suorat housut, kauluspaita ja kravatti yleensä riittää. Viimeksikin oli niin helteistä, että yo oli ihan vastaavassa asussa itsekin ja miesväki riisui niitä puvuntakkejaan.

[QUOTE="huh huh";29852841]Miksi otat tuon ikäisen sinne riehumaan, sehän hyppii seinille kun joutuu olemaan kalkkisten seurassa eikä saa rauhassa leikkiä puhelimellaan. Sitten alkaa se kiroilu ja lattialle räkiminen. :/[/QUOTE]

Kyllähän tuon ikäinen osaa olla riehumatta missä vaan sen muutaman tunnin, jotka juhlat kestää... Tai ainakin meidän osaa. Kiroilu ja lattialle räkiminen?

Mutta kiitos vastauksista! Ehkä en nyt ala pukua ostamaan, jos ei satu edullinen ja laadukas puku jostain vastaan kävelemään. Pelkät housut meiltä löytyykin, ihan farkuissa ei kehtaa mennä.

Yhteistyössä