Mitä ajattelet jos näet lenkillä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jdhhdhdj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jdhhdhdj

Vieras
Mitä ajattelet jos näet reippaasti ylipainoisen hölkkäämässä tiukat juoksutrikoot jalassa? Ajatteletko samoin kuin minä eli onpa loistavaa nähdä että omasta itsestä pidetään huolta. Vai ajatteletko niinkuin tuttavani joka kauhisteli miten se on kehdannut tuollaiset nakin kuoret laittaa?

Ajattelisin, että tuo into ei kauaa kestä, koska paikat ei kestä rasitusta. Paljon fiksumpaa olisi aloittaa reippailla sauvakävely- tai pyörälenkeillä ja sitten kun paino putoaa, aloittaa hölkällä intervallityyppisesti.

Ihmiset osaa kyllä olla inhottavia. Miten kukaan viitsii mollata ylipainoisia, tai ylipäätään ketään ulkonäön perusteella? Eihän sellaisen jälkeen voi enää pitää itseään edes hyvänä tyyppinä...

Tuijotan usein kuntoalilla hajamielisesti muita ihmisiä. Huomaan ajattelevani kaikista vartalosita jotain hyvää. Viimeeksi tänään jäin pukuhoneessa katselemaan reilusti ylipainoista naista (trikoissa, kyllä) ja ihastelemaan miten kauniita kaaria hänen vartalossaan oli. Onneksi kukaan ei huomannut.

Välillä muuten kiinnitän huomiota myös siihen, ketkä luikahtavat suihkuun peitellen itseään ettei kukaan vaan näe, tai kulkevat epävarman näköisinä. Sillä ei ole painon kanssa mitään tekemistä, itseasiassa useammin kyse on solakoista nuorista naisista, kuin ylipainoisista.

Osa minusta ajattelee, että lihavien mollaaminen on tärkeää niille, joille omasta ulkonäöstä saadut kehut ovat tärkeitä. Jos äkkiä maailma muuttuisikin niin, ettei olisi yhtä tiukkaa, median asettamaa kauneusihannetta, heidän omilta toimiltaan menisi pohja. Mitä järkeä huhkia ja näännyttää jos kukaan ei pidä sua sen takia parempana ihmisenä? En keksi mikä muu saisi toiset niin ilkeiksi.

Itse olen muuten lievästi ylipainoinen ja himoliikkuja. En aio laihduttaa. Rakastan vartaloani. Repikää siitä.

Ajattelisin, lenkillä on näköjään muitaki, tuskin kiinnittäisin huomiota kenenkään painoon, enkä alkaisi miettiä miksi joku ventovieras on lenkillä, pitääköhän siitä, onko kenties juuri aloittanut, onko tarkoitus laihtua... Sen lisäksi ajattelisin sitä omaa tavoitettani, olen lenkillä niin kauan kuin se tuntuu hyvältä, kotiin/töihin pitää ehtiä tunnin päästä, onneksi olen päässyt lenkille tällä viikolla jo useamman kerran tai harmittaa kun en vielä ole tällä viikolla lenkkeillyt....

Ajattelisin,että kiva kun on lähtenyt ulkoilemaan ja ei välitä siitä että varmasti on niitä jotka kattoo ja arvostelee,mutta ei välitä.Hyvän itsetunnon merkki.Itsekin olen samassa tilanteessa ollut ja mulle oli aivan sama jos joku tuijotti.Siinäpähä tuijotelkoot,mä lenkkeilen,tuijotelkaa te,kumpi on terverllisempää?????

"Hyvä meininki."
Optimisti käyttää ennemmin vähän nafteja vanhoja jumppavaatteita kuin ostaa kalliilla rahalla uusia justsopivia aloitellessaan treenaamista.
Jos hölkkäämisestä tulee vakiharrastus ei aikaakaan kun tuloksia alkaa näkyä ja vaatekoko pienenee. Pienempänä on sit kiva ostaa kannustukseksi uusia harrastusvaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja höhmö;29697217:
"Hyvä meininki."
Optimisti käyttää ennemmin vähän nafteja vanhoja jumppavaatteita kuin ostaa kalliilla rahalla uusia justsopivia aloitellessaan treenaamista.
Jos hölkkäämisestä tulee vakiharrastus ei aikaakaan kun tuloksia alkaa näkyä ja vaatekoko pienenee. Pienempänä on sit kiva ostaa kannustukseksi uusia harrastusvaatteita.

Mä ajattelen just päinvastoin, mua motivoi liikkumaan se että saan laittaa uudet kivannäköiset lenkkikengät jalkaan ja joskus lähden lenkille vaan siksi että saan uudet lenkkipöksyt kokeiluun. :)
Ja onhan se urheilu paaaljon kivempaa, kun on oikeanlaiset ja sopivat varusteet.

Luultavasti en ajattele yhtään mitään, sillä ei kiinnosta randomin lenkkeily.
Jos se ylipainoinen trikoissaan onkin tuttu, olen hyvilläni ja tuen häntä jos sitä kaipaa.

Ajattelen, että todennäköisesti tuota näkyä ei tarvitse usein nähdä. Kahdesta syystä. Todennäköisimmin lopettaa lenkkeilyn melko pian. Ja jos ei lopeta, niin sittenhän ei se lenkkiasu ole kauaa liian pieni.

[QUOTE="titta";29697228]Mä ajattelen just päinvastoin, mua motivoi liikkumaan se että saan laittaa uudet kivannäköiset lenkkikengät jalkaan ja joskus lähden lenkille vaan siksi että saan uudet lenkkipöksyt kokeiluun. :)
Ja onhan se urheilu paaaljon kivempaa, kun on oikeanlaiset ja sopivat varusteet.[/QUOTE]Näkökanta tuokin. Pääasia että tulee kuntoiltua, kukin tavallaan.