Mitä 4 vuotiaalle synttärilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummitäti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummitäti"

Vieras
Olen aina ennemmin kysynyt lapsen vanhemmalta, että mitä hän toivoo. Sieltä on sitten aina tullut 100€:n toiveita. Sellainen reiman välikausipuku syksyksi olisi hyvä tai lahjakortti studiokuvaan. Minulla ei ole opiskelijana varaa ostella kummitytölle tuollaisia lahjoja. Mitä teidän 4 vuotiaat haluaisi, entä millä ne leikkii yms? Itse kun en lapsettomana tiedä näistä asioista. Niin ja varaa olisi laitta lahjaan max 20€.

Leluja, esim. joku Littlest Pet Shop-pakkaus, vaikka minitalo ja pari petsiä tai sit petsejä koko rahalla ;D No kannattaa ottaa sit joku pakkaus jossa on muutamia petsejä ni lähtee halvemmalla.

en mä kehtais tollasia toiveita antaa kellekkään.
Mun syksyllä 4v. tyttö tykkäis :
-koruista (esim. itse askarreltavasta helminauhasta),hius pinnit ja pampulat,hiuspanta.
-H&M:lläoli kivoja prinsessa/keijukaispukuja + siipiä,kruunuja.
-hiekkalelut,saippuakuplavehkeet,katuliidut.
-värityskirja, (prisessa-)satukirja.
-barbi.

en mä kehtais tollasia toiveita antaa kellekkään.
Mun syksyllä 4v. tyttö tykkäis :
-koruista (esim. itse askarreltavasta helminauhasta),hius pinnit ja pampulat,hiuspanta.
-H&M:lläoli kivoja prinsessa/keijukaispukuja + siipiä,kruunuja.
-hiekkalelut,saippuakuplavehkeet,katuliidut.
-värityskirja, (prisessa-)satukirja.
-barbi.

Hups,eka lause piti olla : en kehtais tollasia toiveita esittää kellekkään,siis kalliita.

Jos et tiedä mitä leluja tytöllä jo on tai millä leluilla leikkii niin lelu on vähän riskaabeli. Askartelutarvikkeita, palapeli, kirja? Kirjassakin on tietysti aina riski että sellainen jo on. Esim koiramäkikirjat on meidän tytön mielestä ihania.

Meillä 3 v sai kummeiltaan ihanan lahjan. Laatikollinen askartelu tarvikkeita. Olisi ollut mieleen tuolle 4 vuotiaallekin. Ostat jostain edullisen laatikon ja keräät sisälle erilaisia nauhoja, nappeja, kyniä, liimaa, jne. Halpa-Hallit, tarjoustalot jne halpakaupat ovat täynnä ihania halpoja juttuja. Nyt kun jälkeenpäin mietin paketin arvoa, oli varmaan 25 €, mut sen voi koota sen arvoiseksi kuin haluaa, eikä vanhemmat voi tietää arvoa, jos itseltäsi noita nappeja ja nauhoja kokoat. ;)

Kirjaa en ehkä ostaisi, koska niitä yleensä on jo jonkin verran + kirjastosta saa lisää, joten kirja ei ehkä "kolahda." Lautapeli, palapeli, mikä tahansa missä on Hello Kitty (tiimarista esim saa parilla eurolla HK koruja, tosiaan joku prinsessakruunu tai vastaava, askartelutarvikekokoelma (muista glitterit!) jne.

Tuli mieleen näitä vastauksia lukiessa, että varmista ihmeessä (jos et jo muutenkin tiedä) minkätyylinen tyttö kummityttösi on. Minun tyttärelleni on ihan turha tuoda mitään hello kitty tai prinsessajuttuja, ne kun eivät kiinnosta pätkääkään. Kaikki pikkutytöt eivät ole pikkuprinsessoja, omani esimerkiksi pitäisi paljon enemmän esim. merirosvo- tai dinosaurusjutuista.

Kannattaa ostaa niitä vaatteita etukäteen, meillä esim. löytyy pussilakanasetti ja hintaa sillä lakanan kera on alle 20e Hello Kittyä ne, mutta niitä pitää ostaa kun tulee halvalla vastaan ja kummipojalle satasen talvitakki 70% aleista.

Yhteistyössä