, ensin allergisten infektiokierteisten lasten kanssa 6v, jonka jälkeen lapset laitettu päiväkotiin/eskariin äidin väsymyksen takia johon liittyy raskauden jälkeistä masennusta, unettomuutta sekä vaikeaa fibromyalgiaa. Tämän jälkeen sairasloma vaihtunut kuntoutustueksi ja äiti mennyt psykoterapiaan, mutta ei ole kuntoutunut vielä työkykyiseksi. Tämä äiti tuntee itsensä tosi huonoksi äidiksi kun lapset päiväkodissa ja itse kotona. Pelkää ulkopuolisten leimaamista ja selän takana puhumista. Lukuisista yrityksistä huolimati vointi ei ole parantunut. Lähes kaksimymmentä lääkettä on kokeiltu ja on ollut pari jaksoa sairaalan avo osastolla masennuksesta lääkekokeilun takia. Edessä vielä 2v psykoterapiaa ja uudelleen koulutus. Perheen raha tilanne tosi tiukka ja mies joutuu tosi paljon auttamaan lasten hoidossa.
koska itse olen tämä äitiniin niin haluan suoraan teiltä kaikilta kysyä mitä ajatuksia herättää? Olenko niin huono ihminen kun ajattelen?
Olen laiska tai hullu mielestänne?
koska itse olen tämä äitiniin niin haluan suoraan teiltä kaikilta kysyä mitä ajatuksia herättää? Olenko niin huono ihminen kun ajattelen?
Olen laiska tai hullu mielestänne?