Mitä ajattelette tälläsestä miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Ollaan tän miehen kanssa tapailtu "ei mitään vakavaa" -mielessä useampi kuukausi, ja nyt kävi ilmi, että miehellä on jonkunlainen suhde myös jonkun toisen naisen kanssa.

Tätä toista naista mies näkee vain ehkä pari kertaa vuodessa, ja heillä on sopimus, että kumpikin saa tehdä tahollaan mitä haluaa, mutta silti mies on jotenkin kiinni tässä naisessa. Mies kertoi minulle tästä naisesta vasta nyt (kun nainen sattui tulemaan käymään kaupunkiin, jossa molemmat asumme). Kysyin, tietääkö tuo nainen minusta, ja mies vastasi että ei tiedä, eikä hän ilmeisesti aio kertoakaan.

Mietin, mikä on miehen motiivi tälläiseen toimintaan? Onko se vain panna ketä voi milloin voi? Voiko mies jatkaa seksisuhdetta kuukausia ilman minkäänlaisia tunteita, ja samalla tuntea jotakin "enemmän" jotakuta toista kohtaan?

Jos teidän suhde kerran on "ei mitään vakavaa"-mielessä, niin en oikein ymmärrä mitä sä edes kysyit tässä. Ilmeisesti miehellä tuohon toiseen naiseen erityyppinen suhde.

Ootsä varma ettei se ole naimisissa sen naisen kanssa jostain syystä? Perinnön takia jne...

Mä tiiän yhden tämmöisen naisen täällä jolla on aviomies toisessa kaupungissa ja käy siellä pari kertaa vuodessa katsastamassa tilannetta.

Motiivina on se, että nainen on niin tasokas, että mies ei voi häntä saada. Nainen käyttää eri miehiä viihdyttääkseen itseään ja tapaa yhtä miestä vain pari kertaa vuodessa.

Itsellänikin on ollut rinnakkaisia suhteita, osassa mukana romantiikkaa/rakkautta, osassa kyse pelkästä seksistä. En pidä outona. Harrastaisin varmaan vieläkin samaa ellei tuo lapsi pakottaisi elämään vähän konservatiivisemmin :whistle: Mun mielestä ihan ok juttu kunhan säännöt ovat selvät kaikille osapuolille eikä ketään yritetä huijata.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
mie en sitten oo koskaan ymmärtäny nuita "rinnakkaissuhteita" (hmph, aika jännä sana...). ehkä jättäisin tuommosen sonnin.

No suhteita ne on ja rinnakkain :D Useimmiten epämääräisiä, määrittelemättömiä. Haluja ja tunteita ehkä ollut, mutta yhteistä tulevaisuutta ei missään nimessä.

Mihinkään vakavampaan en ryhtyisi tällasia vielä ylläpitävän kanssa koska tuossa vaiheessa elävä ei oikeasti mitään vakavampaa etsi, ei ehkä ole valmis tms.

Muoks niin ja jotkut haluavat jatkaa noin aina, ei ole mitenkään taattu että ihminen jossakin vaiheessa muuttuu ja haluaakin ainoastaan yhden ja täydellisen hautaan asti.

Eikös kuuluisilla naistenmiehilläkin ole ollut yksi mielitietty, vaikka keräsivätkin muilta naisilta kokemuksia itselleen? Itse pidän henkistä sidettä vahvempana kuin fyysistä tarpeentyydytystä. Ihminen voi rakastaa yhtä ja naida tuhatta.

Yhteistyössä