K
kiinnostunut
Vieras
Perinteisestihän mies on etävanhemapana eron sattuessa, mutta entä jos nainen onkin ottanut tämän roolin. Mitä ajattelet tällaisesta naisesta, joka näkee lapsiaan vain joka toinen vkl?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Hmm.. no ehkä lasten on parempi olla siellä isällä kuin äidillä. Kyllä mä vähän ihmettelen, sillä tuntemani etä-äidit ovat alkoholisteja yms epämukavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Olen etä-äiti mun esikoiselle. En ole alkoholisti enkä epäkelpo muutenkaan. Erittäin epäitsekäs silloin aikoinaan kylläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:En ajattele sen enemmän kun isästä, joka on etävanhempi. MInusta yhtä normaalia toi etävanhemmuus kummaltakin sukupuolelta.
Alkuperäinen kirjoittaja ......:Mä en varmaan itse pystyis tuohon, että näkisin noin harvoin lapsiani...Siis kaksi viikonloppua kuussa, 4 päivää!!! =0
Miten se voi riittää....
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja ......:Mä en varmaan itse pystyis tuohon, että näkisin noin harvoin lapsiani...Siis kaksi viikonloppua kuussa, 4 päivää!!! =0
Miten se voi riittää....
Miten se sitten voi riittää isälle?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Hmm.. no ehkä lasten on parempi olla siellä isällä kuin äidillä. Kyllä mä vähän ihmettelen, sillä tuntemani etä-äidit ovat alkoholisteja yms epämukavaa![]()