Mitä ajattelesitte tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Exäni, jonka kanssa ollaan oltu JO 3-vuotta erossa, oli kirjoittanut minulle messengerissä "pusu sinulle :)", ollessani offlinessa. Meillä on kummallakin uudet suhteet ja minulla on nykyisen kanssa yhteinen lapsikin. Exä oli ensirakkauteni ja ero oli todella vaikea ja ikävöin häntä kauan aikaa. Nyt hän on sitten on alkanut lähettelemään välillä tuommoisia "pusu-hali-viestejä"..en tiedä mitä niistä pitäisi ajatella??

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Miksi hän on meselistallasi? Jos ero oli vaikea ja kipeä, niin ehkä olisi parempi antaa menneiden olla menneitä.

Olen poistanut hänet meselistaltani, mutta en ole laittanut "banniin"..joten voi sen vuoksi viestejä kirjoitella.

Eikö sun pitäs ennemminkin miettiä, mitä SÄ itse tosta ajattelet, mitkä sun tunteet on. Jos sulla on kerran uus elämä, niin hatkauttaako sua jos exä vähä jotain hymiöitä jakelee...

Jos olis yksittäinen viesti, todennäkösesti aattelisin et on menny vikahenkilölle vahingossa tms. Jos tuota tapahtuu enempi ja kummallakin on kerran uudet suhteet ja ukko ite alunperin lähteny, niin aattelisin et on iskeny nostalgia ja vanha suola alkanu janottaa. Aika kultaa muistot jne. varsinkin jos on nykyisessä suhteessa ongelmia saattaa alkaa muistella että olipa mukavaa sillon... ja unohtaa sopivasti ne vastamäet.

Voi ei..=/ Nyt sä mietit ja pohdit ja alat muistella exääsi ja salaa elätellä "toiveita" että jospas taas..Tyhmä äijä kun härnää. Koita unohtaa viesti? Koita kovasti? =)

Yhteistyössä